|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Algemene reactie: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Dan doen baby's nog best geregeld, ja. |
|
LOL Boeiender |
|
quote: Ben je zwanger?? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
ach dat kan je hem niet kwalijk nemen, kinderen zijn oerlelijk, strontirritant en gedragen zich als een ware parasiet zowel in als op de moederschoot. Evolutie heeft hier gewoon een trucje voor gevonden en maakt opeens allemaal stofjes aan waardoor we verblind worden door liefde en opeens alles schattig vinden, maar als je gewoon goed kijkt is het keihard bedrog, een objectieve psycholoog zou spreken van waanbeelden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vrouw met kinderwens: Ik wil graag een kind! Psycholoog: Mevrouw, u lijdt aan waanbeelden. Beter laat u uzelf opnemen. Zoiets? |
|
quote: Och, alles schattig vinden is wel teveel van het goede, en de eerste paar weken kan je er niets mee. Daarna wordt het wel leuker, het is wel een mooi iets om zo'n propje zich te zien ontwikkelen. En de blijheid van een baby (ja, we hebben geluk denk ik) is wel een positieve invloed, al heb je nog zo'n kater, als die kleine je breed glimlachend aankijkt trekt die zo weer weg. Boeiender |
|
Jij hebt makkelijk praten, die van jou luistert nog niet naar Micheal Jackson en John Lennon... [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 27-04-2012 18:54] Hatsjikidee! |
|
Niet fucken met Michael Jackson en John Lennon. |
|
Nee, die zijn al meer dan 6 dagen dood. edit: uren, geen dagen. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-04-2012 19:21] |
|
quote: [/Midas Dekkers] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, Justin Bieber was nóg erger geweest. Hatsjikidee! |
|
quote: Haha, dat is zo. Hoe is het met jullie? Boeiender |
|
Vandaag bij het boodschappen doen zie ik twee wichten van nog geen 12 jaar oud met make-up op. Gefeliciteerd ouder(s) van die blagen - jullie zijn wat er mis is met de wereld. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Waren er ook geen kleuterstrings bij de Hema ooit? Vrij belachelijk. Boeiender |
|
De tijd gaat snel.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
signature |
|
quote: Hypnos, wat ben jij toch een enorme verknipte tyfus mongool! Echt wat is jouw punt om zo'n filmpje te posten. (of het nou echt is of niet) Het K woord mag hier niet en zo'n filmpje wel? Ik hoop echt dat jij nu eens van dit forum geflikkerd gaat worden. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 01-05-2012 12:15] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
seeeeg, spelen met de kindjes mag toch? http://www.youtube.com/watch?v=uuP7wqTXneo [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 01-05-2012 12:15] signature |
|
quote: Gaat goed De gemiddelde lengte van het gezin is aardig toegenomen... We praten wel even bij op het H&H metalfest (als je daar ook heen gaat) . Hatsjikidee! |
|
quote:Ik maak me zorgen over zijn eigen zoontje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik ook. Normaal als ouder denkk signature |
|
quote:Is dat Obama? Vroeger ook wel eens zoiets gedaan met mijn neefjes toen die nog klein waren. Alleen namen wij het niet op en kwam het ook niet op internet. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 01-05-2012 12:16] |
|
pa deed dat ook met mij, vond dat leuq 1760 stemmen voor leuk, 100 stemmen voor niet leuk damn, ik word mainstream signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |