|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, hij lijkt op je, Bjorn. Gaaf kind, hoor. En z'n ogen zijn open, hopelijk zie ie er meer mee dan jij... Bareuh... |
|
Vorige week zondag ben ik dan ook eindelijk vader geworden!! Ruim een week eerder dan uitgerekend.. Dit is Sophie: Mijn vriendin zag al maanden op tegen de bevalling, maar het is boven verwachting goed gegaan. Beduidend minder pijnlijk dan verwacht en al met al behoorlijk snel. Om 8:00 's morgens kwamen we aan in het ziekenhuis en om 11:50 werd Sophie al geboren!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Gefeliciteerd! |
|
Gefeliciteerd ook! Mooi meisje zeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gefeliciteeeerd |
|
Van harte, wat een dotje! Veel geluk! |
|
quote: Joa, dat hadden we van tevoren al uit gezocht. @ Bastianus, bij mijn weten wel. Hallo Sophie. :geeft flesje: |
|
Gefeliciteerd!! |
|
quote: signature |
|
Gefeliciteerd! Ik had een negertje verwacht. |
|
Rammelende eierstokken ja! Wat een prachtbaby's! Pas geleden de foto's voor 't geboortekaartje van een collega geschoten.. Aaaaaaw, stond ik daar met een 5 uur oud hummeltje. Over gerammel gesproken.. Juist ja. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: gefeliciteerd aan de verse ouders "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
eierstokgeroffel signature |
|
Als kinderen ongeveer 15 zijn, dan wordt het een stuk leuker. spelfout weggehaald... |
|
quote: Omdat ze dan bijna de deur uit gaan? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Gefeliciteerd kerel!!! Endelijk! Geniet van het minimensje, want alles gaat echt veels te snel.. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 25-06-2009 9:52] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
El Chulo en La Chula, gefeliciteerd met La Pequeña! Ze is mooi zeg! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
De meeste kleertjes worden hierzo al snel te klein. Iggy gaat richting de 7+ kilo ( 12 weken.) Het lachen en zo gaat hem goed af. |
|
|
|
Ziet er geweldig uit! Ik wil nooit kinderen. Niet vanwege de een of ander aanstellerige reden, maar vooral vanwege mijn handicap. Aangezien het zeer erfelijk is wil ik die kinders dat leed besparen wat ik veelste vaak heb meegemaakt. Anhoewel leed, het grote leed moet nog komen maarja, haha. Iig nu zie ik echt geen kids in mijn toekomst. |
|
quote: Wat is zijn voeding, moedermelk, flesjes of karbonades formaatje tafelblad? De jongste hier, Tygo, is ook zo'n vrettert. Altijd aan de top van de gewichtcurve op het consultatiebureau! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb altijd hetzelfde geschreeuwd. ( ik heb een erfelijke oogafwijking) We zijn dan ook 2 jr voordat IGgy dr was ( en voordat we aan het wippen voor kinderen waren.) een heel onderzoek ingegaan ( ratbout) hierdoor werd helder dat ik kinderen kon krijgen zonder deze ziekte door te geven. Voor mijn zusje ligt het dan weer anders. @ Bastianus, Iggster krijgt flesvoeding hij zit ook bovenaan de groeicurve. An zich wel verwacht mijn vrouw is vrij lang (voor een vrouw that is) en aan haar kant van de fam meten de kerels allemaal 2meter of langer. IK ben nu ook niet echt fijn gebouwd. ( niet vet natuurlijk.) |
|
quote: Meen je niet?! Ik ook! Cornea Distrofie... en in het Ratbout zeggen ze juist dat ze niet weten hoe erg het erfelijk is of hoe het zich gaat ontwikkelen, aangezien het een zeer zeldzame aandoening is omdat ik het aan beide ogen zeer ernstig heb. Maar ze hebben altijd de kans hoog geschat... |
|
Ah t staat er al. Is het naast dat je niet veel ziet ook nog pijnlijk? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-06-2009 15:05] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |