|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat denk ik eerder ja, maar ze lijken ook zo op mekaar dat ik de verwarring wel snap hehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Bij mij hing het van de vrouw af. Echt, met de vorige vrouw samen moest ik niet aan blagen denken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mijn vrouw is heel slim (universitijd en zo), ik was en ben een enorme etterbak. Dus dat zou dan een heel slim etterbakje worden die je de bloed onder de nagels vandaan haald......hmmmmm , mij niet gezien dus Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Jawel, joh! Bareuh... |
|
quote:Hehe. Hier loopt er al zo eentje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Amon 4 jaar signature |
|
Gefeliciteerd Bart en Amon! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik wil aan de ene kant wel kinderen maar aan de andere kant ben ik bang dat ik echt compleet zou falen als moeder, nog maar te zwijgen dat ik graag nog eens zou willen touren... en dan is een kind even minder handig Ik ben voorlopig nog iets te gehecht aan mijn vrijheid I guess Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik heb hier nu mijn 2,5 jaar oude nichtje op bezoek met mijn broer... K3 dvd aan hier is ze 1,5 boeie [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 09-03-2011 16:30] |
|
quote: signature |
|
quote:Gefeliciteerd voor het kleine jochie! En voor z'n iets grotere jochie. |
|
quote: Hehe, de kreet was een feit uit het leven van HRI. Maar alles gaat goed, op weg naar de 16e week. [edit] Oja, gefeliciteerd Amon! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 09-03-2011 18:04] Boeiender |
|
Jeumig! Die had ik niet aan zien komen. Gefeliciteerd N. en vriendin! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Heeft Aukje al een buikje? |
|
quote: Jupz, begint te komen. Boeiender |
|
quote: signature |
|
quote:Welke kleur? |
|
quote:Heeft N. toverballen dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh kut .. het heeft zich voortgeplant ... Maya's krijgen toch gelijk |
|
quote:Hehe, het lijkt wel enigszins op toveren toch? @ Jenje, ja, helaas, het is een feit dat FRNK in een actuele band speelt. Boeiender |
|
gefeleicteerd knul (en Aukje ook natuurlijk) |
|
quote:(ook van Aukje!) Boeiender |
|
Gefeliciteerd, Mathieu. Ik hoop dat je het kind Herrie gaat noemen. Bareuh... |
|
quote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhoHoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |