IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Er brandt een auto in Slotervaart [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 08-12-2007 18:05 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 8 december 2007 14:27 schreef Wansmaak het volgende:
Eigenlijk best triest, als je erover nadenkt. Eigenlijk is het dus allebei niet best.
Volgens mij valt het beide wel mee.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 08-12-2007 21:41 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Ik weet het niet, heur.

Oja, goed nieuws!

Bodem Friesland daalt 33 cm door zoutwinning
LEEUWARDEN (ANP) - De bodem in Noordwest-Friesland is de afgelopen twintig jaar met maximaal 33 centimeter meter gedaald door zoutwinning. Dat meldde het ministerie van Economische Zaken donderdag.

Het afgelopen jaar vlogen verschillende cijfers over de bodemdaling over tafel. Een actiegroep tegen zoutwinning, het Friese waterschap, het Staatstoezicht op de Mijnen, de gas- en zoutwinbedrijven en de provincie Friesland kwamen allemaal met andere cijfers over de bodemdaling. De nieuwe cijfers van Economische Zaken moeten een einde aan de discussie maken.

In de driehoek Franeker, Harlingen en Sexbierum wordt gas en zout gewonnen. Gaswinning is sinds 1988 verantwoordelijk voor een daling van maximaal 10 centimeter, zoutwinning voor 33 centimeter en natuurlijke inklinking voor 6 centimeter. De daling door gaswinning mag maximaal 15 centimeter zijn en voor zoutwinning geldt een maximum van 35 centimeter. Op het diepste punt, 33 centimeter daling, wordt geen zout meer gewonnen.

Nóg een metertje of 10 graag.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-12-2007 21:46 by mental Profiel van mental

hehe idd.ben ik meteen mijn ma kwijt.


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-12-2007 2:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 december 2007 21:41 schreef Wansmaak het volgende:
Nóg een metertje of 10 graag.

+1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-12-2007 3:43 by XXL Profiel van XXL

+ Groningen erbij graag.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-12-2007 4:43 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Niet zakken, want dan komt al dat gespuis droge voeten zoeken in mijn buurt [+52M NAP].


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-12-2007 11:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 december 2007 3:43 schreef XXL het volgende:
+ Groningen erbij graag.
Is niet vermeld in het artikel, sorry.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-12-2007 12:40 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 december 2007 3:43 schreef XXL het volgende:
+ Groningen erbij graag.


Zou jammer zijn, maar ik heb gelukkig nog een uitvalsbasis op een goede +500m boven NAP.


Bruce Banner


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-12-2007 10:43 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Een 60-jarige man uit de Amerikaanse staat New York heeft een shotgun de rechtszaal binnengesmokkeld en een schot gelost op een vrouw die hem beschuldigde van aanranding.

De man was met succes verdedigd, maar besloot dat de vrouw moest boeten voor haar valselijke aanklacht. Een kogel kwam vlak naast het hoofd van de rechter in een muur terecht. Aanwezigen doken in paniek op de grond.

Leo Lewis had genoeg van het Amerikaanse rechtssysteem. ''Hij besloot voor rechter, jury en beul te spelen'', aldus zijn advocaat. De vrouw kwam met de schrik vrij. Lewis is aangeklaagd wegens poging tot moord en wapenbezit.




Against God and Government


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-12-2007 13:59 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Geen idee of dit al gepost was:

Rijbewijs is nu ook te koop

Voor mensen die steeds zakken voor hun rijexamen is er nu een oplossing. Men kan nu voor een kleine vergoeding een rijbewijs bestellen op het grote boze internet. Via de website speedlicence.net kan op verschillende manieren een geldig rijbewijs worden gekocht. De webmasters van de site hebben mazen in de wet gevonden bij negen lidstaten van de EU zodat er makkelijk een rijbewijs kan worden aangevraagd. Het felbegeerde papiertje wordt buiten de EU aangemaakt en vervolgens omgezet in een rijbewijs dat binnen de EU geldig is.

Speedlicence vraagt voor 400 euro een rijbewijs aan in één van de volgende landen: Cyprus, de Tsjechische Republiek, Estland, Hongarije, Letland, Malta, Polen en Slovenië. Als je er nog 100 euro bij doet, dan wisselt de site dat rijbewijs ook nog eens om voor een exemplaar uit je eigen land, maar dat kan je ook zelf doen. Op deze manier heb je voor slechts 500 euro een geldig rijbewijs. Daarmee is het een flink goedkoper dan rijlessen volgen en de slagingskans is 100%.

Mensen die net hun rijbewijs kwijt zijn geraakt kunnen via deze manier ook weer een rijbewijs bemachtigen. De enige beperking is dat een eventueel rijverbod wel blijft staan. VVD-Europarlementariër Jeanine hennis-Plasschaert maakt zich zorgen over de website, want een illegaal roze papiertje kan ook voor andere doeleinden worden gebruikt. Het rijbewijs wordt in veel lidstaten ook geaccepteerd als identiteitsbewijs waarmee je dan ook een bankrekening kan openen of een vliegreis boeken.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 10-12-2007 14:20 by Creepmime Profiel van Creepmime

Godver, dat had mij 1300 euro gescheelt. Wel vrij absurd, vraag mij af hoelang dit stand houdt.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-12-2007 16:46 by XXL Profiel van XXL



Intelligente beha moet zwiepen en hoppen voorkomen
Uitgegeven: 10 december 2007 11:10

BRUSSEL - Na de 'wonderbra' en de 'push ups' is er nu een intelligente beha op komst, meldt de Belgische krant Het Belang van Limburg maandag.

Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.

Bandjes

De wetenschappers hebben uitgevonden dat zelfs bij een beha die goed past en de juiste maat heeft, de bandjes nog zoveel druk kunnen uitoefenen op de schouders dat ze zenuwen kunnen beschadigen.

Vooral vrouwen met grote borsten ondervinden veel hinder van hun beha. Bij het sporten zouden de borsten van iemand met maat 85DD 7 centimeter op en neer hopsen. Kleine borsten zwiepen 'slechts' 5 centimeter. De nieuwe beha zou die heen-en-weer-bewegingen moeten corrigeren.
(c) ANP



Laat dat spul toch lekker zwiepen en hoppen!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 10-12-2007 16:50 by Jolijn Profiel van Jolijn

85DD groot? flutmaatje *grijns*


Lies
Usericon van Lies
Posted 10-12-2007 16:50 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 10 december 2007 16:46 schreef XXL het volgende:
Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.

Hoera! Eindelijk goed nieuws.

Gisteren trouwens heel hard met Yves gelachen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-12-2007 16:52 by XXL Profiel van XXL

Dat is er toch allang onder de naam "Sport BH"?

http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 10-12-2007 16:54 by Jolijn Profiel van Jolijn

*proest*


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2007 16:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 december 2007 16:50 schreef Lies het volgende:
Hoera! Eindelijk goed nieuws.

Gisteren trouwens heel hard met Yves gelachen.
Ja, lachen.
Ik kan geen Frans en ik ben vast niet de enige hier.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Lies
Usericon van Lies
Posted 10-12-2007 17:39 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 10 december 2007 16:55 schreef kwelgeest het volgende:
Ik kan geen Frans en ik ben vast niet de enige hier.

't Is een schande, maar ik zal desalniettemin m'n goed hart tonen: artikel in Het Parool.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2007 18:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

PRACHTIG!!! :' )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-12-2007 18:12 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Tis nieuws, hè.

'Goeiemoggel' mondt uit in vechtpartij

De populaire reclamekreet 'goeiemoggel' heeft zondagavond in Rijswijk geleid tot een vechtpartij. Twee kroeggangers van 22 en 24 jaar begroetten elkaar uitbundig en riepen 'goeiemoggel' naar elkaar. Een andere bezoeker dacht dat zij hem uitscholden voor 'mongool' en sloeg er direct op los, meldt de politie.

Er vielen geen gewonden. De veroorzaker van het gevecht in het café aan de Herenstraat heeft de benen genomen. De politie is nog naar hem op zoek.

Heerschend!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-12-2007 18:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 december 2007 13:59 schreef Burzum het volgende:
Geen idee of dit al gepost was:

Rijbewijs is nu ook te koop

Voor mensen die steeds zakken voor hun rijexamen is er nu een oplossing. Men kan nu voor een kleine vergoeding een rijbewijs bestellen op het grote boze internet. Via de website speedlicence.net kan op verschillende manieren een geldig rijbewijs worden gekocht. De webmasters van de site hebben mazen in de wet gevonden bij negen lidstaten van de EU zodat er makkelijk een rijbewijs kan worden aangevraagd. Het felbegeerde papiertje wordt buiten de EU aangemaakt en vervolgens omgezet in een rijbewijs dat binnen de EU geldig is.

Speedlicence vraagt voor 400 euro een rijbewijs aan in één van de volgende landen: Cyprus, de Tsjechische Republiek, Estland, Hongarije, Letland, Malta, Polen en Slovenië. Als je er nog 100 euro bij doet, dan wisselt de site dat rijbewijs ook nog eens om voor een exemplaar uit je eigen land, maar dat kan je ook zelf doen. Op deze manier heb je voor slechts 500 euro een geldig rijbewijs. Daarmee is het een flink goedkoper dan rijlessen volgen en de slagingskans is 100%.

Mensen die net hun rijbewijs kwijt zijn geraakt kunnen via deze manier ook weer een rijbewijs bemachtigen. De enige beperking is dat een eventueel rijverbod wel blijft staan. VVD-Europarlementariër Jeanine hennis-Plasschaert maakt zich zorgen over de website, want een illegaal roze papiertje kan ook voor andere doeleinden worden gebruikt. Het rijbewijs wordt in veel lidstaten ook geaccepteerd als identiteitsbewijs waarmee je dan ook een bankrekening kan openen of een vliegreis boeken.
Nou.



Iemand nog goedkoop een lesauto overkopen..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-12-2007 18:21 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 10 december 2007 18:17 schreef Greycloak het volgende:
Nou.



Iemand nog goedkoop een lesauto overkopen..?


Hey Grey, kan ik eens een lesje bij jou in de auto? Lijkt me wel lachen om te zien wat ik allemaal verkeerd doe.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2007 18:31 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Groninger politie houdt 60 jongeren aan

DELFZIJL/APPINGEDAM - De politie in Groningen heeft in Delfzijl en Appingedam zestig jongeren aangehouden en daarmee ruim honderd zaken opgelost.

Het gaat onder andere om berovingen, mishandeling en inbraken. Dat maakte de politie maandag bekend.

De politie kwam de groep op het spoor tijdens onderzoek naar een beroving van een pinnend echtpaar in de zomer van dit jaar en een reeks inbraken in een jeugdsoos in 2005 en 2006, beide in Appingedam. In beide onderzoeken kwamen dezelfde namen naar voren, maar ook steeds meer namen van jongeren die delicten hadden gepleegd waarvan geen aangifte was gedaan. Via dit sneeuwbaleffect kwam de politie uiteindelijk tot zestig jeugdige criminelen.

Zeven verdachten zijn voorgeleid aan de rechter-commissaris. De anderen zijn na verhoor naar huis gestuurd en aan hun ouders overgedragen. Veel ouders hadden geen weet van de criminele activiteiten van hun kinderen. Het onderzoek is nog niet afgerond en de politie sluit meer aanhoudingen niet uit. (ANP)


Mooi, weer wat tuig aangepakt!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-12-2007 18:31]


Bruce Banner


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-12-2007 18:54 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 10 december 2007 18:12 schreef Wansmaak het volgende:
Tis nieuws, hè.

'Goeiemoggel' mondt uit in vechtpartij

De populaire reclamekreet 'goeiemoggel' heeft zondagavond in Rijswijk geleid tot een vechtpartij. Twee kroeggangers van 22 en 24 jaar begroetten elkaar uitbundig en riepen 'goeiemoggel' naar elkaar. Een andere bezoeker dacht dat zij hem uitscholden voor 'mongool' en sloeg er direct op los, meldt de politie.

Er vielen geen gewonden. De veroorzaker van het gevecht in het café aan de Herenstraat heeft de benen genomen. De politie is nog naar hem op zoek.

Heerschend!




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-12-2007 19:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 december 2007 18:21 schreef blonde rockgod het volgende:
Hey Grey, kan ik eens een lesje bij jou in de auto? Lijkt me wel lachen om te zien wat ik allemaal verkeerd doe.
Sure, maar omdat je je papiertje al hebt krijg je korting. Mail of MSN me!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen