|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, maar hij haalt beide helften uit elkaar en likt het eraf.. |
|
De jongste hier kan nog niet praten, maar wel uitstekend communiceren. Als hij b.v. grommende geluiden maakt, zijn hoofd schuin achterover houdt en dan naar de t.v. wijst weet ik dat hij de dvd van Mötörhead wil kijken. Het blijft ook geweldig om de oudste te horen roepen bij de eerste beelden: "Hé papa dat is Lemmy van Mötörhead hè?" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Helemaal goed. |
|
quote: Ja. Maar ik moet nog wel een hartig woordje met schoonpapa spreken. Die probeert de oudste voor Frans Mauer te interesseren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: *proest!* Zul je net zien: Doe je zo ontzettend je best op een fatsoenlijke muzikale opvoeding, blijkt je kind toch meer van Nick en Simon dan van Slayer te houden. Ik maak me wat dat betreft geen illusies. Hoewel ons smurfje nog geboren moet worden, geef ik nu maar vast de hoop op dat hij een stoere langharige gitarist gaat worden. Wedden dat hij op ballet wil? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Het zal je toch een rotzorg zijn waar je kind naar luisterd... Al wil hij een Frans Bauer immitator worden, mijn zegen heeft hij. Zolang hij maar gelukkig is. Ik ga hem ook niks opdringen, draai zelfs geen extreme metal waar hij bij is. Hulde voor Kabouter Plop en dergelijke!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Frans Bauer vind ik toch een staaltje van wansmaak ten top. De verstandelijk gehandicapten waar ik soms mee werk moeten van mij af en toe ook andere muziek luisteren. En kinderen kan je ook best wat smaak bijbrengen, hoe klein ze ook zijn. Ze mogen best Frans Bauer luisteren, of Jan Smit, maar je kan ze ook op zijn tijd andere muziek aanbieden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Joa. quote: Tsja, je woont niet alleen in een huis. ( dat deed ik al niet.) Maar ik kan me niet voorstellen dat ik geen metal/wat voor muziek dan ook zou draaien enkel omdat wie dan ook binnen is. Daarintegen zal als Iggy naar Frans B wil luisteren ook ik mij aan moeten passen. |
|
quote: Haha! Idd. ja!! maar de Japanners kunnen het ook! Kan niet kiezen!! When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
quote: Ik ga er ook van uit dat mijn aankomende dochter zich nog op een of andere manier tegen haar ouders wil gaan afzetten.. Naar metal luisteren heeft voor haar dan weinig zin, dus benieuwd waar ze dan mee aankomt.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
mmm misschien Mega Mindy? american psycho |
|
Ik heb nog nooit van Mega Mindy gehoord, is dat het idool van Iris? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Afzetten doet mijn dochter de godsganse dag, alleen gelukkig niet op het muzikale vlak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ah vanmorgen werd ik wakker door een luide Bella Madonna vanuit haar slaapkamer, ze had de duitse cd van Frans 2 x volledig laten afspelen en kon Bella madonna al bijna in zn geheel mee bleren, lachen dat, vind het goed dat ze een brede smaak heeft, bij mij gaat het van blues t/m metal bij haar van Frans t/m metal [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 11-04-2009 20:56] |
|
quote: Wat een super schattig knulletje man! |
|
zo schatting in de mand met boeken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@Snaack: Thanks, het is ook mijn absolute held, bikkel etc etc.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ieder z'n eigen, maar ik weet wel dat mijn kleine heel lekker rustig in slaap viel met strapping young lad (ook van de stofzuiger overigens...). We draaien thuis de muziek die wij mooi/goed vinden, en Sam danst net zo lekker op At the Gates als op K3. quote: Veel grotere waarheden dan dit zijn er niet! edit: @BVT : misschien 3 pagina's te laat, maar heel erg gefeliciteerd met je zoontje. Goeie naam trouwens [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 12-04-2009 15:09] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Oh dus je gaat toch met d'r mee naar Tokio Hotel? |
|
quote: Beste openhartig voor een metal forum |
|
Zooooo. En het word steeds leuker. NU de ogen vaker open gaan, er contact is ( aankijken, lachen enzo als je met um speelt/kriebelt.) Het huilen word steeds minder. Wel jammer van de buikkrampen. |
|
quote: Mooi kereltje! Ik hoop dat jullie snel iets vinden om de krampjes te verminderen. Zielig, zo'n frummeltje met pijn... Onze Sjakie moet nog een kleine drie maanden en dan mag hij ook buiten spelen. Vooralsnog doet hij het voorbeeldig. Nou ja, hij ligt dwars, maar dat kan ik hem niet kwalijk nemen, dat doe ik zelf ook. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Thnx! Ja, de krampjes zullen vast ook wel minder worden. ( na een maand of drie.) BTW: Het concultatie bureauw is echt een krime. 3 verschillende mensen vertellen je drie verschillende dingen. Teringlijers. (soory hoor) |
|
Kinderen?? Waar??? *pakt luchtbuks* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |