IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen II Vorige pagina | Volgende pagina
ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 09-03-2011 20:27 by ADHD Profiel van ADHD

quote:
Op 9 maart 2011 18:03 schreef MR. N het volgende:
Maar alles gaat goed, op weg naar de 16e week.


Gefeliciteerd!!
En dan lopen we hier een week of 6 voor


watery black
Usericon van watery black
Posted 10-03-2011 3:21 by watery black Profiel van watery black

proficiat thieu!!!

en martijn ook papa?

good busy allemaal


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 10-03-2011 7:22 by ADHD Profiel van ADHD





G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 10-03-2011 7:33 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Mijn oude baas als 1 van de medewerksters weer op zwangerschapsverlof moest: Al dat geneuk ook!

Maar gefeliciteerd daddy's in wording!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-03-2011 17:21 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 maart 2011 20:27 schreef ADHD het volgende:
Gefeliciteerd!!
En dan lopen we hier een week of 6 voor
Gefeliciteerd!


Boeiender


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-06-2011 22:38 by stigma Profiel van stigma

Hier anders.


Subtiel kamerolifantje


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 05-06-2011 22:56 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 5 juni 2011 22:38 schreef stigma het volgende:
Hier anders.


Mja kan.

Knip/plak, o.a:

quote:
Op 5 juni 2011 12:57 schreef bastianus het volgende:
Godverdomme, alweer een stel met kleine kinderen uit elkaar in de kennissenkring. Derde dit jaar. Als je elkaar toch niet meer leuk vindt, waarom dan nog kinderen krijgen voor je uit elkaar gaat? Die jongste is nog geen jaar!


quote:
Op 5 juni 2011 13:10 schreef XXL het volgende:
Dan ben je sinds de verwekking van dat kind al zeker 1.5 jaar verder.

In die tijd kan er een hoop gebeuren wat invloed heeft op je relatie, bas.

+ dat het krijgen van kinderen opzich je leven al op de kop zet, wat ook weer invloed heeft / kan hebben op je relatie.


quote:
Op 5 juni 2011 14:22 schreef ElitE het volgende:
Sommigen denken dat een baby de relatie wel bij elkaar houd en de twee dichter bij elkaar brengt, het omgekeerde is meestal het geval.


quote:
Op 5 juni 2011 19:55 schreef Helvete het volgende:
Er zelf voordeel van hebben zou sowieso geen motivatie moeten zijn om kinderen te krijgen.


quote:
Op 5 juni 2011 20:01 schreef wouter023 het volgende:
Nee deze overbevolkte planeet vol plempen met nog meer volk. Wat is Uberhaupt een goede reden?


quote:
Op 5 juni 2011 20:03 schreef ElitE het volgende:
Dat is een beetje krom want bij normale gevallen vinden ook goede ouders het zelf ook leuk. Alleen voor het kind denken bestaat niet want zelf heb je er ook plezier van.

Heb je dat niet is het niet slim om kinderen te krijgen


quote:
Op 5 juni 2011 20:15 schreef stigma het volgende:
Kinderen krijgen is een vorm van onsterfelijkheid krijgen. Voor je genen dan.

Maar we denken uit liefdeliefde uiteraard.


quote:
Op 5 juni 2011 20:17 schreef wouter023 het volgende:
Fuck liefde... Gewoon ordinair vermeerderen...Net als alle diersoorten.


quote:
Op 5 juni 2011 20:29 schreef bastianus het volgende:
Die is er niet denk ik. Net zoals er geen goede reden is om het per se niet te doen. Reden staat een beetje los ervan.


quote:
Op 5 juni 2011 20:47 schreef stigma het volgende:
Ik kan meer redenen bedenken om het niet te doen dan om het wel te doen.

- genetische ziekte/aandoeningen die je kinderen erven
- terminaal ziek en dus je kids niet kunnen opvoeden

nou...dat zijn er toch al 2 meer tegen dan pro.


quote:
Op 5 juni 2011 21:02 schreef XXL het volgende:
Ik mis de reden die ik hier meer dan eens gehoord heb nog?

Vroeg of laat wil elke vrouw gewoon kinderen hebben.

Punt.


quote:
Op 5 juni 2011 21:23 schreef Pem het volgende:
Waar baseer je dat op? Of ben je gewoon lekker aan het provoceren?


quote:
Op 5 juni 2011 22:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, niet elke vrouw, maar ik durf wel te zeggen dat het de meerderheid betreft. Anders zouden we ook niet met zoveel kinderen opgescheept zitten

Als iemand even een leuk biologisch/evolutionair stukje opzoekt hierover


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-06-2011 22:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 juni 2011 20:32 schreef Helvete het volgende:
Natuurlijk wel.
Goede redenen, of rede überhaupt, staat volgens mij los van het krijgen van kinderen. Natuurlijk kun je tegenwoordig bewuster aan het krijgen van kinderen beginnen of juist niet, maar volgens mij weet niemand die aan kinderen begint ook werkelijk wat het inhoudt om dat grut rond te hebben lopen. M.i. is het dus geen verstandelijke beslissing, maar meer een gevoelsmatige.
Bovendien heb ik heel veel mensen (mijn ex b.v.) die radicaal tegen het krijgen van kinderen waren, op een gegeven moment 180 graden zien draaien en in enorm betrokken ouders zien veranderen. Verder denk ik, maar corrigeer me alstublieft als dit niet zo is, dat veel mensen die geen kinderen willen verstandelijk zaken beargumenteren op grond van zelf opgedane ervaringen. Maar het is helemaal niet iets wat verstandelijk wordt beslist, en het niet kiezen bewust is ook vaak iets gevoelsmatigs m.i., wat met verstandelijke redeneringen rechtgepraat wordt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-06-2011 22:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Zodra een vrouw zwanger is gaan er sowieso allerlei hormoontjes vertellen dat het gaaf is en dat je goed voor je kind moet zorgen enzovoorts. Ook de man reageert hier overigens op. Moeder natuur is echt niet zo debiel om ons zo te ontwerpen dat we kinderen maar stom vinden. Nou ja, is natuurlijk nog steeds genoeg ellende met kinderen, maar anders was het nog waardelozer


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-06-2011 23:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 juni 2011 22:36 schreef Pem het volgende:
Right, want mannen hebben daar niets mee te maken :')

Dat zei ik niet. Maar die drive is bij vrouwen, voor zover ik weet, wel degelijk groter dan bij mannen. Het initiatief komt wat dat betreft overwegend bij vrouwen vandaan.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-06-2011 23:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 juni 2011 22:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zodra een vrouw zwanger is gaan er sowieso allerlei hormoontjes vertellen dat het gaaf is en dat je goed voor je kind moet zorgen enzovoorts. Ook de man reageert hier overigens op. Moeder natuur is echt niet zo debiel om ons zo te ontwerpen dat we kinderen maar stom vinden. Nou ja, is natuurlijk nog steeds genoeg ellende met kinderen, maar anders was het nog waardelozer
Precies, er is een biologisch aspect aan het geheel dat niet verwaarloosd dient te worden. Maar ik heb zelf een tijd vrij negatief in het leven gestaan, ook op grond van zelf opgedane ervaringen. Daarom was ik er een tijd van overtuigd absoluut geen kinderen te willen, en ze geen plezier te doen met deze wereld. Maar door positievere ervaringen op latere leeftijd ben ik er op een gegeven moment toch anders tegenaan gaan kijken. En nu vind ik het krijgen van kinderen het mooiste wat me overkomen is, zelf heb ik er ook een heel positieve drive van gekregen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-06-2011 23:10 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 5 juni 2011 21:23 schreef Pem het volgende:
Waar baseer je dat op? Of ben je gewoon lekker aan het provoceren?


Sarcasme. Dat het even duidelijk mag zijn:

Ik ben het niet eens met die stelling over elke vrouw en kinderen willen hebben.

Dat is mij al meerdere keren duidelijk gemaakt, ook op dit forum, en nee ik ga het niet opzoeken, na een opmerking dat mijn vriendin absoluut geen kinderen wil.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 05-06-2011 23:11 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 5 juni 2011 23:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat zei ik niet.


Weet ik

quote:
Maar die drive is bij vrouwen, voor zover ik weet, wel degelijk groter dan bij mannen. Het initiatief komt wat dat betreft overwegend bij vrouwen vandaan.


Klopt denk ik wel, althans dat is ook een "voor zover ik weet" iets.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-06-2011 23:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 juni 2011 23:11 schreef Pem het volgende:
"voor zover ik weet"

Daarom moet iemand ook even wat shit gaan opzoeken, hop!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 05-06-2011 23:15 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 5 juni 2011 23:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Daarom moet iemand ook even wat shit gaan opzoeken, hop!


Ik niet, in ieder geval. Daarvoor boeit het me te weinig


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-06-2011 23:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 juni 2011 23:15 schreef Pem het volgende:
Ik niet, in ieder geval. Daarvoor boeit het me te weinig

Ohja, jij denkt natuurlijk alleen maar over dat je nu toch echt een keer kinderen moet gaan krijgen; achtergronden en verdere details boeien niet meer!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 05-06-2011 23:26 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 5 juni 2011 22:56 schreef bastianus het volgende:
Bovendien heb ik heel veel mensen (mijn ex b.v.) die radicaal tegen het krijgen van kinderen waren, op een gegeven moment 180 graden zien draaien en in enorm betrokken ouders zien veranderen.



I've seen it happen too. Helemaal begrijpen doe ik het niet [dat je wat betreft zo'n major issue zo kunt veranderen], maar ik besef dat het kan.

quote:
Op 5 juni 2011 23:05 schreef bastianus het volgende:
Precies, er is een biologisch aspect aan het geheel dat niet verwaarloosd dient te worden. Maar ik heb zelf een tijd vrij negatief in het leven gestaan, ook op grond van zelf opgedane ervaringen. Daarom was ik er een tijd van overtuigd absoluut geen kinderen te willen, en ze geen plezier te doen met deze wereld. Maar door positievere ervaringen op latere leeftijd ben ik er op een gegeven moment toch anders tegenaan gaan kijken. En nu vind ik het krijgen van kinderen het mooiste wat me overkomen is, zelf heb ik er ook een heel positieve drive van gekregen.


Denk dat het wel of juist geen kinderen willen zeker bepaald wordt door hoe iemand zelf in het leven staat, ja, lijkt me duidelijk.

quote:
Op 5 juni 2011 23:10 schreef XXL het volgende:
Sarcasme.


Check.

quote:

Dat het even duidelijk mag zijn:

Ik ben het niet eens met die stelling over elke vrouw en kinderen willen hebben.

Dat is mij al meerdere keren duidelijk gemaakt, ook op dit forum, en nee ik ga het niet opzoeken, na een opmerking dat mijn vriendin absoluut geen kinderen wil.



Misschien een te persoonlijke vraag dan, maar is het nooit een issue geweest voor haar dat jij dus al een kind hebt?

Vraag me namelijk af of ik [die geen kinderen wil] er mee om zou kunnen gaan om verliefd te worden op iemand die al een kind heeft.... Weet niet of dat nou een dealbreaker zou zijn voor me of dat ik het wel aan zou kijken en zou zien waar het schip strandt..


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 05-06-2011 23:27 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 5 juni 2011 23:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ohja, jij denkt natuurlijk alleen maar over dat je nu toch echt een keer kinderen moet gaan krijgen; achtergronden en verdere details boeien niet meer!


Denken? Ik denk toch nooit. Puur instinct, meer niet. Doink! *scheelkijksmiley*


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 05-06-2011 23:28 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik vrees dat ik die drive gewoonweg niet heb.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-06-2011 23:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 juni 2011 23:27 schreef Pem het volgende:
Denken? Ik denk toch nooit. Puur instinct, meer niet. Doink! *scheelkijksmiley*

Ah, dan. Neuken?


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-06-2011 23:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 juni 2011 23:26 schreef Pem het volgende:
Weet niet of dat nou een dealbreaker zou zijn voor me of dat ik het wel aan zou kijken en zou zien waar het schip strandt..
Mijn hart breekt als ik eraan denk dat ik weg ben bij mijn vrouw en dat er één of andere sjappie zich met de opvoeding van mijn kinderen gaat bemoeien. Volgens mij zou ik dat echt niet aankunnen. Zo moet ik er ook niet aan denken om het kind van iemand anders op te voeden, bah zeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-06-2011 23:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 juni 2011 23:28 schreef Mottighaerd het volgende:
Ik vrees dat ik die drive gewoonweg (nog) niet heb.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-06-2011 23:32]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-06-2011 23:33 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 5 juni 2011 23:26 schreef Pem het volgende:
Misschien een te persoonlijke vraag dan, maar is het nooit een issue geweest voor haar dat jij dus al een kind hebt?

Vraag me namelijk af of ik [die geen kinderen wil] er mee om zou kunnen gaan om verliefd te worden op iemand die al een kind heeft.... Weet niet of dat nou een dealbreaker zou zijn voor me of dat ik het wel aan zou kijken en zou zien waar het schip strandt..


Nee, dat is, in dit geval, nooit een punt geweest.

Is niet haar kind en ze zal zich nooit als nieuwe moeder zien. Iets wat ik zelf ook niet wil.
Bovendien had mijn dochter al een leeftijd dat ze, indien nodig, haar eigen prakkie op tafel krijgt en haar eigen wasje kan draaien.

Als het zelfstandig kan leven trekt mijn vriendin het nog net maar als het op luiers, voeren, leren lopen en overige babydingen zoals gejank en geschreeuw aankomt gaat het afschuwelijk mis en zal ik een familiedrama zeker niet uitsluiten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-06-2011 23:35 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 5 juni 2011 23:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat zei ik niet. Maar die drive is bij vrouwen, voor zover ik weet, wel degelijk groter dan bij mannen. Het initiatief komt wat dat betreft overwegend bij vrouwen vandaan.
Er is ook weinig aandacht in de media voor alleenstaande mannen met een kinderwens, daar hoor je nooit wat over.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-06-2011 23:35 by bastianus Profiel van bastianus

@XXL: Laten we wel wezen, baby's zijn ook weinig aan. Vaders die zeggen dat ze die fase leuk vinden staan volgens mij te liegen. Onze eigen baby's trok ik nog net, maar op kraamvisite laat ik ze die wormpjes mooi bij zich houden.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-06-2011 23:35]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen