|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoef je ze ook niet op een dure opleiding te doen. Gewoon als ze oud genoeg zijn om te lopen en simpele instructies te volgen beginnen met wapentraining. |
|
Ik neem toch liever volwassenen, eerlijk gezegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bij het formaat vrouwen waar jij op valt moet dat nog wel lukken denk ik. |
|
quote:Zekersteweten! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
kloenkekloenk |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben ermee bezig met mijn freundin. Sinds maandje of twee... Ik zal toch geen spoelwater in mijn ballen hebben, he? |
|
Laten we het hopen. Subtiel kamerolifantje |
|
of misschien wat minder vaak in haar gezicht spuiten... |
|
of minder de wereld neuken signature |
|
of dat ja. |
|
quote: Eerder Schultenbrau... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Update-je: Vanochtend de 2e keer injecties, hopen dat ze er nu geen 3 dagen ziek van is. Boeiender |
|
Mooie foto En succes met de injecties. Bij ons was mijn dochter een paar dagen wat suffig ervan, wat op zich wel een welkome afwisseling was. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Wat mooi zeg! Ja hoor... |
|
quote: Haha, we zullen zien. Ze is prettig aanwezig, geen huilbaby, en erg goedlachs (alleen is dat moeilijk vast te leggen op foto op de een of andere manier...). quote: Joa, en dat van zo een lilleke keerl! Boeiender |
|
Kan ook nog allemaal veranderen. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Nou, denk niet dat ik er veel knapper op ga worden.... Boeiender |
|
En weer terug op aarde: Zwangerschap was buitenbaarmoederlijk. Gister is deze, inclusief een van mijn vrouw haar eileiders, operatief verwijderd. Klote. Echter weten we in ieder geval dat lichamelijk alles weer mogelijk is.. Uithuilen en opnieuw beginnen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zuur... Veel sterkte en geef de moed niet op! |
|
quote: Kut man, zit niet mee, wel goed dat je nu al in de molen zat, daardoor is het zeker sneller ontdekt? Maar even een persoonlijk vraagje die je niet hoeft te beantwoorden als je het niet wilt: Was je vrouw onder hormoon behandeling en/of IVF. Of was dit nog puur natuur? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Thanks man! quote: Mjah, ze had iets bloedverlies dus voor de zekerheid even langs de gynaecoloog gegaan.. Baarmoeder leeg maar wel enorm hoge en stijgende hormoonwaardes en een positieve test, ze was dus nog wel zwanger.. Overgegaan op een kijkoperatie waarbij we toestemming gegeven hebben om te doen wat er gedaan moest worden. Bleek inderdaad een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in de eileider te zitten waarop deze direct is weggehaald.. En dat alles binnen 2 dagen! Deze zwangerschap is ontstaan door iui (inseminatie), waarvoor mijn vrouw inderdaad hormonen (Clomid en Pregnyl) heeft gekregen. Gaan straks kijken of we hiermee doorgaan of wellicht direct overgaan op IVF. Eerst maar eens rustig herstellen en alles laten bezinken! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bah, wat klote voor jullie! Hopelijk binnenkort meer succes! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |