IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen II Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2009 13:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 mei 2009 16:37 schreef BVT het volgende:


Zooooo. En het word steeds leuker. NU de ogen vaker open gaan, er contact is ( aankijken, lachen enzo als je met um speelt/kriebelt.) Het huilen word steeds minder. Wel jammer van de buikkrampen.



Mooi jochie Bjorn! Weet je zeker dat jij de vader bent?
@Aaargh:

Zelfkennis is de mooiste kennis!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2009 16:53 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 13 mei 2009 16:37 schreef BVT het volgende:





Hehe, hij lijkt op je, Bjorn. Gaaf kind, hoor. En z'n ogen zijn open, hopelijk zie ie er meer mee dan jij...


Bareuh...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-06-2009 21:21 by El Chulo Profiel van El Chulo

Vorige week zondag ben ik dan ook eindelijk vader geworden!! Ruim een week eerder dan uitgerekend..

Dit is Sophie:





Mijn vriendin zag al maanden op tegen de bevalling, maar het is boven verwachting goed gegaan. Beduidend minder pijnlijk dan verwacht en al met al behoorlijk snel. Om 8:00 's morgens kwamen we aan in het ziekenhuis en om 11:50 werd Sophie al geboren!!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-06-2009 21:22 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Gefeliciteerd!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2009 21:24 by bastianus Profiel van bastianus

Gefeliciteerd ook! Mooi meisje zeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-06-2009 21:26 by Silence Profiel van Silence

Gefeliciteeeerd


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-06-2009 21:28 by Snaack Profiel van Snaack

Van harte, wat een dotje! Veel geluk!


BVT
Usericon van BVT
Posted 24-06-2009 21:48 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 15 mei 2009 16:53 schreef De Ulk het volgende:
Hehe, hij lijkt op je, Bjorn. Gaaf kind, hoor. En z'n ogen zijn open, hopelijk zie ie er meer mee dan jij...


Joa, dat hadden we van tevoren al uit gezocht.

@ Bastianus, bij mijn weten wel.

Hallo Sophie. :geeft flesje:




Lalena
Usericon van Lalena
Posted 24-06-2009 23:04 by Lalena Profiel van Lalena

Gefeliciteerd!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2009 0:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 juni 2009 21:21 schreef El Chulo het volgende:
Vorige week zondag ben ik dan ook eindelijk vader geworden!! Ruim een week eerder dan uitgerekend..

Dit is Sophie:





Mijn vriendin zag al maanden op tegen de bevalling, maar het is boven verwachting goed gegaan. Beduidend minder pijnlijk dan verwacht en al met al behoorlijk snel. Om 8:00 's morgens kwamen we aan in het ziekenhuis en om 11:50 werd Sophie al geboren!!


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-06-2009 0:38 by Schaep Profiel van Schaep

Gefeliciteerd!

Ik had een negertje verwacht.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-06-2009 0:43 by Immortella Profiel van Immortella

Rammelende eierstokken ja!

Wat een prachtbaby's! Pas geleden de foto's voor 't geboortekaartje van een collega geschoten.. Aaaaaaw, stond ik daar met een 5 uur oud hummeltje.
Over gerammel gesproken.. Juist ja.


..."Hate can only create more hate"...


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-06-2009 0:53 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 25 juni 2009 0:43 schreef Immortella het volgende:
Rammelende eierstokken ja!

Wat een prachtbaby's! Pas geleden de foto's voor 't geboortekaartje van een collega geschoten.. Aaaaaaw, stond ik daar met een 5 uur oud hummeltje.
Over gerammel gesproken.. Juist ja.






gefeliciteerd aan de verse ouders


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2009 0:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

eierstokgeroffel




signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-06-2009 4:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Als kinderen ongeveer 15 zijn, dan wordt het een stuk leuker.


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-06-2009 9:50 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 25 juni 2009 4:18 schreef varanus het volgende:
Als kinderen ongeveer 15 zijn, dan wordt het een stuk leuker.


Omdat ze dan bijna de deur uit gaan?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-06-2009 9:51 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 24 juni 2009 21:21 schreef El Chulo het volgende:
Vorige week zondag ben ik dan ook eindelijk vader geworden!! Ruim een week eerder dan uitgerekend..

Dit is Sophie:







Mijn vriendin zag al maanden op tegen de bevalling, maar het is boven verwachting goed gegaan. Beduidend minder pijnlijk dan verwacht en al met al behoorlijk snel. Om 8:00 's morgens kwamen we aan in het ziekenhuis en om 11:50 werd Sophie al geboren!!


Gefeliciteerd kerel!!! Endelijk!

Geniet van het minimensje, want alles gaat echt veels te snel..


[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 25-06-2009 9:52]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 25-06-2009 11:56 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

El Chulo en La Chula, gefeliciteerd met La Pequeña! Ze is mooi zeg!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


BVT
Usericon van BVT
Posted 25-06-2009 12:00 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

De meeste kleertjes worden hierzo al snel te klein. Iggy gaat richting de 7+ kilo ( 12 weken.)
Het lachen en zo gaat hem goed af.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2009 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-06-2009 12:12 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Ziet er geweldig uit!

Ik wil nooit kinderen. Niet vanwege de een of ander aanstellerige reden, maar vooral vanwege mijn handicap. Aangezien het zeer erfelijk is wil ik die kinders dat leed besparen wat ik veelste vaak heb meegemaakt. Anhoewel leed, het grote leed moet nog komen maarja, haha. Iig nu zie ik echt geen kids in mijn toekomst.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-06-2009 12:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 juni 2009 12:00 schreef BVT het volgende:
De meeste kleertjes worden hierzo al snel te klein. Iggy gaat richting de 7+ kilo ( 12 weken.)
Het lachen en zo gaat hem goed af.




Wat is zijn voeding, moedermelk, flesjes of karbonades formaatje tafelblad? De jongste hier, Tygo, is ook zo'n vrettert. Altijd aan de top van de gewichtcurve op het consultatiebureau!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BVT
Usericon van BVT
Posted 25-06-2009 13:01 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 25 juni 2009 12:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ziet er geweldig uit!

Ik wil nooit kinderen. Niet vanwege de een of ander aanstellerige reden, maar vooral vanwege mijn handicap. Aangezien het zeer erfelijk is wil ik die kinders dat leed besparen wat ik veelste vaak heb meegemaakt. Anhoewel leed, het grote leed moet nog komen maarja, haha. Iig nu zie ik echt geen kids in mijn toekomst.


Ik heb altijd hetzelfde geschreeuwd. ( ik heb een erfelijke oogafwijking)
We zijn dan ook 2 jr voordat IGgy dr was ( en voordat we aan het wippen voor kinderen waren.) een heel onderzoek ingegaan ( ratbout) hierdoor werd helder dat ik kinderen kon krijgen zonder deze ziekte door te geven. Voor mijn zusje ligt het dan weer anders.

@ Bastianus, Iggster krijgt flesvoeding hij zit ook bovenaan de groeicurve. An zich wel verwacht mijn vrouw is vrij lang (voor een vrouw that is) en aan haar kant van de fam meten de kerels allemaal 2meter of langer. IK ben nu ook niet echt fijn gebouwd. ( niet vet natuurlijk.)



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-06-2009 13:03 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

quote:
Op 25 juni 2009 13:01 schreef BVT het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde geschreeuwd. ( ik heb een erfelijke oogafwijking)
We zijn dan ook 2 jr voordat IGgy dr was ( en voordat we aan het wippen voor kinderen waren.) een heel onderzoek ingegaan ( ratbout) hierdoor werd helder dat ik kinderen kon krijgen zonder deze ziekte door te geven. Voor mijn zusje ligt het dan weer anders.

@ Bastianus, Iggster krijgt flesvoeding hij zit ook bovenaan de groeicurve. An zich wel verwacht mijn vrouw is vrij lang (voor een vrouw that is) en aan haar kant van de fam meten de kerels allemaal 2meter of langer. IK ben nu ook niet echt fijn gebouwd. ( niet vet natuurlijk.)


Meen je niet?! Ik ook! Cornea Distrofie... en in het Ratbout zeggen ze juist dat ze niet weten hoe erg het erfelijk is of hoe het zich gaat ontwikkelen, aangezien het een zeer zeldzame aandoening is omdat ik het aan beide ogen zeer ernstig heb. Maar ze hebben altijd de kans hoog geschat...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-06-2009 15:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ah t staat er al.

Is het naast dat je niet veel ziet ook nog pijnlijk?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-06-2009 15:05]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen