![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klikken is dan ook stout en daarvoor moet je gestraft worden. ![]() Maar ehm, had dat kind niet bedacht dat als ie gestraft wordt voor stelen de straf veel minder zwaar is dan als tie gestraft wordt voor moord? ![]() |
|
quote: Tja, dat heb ik me ook bedacht. maar goed, hij dus niet. Hij was trouwens net 18 geworden en valt dus niet meer onder de jeugdrechtbank. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote:Komt dit ook nog in het journaal, of is dit tegenwoordig zo gewoon dat we het niet eens meer melden? ![]() |
|
quote: Ik denk het niet. Onze instelling houdt dergelijke feiten liever stil, denk ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: welke instelling? De staat? ![]() |
|
quote: Ik vind dat behoorlijk schokkend nieuws... ![]() Ik las net ergens dat in Canada een meisje op 12 jarige leeftijd haar ouders en broertje heeft vermoord omdat haar ouders haar toen 22 jarige vriendje afkeurden. (Vrij logisch...) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 09-11-2007 16:00] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Yep, ik werk in een instelling waar delinquente jongeren verblijven. De pers wordt hier nogal geschuwd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: dat lijkt me nu niet bepaald een aangenaam, gemakkelijk baantje zeg. ![]() |
|
quote: Leuk werk. Wel in NL dan? ![]() |
|
quote: Ik heb eens gedate met een dame die dat ook deed, alleen hadden die lui ook nog psychische problemen (ze is psychologe). Geen makkelijke baan nee. ![]() |
|
quote: Bron: nu.nl Tegenwoordig kom je ook echt overal mee weg. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
WTF is een sociale handicap? Geen dankjewel zeggen tegen een kassajuffrouw? Niezen zonder je mond af te schermen? Of een geamputeerd conversatie-orgaan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hehehe, al die ophef over een luchtdrukgeweer ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Nope, als Belg hou ik het op mijn eigen kikkerlandje. quote: Dat is een groeiend probleem bij ons. Bijna de helft van onze jongeren zit bij ons omdat geen enkele psychiatrische instelling ze nog wil (omwille van agressie, zedenfeiten, pyromane neigingen,...). Er is geen aangepast programma voor hen, maar dat moeten we dan maar zelf zien op te lossen. Maar goed, ik klaag niet. Ik vind het een prachtjob en geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om iets anders te gaan doen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Het kabinet gaat 11 oktober uitroepen tot de nationale coming-out-dag. Met deze speciale dag voor homo's die uit de kast willen komen (coming out of the closet), hoopt de regering de emancipatie van homoseksuelen te bevorderen. Het is één van de ideeën van het kabinet van CDA, PvdA en ChristenUnie om homo's weerbaarder te maken. PvdA-minister Ronald Plasterk (Onderwijs, Cultuur en Wetenschap) zei vanmiddag dat er al veel bereikt is, maar dat de homo-emancipatie nog niet is voltooid. Volgens de minister is het kabinet bezorgd over uitingen van homohaat en intimidatie en geweld tegen homo's. Hij wil dat de houding jegens homo's aan het eind van de kabinetsperiode is verbeterd. Plasterk gaat verder extra geld uittrekken om homoseksualiteit bespreekbaar te maken onder jongeren. Ook komt de regering met een 2-jaarlijkse 'homo-emancipatieprijs'. ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ik kan me niet voorstellen dat de christen unie achter zo'n plan staat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Wanneer komt er de nationale alle-allochtonen-uit-het-land-dag? ![]() |
|
quote:Kijk uit, Antifa hört mit! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ze hebben het maar te slikken, hihi. ![]() |
|
quote: bouwvak? (is zelfs drie weken) ![]() ![]() |
|
Nog een paar jaar, dan is iedere dag een speciale-vier-dit-of-dat-dag. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:HUH Dan gaan alle allochtonen het land uit? Leg uit. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Demonoid is voorlopig d00d: quote: ![]() ![]() |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |