IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-11-2007 23:06 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Tja, kun je mooi zeggen maar sommige mensen kunnen daar van te voren niet over nadenken.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-11-2007 23:08 by mental Profiel van mental

Onzin.dat kan altijd.


Fuck the world and fuck you


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-11-2007 23:11 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Tja zeg dat maar eens tegen een geestelijk gehandicapte.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-11-2007 23:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 november 2007 18:30 schreef XXL het volgende:
Niet iedereen die vast zit is gelijk een foute kerel, mayo.

Oud collega van me heeft een half jaar gezeten omdat hij zijn zwager op zijn gezicht had geslagen.



Zelfbeheersing was teveel gevraagd?

Ik vind het prima als die lui (minimum)loon krijgen ofzo, maar laat ze dan ook maar direct `huur` voor die cel betalen. Kostgeld hoppakee! Altijd dat gemekker van ja maar de vrouw en de kids dan, laat de vrouw ook maar eens wat doen.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-11-2007 23:15 by mental Profiel van mental

@ die niet grappige grappenmaker van een dappere speerwerper.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-11-2007 23:15]


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-11-2007 23:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 november 2007 23:11 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tja zeg dat maar eens tegen een geestelijk gehandicapte.


Vanaf een bepaald IQ en EQ kan dat prima.

Een beetje alsof je (nadat een verstandelijk gehandicapte je compleet in elkaar gerost heeft) roept van oooh geeft niks *raapt tanden bij elkaar*, hij is immers gehandicapt.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-11-2007 23:22]


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-11-2007 23:36 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 16 november 2007 23:15 schreef mental het volgende:
@ die niet grappige grappenmaker van een dappere speerwerper.


Al vind ik jou wel heel grappig zonder dat je daar een poging voor hoeft te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 16-11-2007 23:36]



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-11-2007 0:02 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 16 november 2007 23:20 schreef MMayo het volgende:
Vanaf een bepaald IQ en EQ kan dat prima.

Een beetje alsof je (nadat een verstandelijk gehandicapte je compleet in elkaar gerost heeft) roept van oooh geeft niks *raapt tanden bij elkaar*, hij is immers gehandicapt.


Nou dan ben ik er helemaal van overtuigd dat iedereen van te voren de gevolgen van z'n acties heeft kunnen bedenken.

Maar wat je aangeeft: vanaf een bepaald eq en iq.... alles wat er onder dat "bepaalde" zit dan?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2007 0:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 november 2007 0:02 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Nou dan ben ik er helemaal van overtuigd dat iedereen van te voren de gevolgen van z'n acties heeft kunnen bedenken.

Maar wat je aangeeft: vanaf een bepaald eq en iq.... alles wat er onder dat "bepaalde" zit dan?
Ook al kan iemand van te voren niet nadenken over zijn/haar acties, dan nog ben ik er niet voor verantwoordelijk en dan nog heef zo iemand die acties gedaan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-11-2007 0:13 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 november 2007 0:02 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Nou dan ben ik er helemaal van overtuigd dat iedereen van te voren de gevolgen van z'n acties heeft kunnen bedenken.


Het ging niet om overtuigen, eerder om aan te geven dat niet elke gehandicapte geen oorzaak en gevolg kent. Het ligt maar net aan de mate van de handicap.

quote:
Op 17 november 2007 0:02 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Maar wat je aangeeft: vanaf een bepaald eq en iq.... alles wat er onder dat "bepaalde" zit dan?


Die komen ook in penitentiaire inrichtingen terecht, ook daar heb je diverse afdelingen, ook afdelingen gericht op die doelgroep. Dan heb je het ook over mensen met een IQ van rond de 70 tot 90. Alles wat lager scoort of door een disharmonisch profiel er niet tussen past, gaat vaak naar de gehandicaptenzorg of psychiatrie (veelal gesloten setting). Maar goed, daar ging het artikel niet over.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-11-2007 0:19]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-11-2007 0:53 by MMayo Profiel van MMayo

Belg koopt Blokker leeg voor 60 cent

Wie zegt dat Belgen dom zijn, moet maar eens lezen wat onze zuiderbuur Norbert Verswijver bedacht heeft. De man ging gisteren de Blokker in Merksem binnen met een tas vol kortingsbonnen. Het was hem opgevallen dat op de bonnen niet werd vermeld dat ze niet in combinatie gebruikt mogen worden. Een foutje dat Blokker zal voelen.

Verswijver: ''Ik heb alle kleine lettertjes gelezen. Ik koop bijvoorbeeld een tv-toestel en gebruik een bon voor 20% korting. Voor het resterende bedrag gebruik ik een andere bon, en zo verder, tot de prijs nul euro bedraagt.'' De man had zich vooraf geïnformeerd bij Test-Aankoop en was met een deurwaarder naar de winkel getrokken.

In totaal sloeg hij voor 48.511 euro aan tv-toestellen, cd-writers en noem maar op in, en betaalde slechts 60 cent. De eigenaresse van de winkel probeerde de koop nog te blokkeren. Een telefoongesprek met de directeur van Blokker leverde niet veel op. Norbert mag vandaag nogmaals met de directeur bellen om zijn verhaal te doen. ''Ik heb alle begrip voor de dame van deze winkel. Uiteraard moet ze dit voorleggen aan andere mensen. Ik hoop dat ze dan zullen overgaan tot levering van de goederen. Een keten als Blokker kan wel tegen een stootje.'' Als de goederen niet geleverd worden, stapt Verswijver naar de rechtbank. Hij is er vrij gerust in dat hij gelijk krijgt.

Onze kiene zuiderbuur kocht eerder met bonnetjes al massaal veel diepvriesproducten in bij een lokale supermarkt. Binnenkort plant hij nog meerder acties. Hij noemt zichzelf een moderne Robin Hood omdat zijn buit deelt met anderen.




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2007 8:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Beter!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-11-2007 8:43 by mental Profiel van mental

quote:
Op 16 november 2007 23:36 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Al vind ik jou wel heel grappig zonder dat je daar een poging voor hoeft te doen.
blablabla, stoere jongen, je lult jezelf vast en nu heb ik het gedaan ? mafkees.


Fuck the world and fuck you


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2007 9:16 by XXL Profiel van XXL



Taakstraf Duitse kinderverkrachter in kleuterschool
Uitgegeven: 14 november 2007 19:11

OSNABRÜCK - Een veroordeelde kinderverkrachter in Duitsland heeft een taakstraf in een kleuterschool moeten verrichten. Op de school in Melle bij Osnabrück viel de man opnieuw kinderen lastig.


Het openbaar ministerie in Osnabrück bevestigde de fout woensdag. Een woordvoerder sprak over een catastrofe.

Tegen de justitiemedewerkster die de man naar de school stuurde, zijn disciplinaire maatregelen getroffen. De maatschappelijk werkster is niet ontslagen, meldden Duitse media.
(c) ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2007 9:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-11-2007 10:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 november 2007 0:53 schreef MMayo het volgende:
Belg koopt Blokker leeg voor 60 cent

Wie zegt dat Belgen dom zijn, moet maar eens lezen wat onze zuiderbuur Norbert Verswijver bedacht heeft. De man ging gisteren de Blokker in Merksem binnen met een tas vol kortingsbonnen. Het was hem opgevallen dat op de bonnen niet werd vermeld dat ze niet in combinatie gebruikt mogen worden. Een foutje dat Blokker zal voelen.

Verswijver: ''Ik heb alle kleine lettertjes gelezen. Ik koop bijvoorbeeld een tv-toestel en gebruik een bon voor 20% korting. Voor het resterende bedrag gebruik ik een andere bon, en zo verder, tot de prijs nul euro bedraagt.'' De man had zich vooraf geïnformeerd bij Test-Aankoop en was met een deurwaarder naar de winkel getrokken.

In totaal sloeg hij voor 48.511 euro aan tv-toestellen, cd-writers en noem maar op in, en betaalde slechts 60 cent. De eigenaresse van de winkel probeerde de koop nog te blokkeren. Een telefoongesprek met de directeur van Blokker leverde niet veel op. Norbert mag vandaag nogmaals met de directeur bellen om zijn verhaal te doen. ''Ik heb alle begrip voor de dame van deze winkel. Uiteraard moet ze dit voorleggen aan andere mensen. Ik hoop dat ze dan zullen overgaan tot levering van de goederen. Een keten als Blokker kan wel tegen een stootje.'' Als de goederen niet geleverd worden, stapt Verswijver naar de rechtbank. Hij is er vrij gerust in dat hij gelijk krijgt.

Onze kiene zuiderbuur kocht eerder met bonnetjes al massaal veel diepvriesproducten in bij een lokale supermarkt. Binnenkort plant hij nog meerder acties. Hij noemt zichzelf een moderne Robin Hood omdat zijn buit deelt met anderen.






Coroner7
No need to be human
Usericon van Coroner7
Posted 17-11-2007 11:07 by Coroner7 Profiel van Coroner7http://www.designvortex.com/coroner/

KAMPEN - Mits de reis met de stoomboot vanuit Spanje goed verloopt, zet Sint-Nicolaas zaterdagmiddag om 12.30 uur voet aan wal in Kampen (Overijssel). Vanaf 12.00 uur is de intocht van de goedheiligman te volgen op Nederland 2. Nu dan maar m'n schoen zetten


Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying


Coroner7
No need to be human
Usericon van Coroner7
Posted 17-11-2007 11:12 by Coroner7 Profiel van Coroner7http://www.designvortex.com/coroner/

Ambtenaar ontslagen voor chatten op het werk
Uitgegeven: 13 november 2007 16:12

AMSTERDAM - Een medewerker van de opsporingsdienst FIOD-ECD in Groningen is ontslagen voor chatten tijdens werktijd. De man uit Leeuwarden probeerde vorige week tevergeefs zijn ontslag via de rechtbank ongedaan maken.

Volgens zijn baas en de rechtbank Leeuwarden heeft hij zich schuldig gemaakt aan 'zeer ernstig plichtsverzuim'. De opsporingsambtenaar werd vorig jaar september ontslagen nadat aan het licht was gekomen dat hij tijdens zijn werk gebruikmaakte van het chatprogramma MSN en chatsites bezocht.

Oei, nou eh, laters !!



Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2007 11:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 november 2007 11:12 schreef Coroner7 het volgende:
Ambtenaar ontslagen voor chatten op het werk
Uitgegeven: 13 november 2007 16:12

AMSTERDAM - Een medewerker van de opsporingsdienst FIOD-ECD in Groningen is ontslagen voor chatten tijdens werktijd. De man uit Leeuwarden probeerde vorige week tevergeefs zijn ontslag via de rechtbank ongedaan maken.

Volgens zijn baas en de rechtbank Leeuwarden heeft hij zich schuldig gemaakt aan 'zeer ernstig plichtsverzuim'. De opsporingsambtenaar werd vorig jaar september ontslagen nadat aan het licht was gekomen dat hij tijdens zijn werk gebruikmaakte van het chatprogramma MSN en chatsites bezocht.

Oei, nou eh, laters !!




Die zou niet misstaan in het internet tijdens je werk topic.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-11-2007 12:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 november 2007 11:07 schreef Coroner7 het volgende:
KAMPEN - Mits de reis met de stoomboot vanuit Spanje goed verloopt, zet Sint-Nicolaas zaterdagmiddag om 12.30 uur voet aan wal in Kampen (Overijssel). Vanaf 12.00 uur is de intocht van de goedheiligman te volgen op Nederland 2. Nu dan maar m'n schoen zetten


Volgens mij vaart die hier ook zo langs ofzo, allemaal mensen op de Hanekampbrug. Geloof dat de weg hier straks een tijdje dicht gaat.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-11-2007 12:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 17 november 2007 8:43 schreef mental het volgende:
blablabla, stoere jongen, je lult jezelf vast en nu heb ik het gedaan ? mafkees.


Jij hebt gelijk!!!

Al vraag ik me nog steeds af waar ik mezelf in vastlul.


[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 17-11-2007 12:36]



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-11-2007 12:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 november 2007 12:35 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Jij hebt gelijk!!!

Al vraag ik me nog steeds af waar ik mezelf in vastlul.



Heeeeeeeee, je bent er dus om 14.00?



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-11-2007 13:16 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 17 november 2007 0:53 schreef MMayo het volgende:
Belg koopt Blokker leeg voor 60 cent

Wie zegt dat Belgen dom zijn, moet maar eens lezen wat onze zuiderbuur Norbert Verswijver bedacht heeft. De man ging gisteren de Blokker in Merksem binnen met een tas vol kortingsbonnen. Het was hem opgevallen dat op de bonnen niet werd vermeld dat ze niet in combinatie gebruikt mogen worden. Een foutje dat Blokker zal voelen.

Verswijver: ''Ik heb alle kleine lettertjes gelezen. Ik koop bijvoorbeeld een tv-toestel en gebruik een bon voor 20% korting. Voor het resterende bedrag gebruik ik een andere bon, en zo verder, tot de prijs nul euro bedraagt.'' De man had zich vooraf geïnformeerd bij Test-Aankoop en was met een deurwaarder naar de winkel getrokken.

In totaal sloeg hij voor 48.511 euro aan tv-toestellen, cd-writers en noem maar op in, en betaalde slechts 60 cent. De eigenaresse van de winkel probeerde de koop nog te blokkeren. Een telefoongesprek met de directeur van Blokker leverde niet veel op. Norbert mag vandaag nogmaals met de directeur bellen om zijn verhaal te doen. ''Ik heb alle begrip voor de dame van deze winkel. Uiteraard moet ze dit voorleggen aan andere mensen. Ik hoop dat ze dan zullen overgaan tot levering van de goederen. Een keten als Blokker kan wel tegen een stootje.'' Als de goederen niet geleverd worden, stapt Verswijver naar de rechtbank. Hij is er vrij gerust in dat hij gelijk krijgt.

Onze kiene zuiderbuur kocht eerder met bonnetjes al massaal veel diepvriesproducten in bij een lokale supermarkt. Binnenkort plant hij nog meerder acties. Hij noemt zichzelf een moderne Robin Hood omdat zijn buit deelt met anderen.





Damn, wat een genie.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-11-2007 13:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 november 2007 17:53 schreef XXL het volgende:
Er wel eens bij stil gestaan dat best veel gevangenen een vrouw / kind thuis hebben zitten?
Enig idee waarvan die rond moeten komen? Nee, een uitkering aanvragen kan niet als je in de bak zit.

Huur / hypotheek en een gezin meneer? Da's uw probleem.

Hele uber-dikke B.O.E.I.E.N.D. moet je er maar voor zorgen niet in de bak te komen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-11-2007 13:23 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 november 2007 13:18 schreef kwelgeest het volgende:
Hele uber-dikke B.O.E.I.E.N.D. moet je er maar voor zorgen niet in de bak te komen.


Hele dikke vette über + 10000000!


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen