|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is het ook. De enige reden dat er überhaupt kinderen worden verwekt op deze aarde is dat een man geprogrammeerd is om alles te neuken wat er rondloopt. Vrouwen weten zich vervolgens heel goed raad met die informatie. [Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 13-11-2011 12:50] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:En het fenomeen rammelende eierstokken dan? Volgens mij bestaat dat echt. Ik zie het veel bij vrouwen op een bepaalde leeftijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ech, that is just hearsay.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Mijn zusje Bodée en broertje Reinder, hier één dagje oud. Wurmpjes met flaporen, erg aandoenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 14-11-2011 11:07] |
|
Awww! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Euh, de 2e en 3e van je pa en zijn nieuwste relatie? Boeiender |
|
Die oooooren, wat schattig groot |
|
Awww! Lijkt mij wel bijzonder om op jouw leeftijd nog een keer grote zus te worden. Mijn oudste broer was 19 toen ik werd geboren. Vonden mensen ook wel raar, zoveel leeftijdsverschillen in één gezin. Verrassend triviaal |
|
Hmmm Boeiender |
|
Het is iig duidelijk bij wie de wallen in de genen zitten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehehe, dat wel ja. Boeiender |
|
quote:Jup, dingen kunnen vreemd/onverwacht lopen. Maar de vriendin van mijn pa zei gisteren heel trots: 'Ik ben gesteriliseerd hoor!' |
|
Holy. Fucking. Shit. Positief getest... Ongelooflijk!! Kan er echt nog even met de kop niet bij.. Weet dat de eerste 3 maanden spannend zijn, maar toch.. Kan het allemaal nog even niet bevatten. Extreem blij in ieder geval.. Lichamelijk is dus alles mogelijk! Over 3 weken hebben we de eerste echo.. Bizar! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Hey te gek zeg, donders mooi man, gefeliciteerd! see you at occultfest! |
|
quote: Congrats! Boeiender |
|
quote: Gefeliciteerd! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Gefeliciteerd! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Beter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fantastisch! |
|
quote: Tja maar neem jij kinderen in tijd van oorlog of hongersnood ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Congrats! |
|
quote:Iedereen met een beetje vaderlandsliefde krijgt kinderen tijdens een oorlog. Subtiel kamerolifantje |
|
Of laat zich na de oorlog bezwangeren door de soldaten die ze bevrijd hebben, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Vooràl in tijd van hongersnood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |