IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-11-2007 21:17 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 25 november 2007 21:03 schreef Greycloak het volgende:
Alweer dat bericht, XXL?


Nog niet helemaal wakker.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2007 15:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

dat zal ze leren, die vuile ketter......

Arrestatie wegens teddybeer Mohammed

Een Britse schooljuf is in Sudan gearresteerd voor het beledigen van de islamitische profeet Mohammed, doordat haar leerlingen een teddybeer Mohammed mochten noemen. Dat berichtte de BBC vandaag.

Collega's van de 54-jarige Gillian Gibbons uit Liverpool zeiden dat ze een onschuldige fout had gemaakt door de kinderen van zes en zeven jaar zelf de naam van de knuffelbeer te laten kiezen. Agenten arresteerden de juf na klachten van enkele ouders.

De kinderen namen Mohammed om de beurt mee naar huis en beschreven in een schriftje wat hij in weekend had meegemaakt. Ze maakten ook tekeningen van de knuffel waaronder onder meer ''mijn naam is Mohammed'' geschreven stond. In de islam is het verboden de profeet af te beelden.

Gibbon kan tot zes maanden gevangenisstraf krijgen, veertig zweepslagen of een boete. Ze zit momenteel vast in een politiecel in de hoofdstad Khartum


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-11-2007 15:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2007 15:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik heb hier op bureau ook een plant staan, die noem ik ook "mohammed". Dat zal ik dan ook maar niet meer doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 16:01 by mental Profiel van mental

Achterlijk die moslims.Fortuyn zei het al, en ik begin het steeds meer te geloven.


Fuck the world and fuck you


Lies
Usericon van Lies
Posted 26-11-2007 16:02 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 26 november 2007 15:59 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb hier op bureau ook een plant staan, die noem ik ook "mohammed". Dat zal ik dan ook maar niet meer doen.

Zolang je 'm niet afbeeldt lijkt alles in orde te zijn.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-11-2007 18:44 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 november 2007 19:59 schreef nuclearwarfare het volgende:
En ik heb afgelopen week 47 uur gewerkt. Straight up G's.


Zozo, wat doe je voor werk dan, de mooie jongen uithangen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-11-2007 19:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha maar waarom heten er zoveel mensen dan wel mohammed? is dat geen uitberelding?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-11-2007 20:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ja, en waarom mag je daar wel een foto van maken?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2007 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

GroenLinks wil bewoner probleemwijk huis laten kopen
Uitgegeven: 26 november 2007 17:52
Laatst gewijzigd: 26 november 2007 17:55

DEN HAAG - Alle bewoners van de krachtwijken, of wel de veertig door minister Ella Vogelaar (WWI) geselecteerde probleemwijken, moeten het recht krijgen om hun huurwoning te kopen, vindt GroenLinks.

De woningcorporaties moeten hen helpen bij het regelen van een hypotheek en het aanvragen van koopsubsidie.

Investeringen

GroenLinks-Tweede Kamerlid Ineke van Gent zal dit dinsdag bepleiten bij de behandeling van de begroting van Vogelaar. "Investeringen in de woonomgeving zijn belangrijk, maar niet voldoende.

Er moet niet alleen een plan komen voor de wijken, maar ook voor de bewoners", vindt Van Gent, die daarvoor voorstellen doet.

Personal coach

Zo moet een uitkeringsgerechtigde in de wijk samen met een "personal coach" een Persoonlijk Ontwikkelingsplan opstellen. Bovendien moet die met behoud van uitkering aan het werk kunnen en daarbij een bonus krijgen, zodat het werken ook echt loont.

Bijverdiensten tot 250 euro per maand worden niet gekort op de huur- en zorgtoeslag, aldus de voorstellen van GroenLinks. Ook krijgen wat GroenLinks betreft alle wijkbewoners de mogelijkheid om zich te laten bijscholen tot mbo-niveau.
--
Fijn, asovolk krijgt weer alles voor elkaar ..


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-11-2007 11:20 by Jällö Profiel van Jällö

Ik zou Ineke van Gent niet direct 'aso' noemen en het is ook maar zeer de vraag of ze dit voorelkaar krijgt.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-11-2007 11:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik vind het op zich niet zo'n slecht plan. Het verhoogt volgens mij het verantwoordelijkheidsgevoel enorm. Mensen zullen er op die manier toch minder snel een teringzooi van maken en hun buurt netter houden en beter met hun geld omgaan.

Nadeel wat er aan kan kleven is wel dat het illegale bewoning en bijvoorbeeld hennepkwekerijen in de hand kan werken.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-11-2007 11:32 by Jällö Profiel van Jällö

Zara withdraws swastika handbags.


http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7002765.stm


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2007 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 november 2007 11:27 schreef Judge M. het volgende:
Ik vind het op zich niet zo'n slecht plan. Het verhoogt volgens mij het verantwoordelijkheidsgevoel enorm. Mensen zullen er op die manier toch minder snel een teringzooi van maken en hun buurt netter houden en beter met hun geld omgaan.

Nadeel wat er aan kan kleven is wel dat het illegale bewoning en bijvoorbeeld hennepkwekerijen in de hand kan werken.
Oftewel: om in Nederland goedkoop aan een huis te kopen (eigendom) moet je dus eerst je huurhuis aan gort schoppen .... dan krijg je er ook nog een opleiding bij ....

En wie mag dat betalen ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-11-2007 12:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

gaat weer lekker in Frankrijk.

Ruim 60 agenten gewond bij rellen in Parijs

Bij nieuwe rellen in voorsteden van Parijs zijn 64 politiemannen gewond geraakt, van wie vijf ernstig. Jongeren in Villiers-le-Bel gooiden met molotovcocktails en stenen naar de politie en staken tientallen auto's in brand.

Ook in vier andere voorsteden kwam het tot ongeregeldheden. Een agent liep een schotwond op in de schouder nadat hij was beschoten met een jachtgeweer, meldde de politie vanochtend.

De rellen begonnen gisteravond en duurden tot diep in de nacht. Ook een school, een rijschool en een schoonheidssalon en twee andere gebouwen gingen in vlammen op. De politie gebruikte traangas en rubberkogels om de raddraaiers uiteen te slaan. Zes personen zijn gearresteerd. Journalisten die de rellen wilden filmen en ook brandweerwagens werden aangevallen door de allochtone jongeren. Zondagavond en -nacht raakten bij rellen ook al veertig agenten gewond.

Het oproer volgt op de dood van twee jongens van vijftien en zestien jaar van Noord-Afrikaanse origine. Zij botsten zondag in Villiers-le-Bel met een gestolen brommer bij een kruispunt op een politiewagen en kwamen daarbij om het leven. Volgens geruchten werden ze achterna gezeten door de agenten, maar de politie zegt dat het een gewoon ongeluk was.

Het gerucht ging dat de agenten er na het ongeluk vandoor gingen, maar dit is door getuigen tegengesproken. Een politiewoordvoerder meldde dat de agenten hun auto verlieten, omdat die bewijsmateriaal was voor het onderzoek


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2007 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, die mocro's daar pakken elk excuus aan om te rellen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-11-2007 12:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 november 2007 11:47 schreef Jenje het volgende:
Oftewel: om in Nederland goedkoop aan een huis te kopen (eigendom) moet je dus eerst je huurhuis aan gort schoppen ....
Waar lees jij dat?

quote:
dan krijg je er ook nog een opleiding bij ....

En wie mag dat betalen ..
Daar is geld voor vrijgemaakt in de begroting



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-11-2007 12:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 november 2007 12:06 schreef Jenje het volgende:
Tja, die mocro's daar pakken elk excuus aan om te rellen.


zijn he geen algerijnen daar (algro's ofzoiets) en verder klopt je stelling wel natuurlijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2007 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 november 2007 11:02 schreef Jenje het volgende:
GroenLinks wil bewoner probleemwijk huis laten kopen


DEN HAAG - Alle bewoners van de krachtwijken, of wel de veertig door minister Ella Vogelaar (WWI) geselecteerde probleemwijken, moeten het recht krijgen om hun huurwoning te kopen, vindt GroenLinks.

De woningcorporaties moeten hen helpen bij het regelen van een hypotheek en het aanvragen van koopsubsidie.

Investeringen

GroenLinks-Tweede Kamerlid Ineke van Gent zal dit dinsdag bepleiten bij de behandeling van de begroting van Vogelaar. "Investeringen in de woonomgeving zijn belangrijk, maar niet voldoende.

Er moet niet alleen een plan komen voor de wijken, maar ook voor de bewoners", vindt Van Gent, die daarvoor voorstellen doet.

Personal coach

Zo moet een uitkeringsgerechtigde in de wijk samen met een "personal coach" een Persoonlijk Ontwikkelingsplan opstellen. Bovendien moet die met behoud van uitkering aan het werk kunnen en daarbij een bonus krijgen, zodat het werken ook echt loont.

Bijverdiensten tot 250 euro per maand worden niet gekort op de huur- en zorgtoeslag, aldus de voorstellen van GroenLinks. Ook krijgen wat GroenLinks betreft alle wijkbewoners de mogelijkheid om zich te laten bijscholen tot mbo-niveau.
--
Fijn, asovolk krijgt weer alles voor elkaar ..
zie dikgedrukte items.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 27-11-2007 12:13 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Tsss ik kan beter gaan scheiden, een uitkering aanvragen en in een achterstandswijk gaan wonen dus.
Houd ik per maand meer aan over in ieder geval.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-11-2007 12:13 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Het ging me hier om:
quote:
Op 27 november 2007 11:47 schreef Jenje het volgende:
moet je dus eerst je huurhuis aan gort schoppen ....
Dat zie ik nergens terug.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-11-2007 13:14 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Het zijn probleemwijken, dus waarschijnlijk schoppen ze het huis v.d. buurman aan gort...


Zenial


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-11-2007 13:14 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 november 2007 12:11 schreef Jenje het volgende:
zie dikgedrukte items.


Wordt dat dan ook net zo als ik school geld betalen? Of mag kampiaan Johnny zo maar studeren, omdat het uitschot is, en die hippies van groenlinks weer een krankzinnig idee in de bakkes hebben gehaald.


Ik denk dat ik het antwoord al wel weet....


Against God and Government


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2007 13:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 27 november 2007 12:09 schreef Judge M. het volgende:
Waar lees jij dat?

Daar is geld voor vrijgemaakt in de begroting
Die begroting die van de belastingcentjes van de hardwerkende burger komt? Waar iedere burger nu 18 belastingen voor omhoog ziet gaan, zodat een stel tokkies een huis kan kopen, terwijl veel hardwerkende burgers zelfs nauwelijks rond kunnen komen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2007 13:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 27 november 2007 13:14 schreef Rotzak het volgende:
Wordt dat dan ook net zo als ik school geld betalen? Of mag kampiaan Johnny zo maar studeren, omdat het uitschot is, en die hippies van groenlinks weer een krankzinnig idee in de bakkes hebben gehaald.


Ik denk dat ik het antwoord al wel weet....
Nee joh, die krijgen hun MBO2-diploma gewoon gratis, zonder er iets voor te doen:

Hé, scholieren, blijf maar voorgoed thuis!

Je kan natuurlijk naar school gaan, wat leren en uiteindelijk een diploma halen. Maar het kan makkelijker. De enige voorwaarde: doe NIETS. Blijf stil zitten en verroer je niet. Minimaal 1040 uur per week niks doen. Blijf onderpresteren en vreet uit de staatsruif. Doe je dat goed? Dan krijg je een diploma. Een echt officieel mbo-diploma. Goedgekeurd door de Minister van Onderwijs. De sociale dienst gaat samen met Centrum Werk en Inkomen gratis mbo-diploma's weggeven aan werklozen zodat ze wat makkelijker aan de slag kunnen. De mbo-raad heeft het plan al goedgekeurd want:"Op het werk, thuis, als vrijwilliger en in hun vrijde (sic!) tijd doen mensen kennis en kunde op en ontwikkelen zij zich" Dan volgt nu de samenvatting. Een stel kansloze uitvreters krijgt gratis waar jij nu al jarenlang voor loopt te zwoegen, vroeg voor moet opstaan en gezeik van leraren voor moet aanhoren. Zo'n 1,75 miljoen laagopgeleide mensen hebben in principe recht op een gratis mbo2-niveau diploma. Ja, da's niet zo lachen he?


http://www.ad.nl/economie/article1853950.ece


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen