|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Statistisch gezien moeten er wel enkele op het forum begeven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vreemd omdat het eigenlijk een overbodige discussie is, Het is gewoon altijd allebei tegelijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De strenge nature danwel nurture-aanhangers zijn het niet met je eens. Dit leidt dan weer tot een discussie. Niet andermans meningen teveel bagatelliseren, kerel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hehe maar toch vreemd om te zien hoe hevig daarin gediscussierd wordt, en er hele onderzoeksgroepen naar gericht zijn. Het is ook niet het ene meer of het andere minder. Gewoon altijd beide tegelijk, alleen sommige omstandigheden die van belang zijn voor een eigenschap zijn in deze wereld gewoon gelijk, en noemen we het nurture. David Bowie is altijd wel een mooi voorbeeld om de discussie overhoop te gooien, aangezien hij 2 verschillende oogkleuren heeft. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Zoals in zoveel vakgbieden wordt het pas ingewikkeld en (wetenschappelijk) interessant als je gaat kwantificeren... dan kom je er ook gauw achter hoe weinig je eigenlijk weet. |
|
quote: +1. Hier is het reismandje ook zijn slaapplek. Ben jij trouwens de Veerle van het Autumn-, en Epicaforum? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehe de befaamde hoe meer je weet hoe meer je weet dat je niet veel weet. Maar ik werk altijd liever met kwalititatieve gegevens ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar ondertussen... ...heb ik bij H&M toch maar mooi effe een AC\DC shirtje voor mijn kleine man weten te scoren. Ze hebben ook Rolling Stones babyshirtjes trouwens, maar helaas geen Slayer. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: De befaamde "meten is weten" lijkt me meer van toepassing en geef maar toe, dat vind jij ook best leuk. quote: |
|
quote: Mooi! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het handje vormt zich ook al bijna goed.... nu de middelvinger en de pink nog effe omwisselen \m/ |
|
quote: Heersch! Hij kijkt er ook wel stoer bij! see you at occultfest! |
|
minder stoer maar toch... signature |
|
quote: Yanina is onder de indruk van kabouter Amon! Super koddig! |
|
das fijn signature |
|
Wederom: Ik ben fan van Amon. |
|
iiii hij is een beetje te laat geboren , een jaar op 20 Hopelijk heeft ie later ook fans signature |
|
Met zo'n leuk koppie krijgt hij zeker een vriendinnetje |
|
of een vriendje signature |
|
"Wat er ook gebeurt, je houdt toch wel van 'm" |
|
quote: Gaaf , maar wat vindt meneer Aaargh ervan? Bareuh... |
|
quote: jaa.... en ik heb geen recht van spreken eigenlijk signature |
|
quote: Meneer Aaargh heeft onlangs nog een hele cd vol AC/DC gefikt voor in de auto. Hij vindt zijn zoon superstoer zo. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |