|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Of heb je soms zelf onder de juk van geleefd? |
|
quote: Je kunt het ook van de andere kant bekijken... Waarom van die lange tenen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Nog een paar jaar wachten en dan leef jij er ook onder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dat zei Janmaat destijds ook al |
|
Vooruitziende blik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar SP'ers zijn al gewend aan autoritaire trekjes! (vandaag nog lekker anti-sp propaganda in NRC next gelezen van de ex-raadsleden uit Utrecht ) Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Van Allah mag je niet je teennagels knippen? |
|
quote:dat is inderdaad de andere kant. zijn mensen steeds meer dichterbij komen staan of zijn de teentjes langer geworden.... |
|
quote: En nou maar hopen dat er een verschuiving plaatsvind van geitenneuken naar schapenneuken. Owja en homo's zijn vies dan dus......... |
|
quote:Ja man. Die dagelijkse protesten van christenfundamentalisten tegen metal en pseudo-gnostische romannetjes. Ik word er gek van; Echt w30ll! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Bloedbad in Amerikaans winkelcentrum Uitgegeven: 5 december 2007 23:29 Laatst gewijzigd: 6 december 2007 09:34 OMAHA - Een negentienjarige Amerikaanse tiener heeft woensdag een bloedbad aangericht in een winkelcentrum in Omaha, Nebraska. Hij schoot met een automatisch geweer acht mensen dood en sloeg daarna de hand aan zichzelf. Vijf mensen raakten gewond, twee van hen verkeren in kritieke toestand. Schietpartij winkelcentrum Omaha De schietpartij had plaats in het gegoede Westroads winkelcentrum. De meeste slachtoffers vielen op de afdeling voor kinderkleding in een warenhuis. Vijf vrouwen en drie mannen overleefden de actie van schutter Robert Hawkins niet. Of daar kinderen onder zijn, wilden de autoriteiten niet kwijt. "Het was verschrikkelijk, echt verschrikkelijk", vertelde een vrouw die ternauwernood aan de schutter was ontkomen door zich onder een kledingrek te verbergen. Het was druk in het winkelcentrum met mensen die kerstinkopen deden. Onmogelijk Over de motieven tast de politie naar eigen zeggen nog in het duister. "Het zou speculatie zijn om te proberen uit te vinden wat de reden kan zijn geweest. Het wordt vermoedelijk onmogelijk om met een verklaring te komen", verklaarde politiechef Thomas Warren van Omaha. Wel heeft de dader een brief achtergelaten, stelde hij zonder uit te willen wijden over de inhoud. "Nu zal ik beroemd zijn", schreef de dader volgens zijn huisbazin in een afscheidsbrief. Ook bevatte het schrijven volgens haar zijn testament. Vast staat dat Hawkins een moeilijke tijd doormaakte. Hij woonde in bij vrienden en was recentelijk in aanraking gekomen met justitie. Ook had hij problemen op school en op zijn werk. Hij raakte kort geleden zijn baan bij McDonalds kwijt. "Hij wilde heengaan als een ster. Hij had een moeilijk leven, was een goede vent. Ik mocht hem", aldus een vriend van de schutter. Virginia Tech universiteit De schietpartij is de jongste in een lange reeks in de Verenigde Staten. Acht maanden geleden schoot een student 32 mensen dood op de Virginia Tech universiteit. In oktober 2006 schoot de bestuurder van een melkwagen tien schoolkinderen dood in een Amish-school. Berucht is ook de schietpartij in Columbine in 1999 waarbij twee tieners twaalf medescholieren en een leerkracht doodschoten. Gaat goed daar, ze roeien zichzelf al uit |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-12-2007 9:47] Bruce Banner |
|
Ja humor. McDonalds = satan |
|
Ik vind het zo typisch. Bruce Banner |
|
Ik snap de McDonalds grap niet? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat komt doordat je dik bent. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: yup, een rasechte sp-er ben ik. Wel lachen om te lezen hoe er over ons gezeikt wordt. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
http://www.indymedia.nl/nl/2007/02/42191.shtml Onee, ze vechten terug, maar dat mag niet! AFA vs. NVB, extreem-links vs. extreem-links. Waarom grijpt de politie in? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wat een fucking vaag artikel? Ik snap echt maar half wie wat doet, waar ze mee stoppen of beginnen. Zenial |
|
1) Er is een site www.ticketbox.nl 2) De eigenaar van deze site was De Staatsloterij 3) Er is een instantie genaamd KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbalbond) 4) Deze instantie KNVB heeft de site onder 1) gekocht van de instantie genoemd onder 2) 5) In de nabije toekomst wordt via de site genoemd onder 1) online tickets voor voetbalwedstrijden verkocht 6) Dit online aankopen van tickets voor voetbalwedstrijden was tot nu toe niet mogelijk, of slechts via de site van specifieke betaald voetbalorganisatie 7) Tot nader order worden ook nog tickets voor andere events/bijeenkomsten/etc. verkocht via de site genoemd onder 1) 8) Maar niet uit te sluiten valt dat de instantie onder 3) de site 1) alleen gaat gebruiken voor het online verkopen van kaartjes voor voetbalwedstrijden. |
|
quote: Dit is de oplossing voor zulke problematiek!! |
|
je moet roeien met de riemen die je hebt! Je moeder. |
|
2 aan de ene en 1 aan de andere kant .. dat wil nie he |
|
tenzij ernie keihard roeit Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |