|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: als het een voetballertje wordt, dan is het ff 18 jaar afzien en daarna hoef je noot meer te werken |
|
Staatsloterij. Dan zijn je kansen stuk-ken hoger. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:hehehe jah.. moet je wel eerst zorgen dat je voetballertje geen 'silvie'aan de haak slaat die er met al het geld vandoor gaat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kinderen heerschen.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb ook een kinderwens, peuters. |
|
quote: |
|
quote:Als het je eigen kinderen zijn dan is het een stuk anders denk ik. Het feit dat je echt enorm veel van je eigen kinderen houdt maakt het een stuk draaglijker, daarnaast zitten er ook zoveel leuke momenten bij die je anders mist |
|
quote:Staat de derde inmiddels in de planning bij jullie? |
|
quote:tuurlijk. Dat zegt iedereen. Maar dan moet je ze wel eerst hebben om daar achter te komen.. en wat dan als het tegen valt? je kan ze niet zo makkelijk terug stoppen Nope. Ik hou het er wel gewoon bij om met kinderen te werken en dan na 8 uur heerlijk de deur kunnen sluiten en gewoon lekker kunnen doen wat IK wil. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik wilde eigenlijk nooit kinderen. Maar een kleine skullfuck lijkt mij wel fucking master. papi [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-10-2008 16:06] Suck my piss |
|
Het lijkt mij wel interessant om een kind op te voeden met een dode religie. Hoe veel onbegrip of bewondering kun je in de omgeving van dat kind creeeren door het tot het religieus stelsel van oude Grieken of Romeinen te bekeren (of hoe je dat in dat geval ook noemt...)? Interessant sociaal experiment en tegelijktijd ook maar goed dat ik nog geen kinderen heb... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Opvoeden op basis van elke religie lijkt me niet slim. De praktijk wijst dat imho ook uit. pak het dan wat wereldser aan .. |
|
idd, als negOr opvoeden die kiddo's. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ga mijn 12 kinderen in een kansarme zwarte wijk opvoeden. Als ze crimineel worden kan ik de rechtse klootzakken tenminste laten zien dat het aan opvoeding en omgeving ligt in plaats van cultuur of religie. Zal ze leren, de vieze rascisten! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 15-10-2008 16:26] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: +1 kudo voor het serieus erop ingaan Het religieus stelsel van de oude Grieken/Romeinen was toch wel een stukje losser hoor Daar handelden de goden zelf tenminste menselijk. Ik denk dat 90% van de Griekse goden door God of Allah naar de hel gestuurd zou worden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Shock of the week: er is een gulden middenweg. |
|
quote: en ook aanleren dat oudere mannen oké zijn net zoals in het oude griekenland? Je moeder. |
|
quote: Als dat jouw enige kans is op sex, ja hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
w00t!1 ik zal het mn vriendin voorleggen Je moeder. |
|
quote: Hehehe, goed zo Voor zover ik weet had het jongetje/oudere man gebeuren overigens niet met de religie te maken. Hoe het precies zit weet ik helaas ook niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Shock of the week: Jenje hapt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: welke praktijk? en wat bedoel je met wereldser? (95% van de wereldbevolking is religieus opgevoed...) |
|
No thnxx the only pleasure is pain |
|
Ik wil graag een 16 jarig donders lekker wijf als dochter |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |