IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen II Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 07-09-2009 19:55 by Silence Profiel van Silence

Die tweede Amon is een mooi ventje.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2009 0:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

jammer van zijn paps


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-09-2009 2:25 by Argh Profiel van Argh

ja, wat een enorme klootzak moet dat wel niet zijn hey... kind ziet er mager uit en heeft blauwe plekken, waar haalt die vader het gore lef vandaan...






KAP EENS MET DAT FOP-DEPRI GENEUZEL VAN JE


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 08-09-2009 4:50 by Bleh? Profiel van Bleh?

Superschattige foto's Hyppy.


earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 08-09-2009 12:35 by earik mortem Profiel van earik mortemhttp://www.theluciferprinciple.nl

quote:
Op 6 augustus 2009 11:31 schreef bastianus het volgende:
Mooie kids hoor, al zou ik graag eens wat meer pikante plaatjes van je vrouw bestuderen. Doe haar de groeten maar van me.


LOL, ik zal 't vanavond doorgeven!Ik kwam BTW na m'n verhuizing nog een mooie foto tegen van bastianus 1.0 (in de violent moshground van 1804)

[Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 08-09-2009 12:36]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-09-2009 18:18 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 8 september 2009 2:25 schreef Argh het volgende:
ja, wat een enorme klootzak moet dat wel niet zijn hey... kind ziet er mager uit en heeft blauwe plekken, waar haalt die vader het gore lef vandaan...






KAP EENS MET DAT FOP-DEPRI GENEUZEL VAN JE


+1


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 11-10-2009 22:10 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Blije Mini-Aaargh...



Slapend kindje...



*zucht!* Wat een lief mannetje toch.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-10-2009 22:12 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ziet er wel een beetje blauwig uit.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 11-10-2009 22:15 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Onderste foto is genomen met m'n phonecam. Scherpe fotootjes, maar rottige kleuren.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-10-2009 22:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 oktober 2009 22:10 schreef Aaargh het volgende:
Blije Mini-Aaargh...



Slapend kindje...



*zucht!* Wat een lief mannetje toch.

Geweldig! Moet je alweer werken? Sterkte gewenst dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-10-2009 7:38 by Silence Profiel van Silence

cute


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-10-2009 9:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 oktober 2009 22:10 schreef Aaargh het volgende:
Blije Mini-Aaargh...



Slapend kindje...



*zucht!* Wat een lief mannetje toch.


Mini-Aaargh is net zo knap als z'n mama (en vast ook z'n papa), lekker ding hoor!


Tofelpaat
Usericon van Tofelpaat
Posted 26-10-2009 21:40 by Tofelpaat Profiel van Tofelpaat

Kinderen? Ik begin gewoon maar.

Mij niet gezien!

De nadelen overheersen de voordelen. (welke? vraag ik me af?) Het is niet eerlijk iemand met een leven op te zadelen. Je hebt het niet eens van te voren gevraagd. Je neemt een kind en kan voorspellen dat het een moeilijk leven zal gaan krijgen. Dat krijgt toch iedereen? Alleen maar omdat dat zoveel voltooiing in je eigen leven brengt. Maar voordat ik verder raaskal, ga ik voor een andere benadering.

Gewoon neuken? Motto: Je wilt een Hoogtepunt. Preventie? Wat is dat? Heb jij die ziekte tussen je benen rotten?
> Deze mensen noem ik 'imbeciel' en wens ik onvruchtbaarheid toe. Ik vertel zo nog wel waarom.
Bewust kindertjes produceren? Ik vul in: Diegene is op zoek naar de ultieme voldoening in zijn leven. Of een ander doel wat waarschijnlijk een nog aparter verhaal wordt. Bv. Kinderen fokken voor onderzoek ofzo? Of als gehersenspoelde commando's of topsporters opvoeden. Een andere situatie draagmoeders.
Maarja als je dat kind dus maakt omdat je gelukkiger ofzoiets wilt worden. Dus het is een bewuste stap en je wilt dat schepsel zelf opvoeden. Mijn mening is dan dat je verplicht bent je eigen leven op een 2e plaats te zetten. (wat volgens mij onmogelijk is in onze maatschappij) Daarin faal je bij voorbaat. Een tweede vereiste zou ik ouderdrang ofzo willen noemen. Ik bedoel dan het verlangen dat wezen dat je gecreeerd hebt het beste te geven wat je zelf voor mogelijk hebt.

Maar in de praktijk van 'ons beeststaan' is het niet zo simpel. Nee, zo werkt het niet. Je kan je eigen leven niet onvoorwaardelijk opzij zetten. En de omgeving kan je als ouder zijnde ook al niet volledig beheersen (ziekelijke uitzonderingen buiten beschouwing).

Vraag me tussendoor af; Wie hier vind mijn verhaaltje volledige onzin? En natuurlijk, waarom dan he?

Misschien is het wel een idee om in de toekomst iedere nieuwe baby gewoon ff te testen. Als jij, kleine fokker van de toekomst, later voortplantingsdrang krijgt zou je dan een goeie ouder worden? En als dan blijkt dat deze vaardigheid van ouderschap/drang onvoldoende ontwikkeld gaat worden bij de pasgeborene castreer of steriliseer je deze gelijk.
Ook een handige regeling als het om geboortebeperking gaat. Met als voordeel dat 'imbecielen' degenen zijn die zich niet meer voortplanten. Ieder persoon die letterlijk niet in staat is tot opvoeden, het aanbieden van een goede basis voor leven, die is lekker al onvruchtbaar.
De mensen die overblijven en wel nog kinderen mogen maken bedenken zich meestal wel een aantal keren voordat ze beslissen.
En als je dan ook nog gaat kijken naar de lange termijn gevolgen. Imbecielen planten zich niet meer voort --> Minder mensen --> Een betere wereld om kinderen in op te voeden. En dan komen er weer teveel mensen. En dan kan de 'imbecielen-selectie' weer van start. Jeej.
Nou, stel je ook eens voor.

Tot slot: www.dieoff.0rg
Wel grappig.

Oja, ik zei geloof ik al dat ik aan het raaskallen was..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2009 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

come again?!


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-10-2009 21:46 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 26 oktober 2009 21:40 schreef Tofelpaat het volgende:
Vraag me tussendoor af; Wie hier vind mijn verhaaltje volledige onzin?


Ik.

quote:
Op 26 oktober 2009 21:40 schreef Tofelpaat het volgende:
En natuurlijk, waarom dan he?


Nou, ten eerste is het een natuurlijke drang. Die mag en kan je onderdrukken, maar het is logischer er aan toe te geven (op den duur). En kan het niet gewoon dat het opvoeden van je eigen vlees en bloed je mooi lijkt en voldoening kan geven?

Tot zover mijn geraaskal.


Tofelpaat
Usericon van Tofelpaat
Posted 26-10-2009 21:46 by Tofelpaat Profiel van Tofelpaat

quote:
Op 26 oktober 2009 21:41 schreef Hypnos het volgende:
come again?!


Wich part?
Of doel je op mijn hele post?? Dan lees je gewoon een 2e keer wat langzamer nu of je doet dat niet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2009 21:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

gekaasral


signature


Tofelpaat
Usericon van Tofelpaat
Posted 26-10-2009 21:54 by Tofelpaat Profiel van Tofelpaat

quote:
Op 26 oktober 2009 21:46 schreef Silence het volgende:

Nou, ten eerste is het een natuurlijke drang. Die mag en kan je onderdrukken, maar het is logischer er aan toe te geven (op den duur). En kan het niet gewoon dat het opvoeden van je eigen vlees en bloed je mooi lijkt en voldoening kan geven?

Tot zover mijn geraaskal.


Met natuurlijke drang ben ik het eens. Maar dat het logisch is daaraan (op den duur) toe te geven vind ik onzin. Dat zou je ergens ook zwak kunnen noemen. Omdat het goed kan zijn sommige dingen te weerstaan. Dat heeft meer met de persoonlijkheid te maken denk ik. Karakter en mening.
En ook kan het zijn dat het voor sommige inderdaad voldoening geeft eigen vlees en bloed te scheppen. Ik zei dat net niet duidelijk genoeg dat dat voor sommige mensen de reden achter zoeken naar voldoening is. Maar ik vind dit geen goede reden om kinderen te nemen. Je eigen vlees en bloed kan behoorlijk vies en lelijk zijn. Schep je daar de volgende generatie ook nog mee op..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-10-2009 21:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 oktober 2009 21:40 schreef Tofelpaat het volgende:
Kinderen? Ik begin gewoon maar.

Mij niet gezien!

De nadelen overheersen de voordelen. (welke? vraag ik me af?) Het is niet eerlijk iemand met een leven op te zadelen. Je hebt het niet eens van te voren gevraagd. Je neemt een kind en kan voorspellen dat het een moeilijk leven zal gaan krijgen. Dat krijgt toch iedereen? Alleen maar omdat dat zoveel voltooiing in je eigen leven brengt. Maar voordat ik verder raaskal, ga ik voor een andere benadering.

Gewoon neuken? Motto: Je wilt een Hoogtepunt. Preventie? Wat is dat? Heb jij die ziekte tussen je benen rotten?
> Deze mensen noem ik 'imbeciel' en wens ik onvruchtbaarheid toe. Ik vertel zo nog wel waarom.
Bewust kindertjes produceren? Ik vul in: Diegene is op zoek naar de ultieme voldoening in zijn leven. Of een ander doel wat waarschijnlijk een nog aparter verhaal wordt. Bv. Kinderen fokken voor onderzoek ofzo? Of als gehersenspoelde commando's of topsporters opvoeden. Een andere situatie draagmoeders.
Maarja als je dat kind dus maakt omdat je gelukkiger ofzoiets wilt worden. Dus het is een bewuste stap en je wilt dat schepsel zelf opvoeden. Mijn mening is dan dat je verplicht bent je eigen leven op een 2e plaats te zetten. (wat volgens mij onmogelijk is in onze maatschappij) Daarin faal je bij voorbaat. Een tweede vereiste zou ik ouderdrang ofzo willen noemen. Ik bedoel dan het verlangen dat wezen dat je gecreeerd hebt het beste te geven wat je zelf voor mogelijk hebt.

Maar in de praktijk van 'ons beeststaan' is het niet zo simpel. Nee, zo werkt het niet. Je kan je eigen leven niet onvoorwaardelijk opzij zetten. En de omgeving kan je als ouder zijnde ook al niet volledig beheersen (ziekelijke uitzonderingen buiten beschouwing).

Vraag me tussendoor af; Wie hier vind mijn verhaaltje volledige onzin? En natuurlijk, waarom dan he?

Misschien is het wel een idee om in de toekomst iedere nieuwe baby gewoon ff te testen. Als jij, kleine fokker van de toekomst, later voortplantingsdrang krijgt zou je dan een goeie ouder worden? En als dan blijkt dat deze vaardigheid van ouderschap/drang onvoldoende ontwikkeld gaat worden bij de pasgeborene castreer of steriliseer je deze gelijk.
Ook een handige regeling als het om geboortebeperking gaat. Met als voordeel dat 'imbecielen' degenen zijn die zich niet meer voortplanten. Ieder persoon die letterlijk niet in staat is tot opvoeden, het aanbieden van een goede basis voor leven, die is lekker al onvruchtbaar.
De mensen die overblijven en wel nog kinderen mogen maken bedenken zich meestal wel een aantal keren voordat ze beslissen.
En als je dan ook nog gaat kijken naar de lange termijn gevolgen. Imbecielen planten zich niet meer voort --> Minder mensen --> Een betere wereld om kinderen in op te voeden. En dan komen er weer teveel mensen. En dan kan de 'imbecielen-selectie' weer van start. Jeej.
Nou, stel je ook eens voor.

Tot slot: www.dieoff.0rg
Wel grappig.

Oja, ik zei geloof ik al dat ik aan het raaskallen was..

Hmm.. Ik dacht er ook een tijdje ongeveer zo over, maar toen was mijn kijk op het leven in het algemeen ook veel negatiever. Ongepland werd ik vader (volgens de gynaecoloog kon mijn vrouw geen kinderen meer krijgen maar binnen een maand was het toch raak), en daardoor is mijn kijk op e.e.a. toch veranderd. Ik zie soms te gekke ouders, die nog grenzen stellen en behoorlijk verantwoord opvoeden.
Maar ik verbaas me ook over mensen, zelfs in mijn directe kennissenkring, die jaren zwoegen voor een kindje maar het dan, als het eindelijk gelukt is, meteen bij het dagverblijf parkeren omdat ze fulltime willen blijven werken. Zodat ze met hem/haar kunnen pronken in de nieuwste/duurste kleren of met het mooiste speelgoed. Waardoor het kind feilloos past in de rest van alle statussymbolen.
Zoals met alles:
Het kan twee kanten op. Maar je moet oppassen met waarde-oordelen over het leven van iemand anders en keuzes die iemand maakt, vaak hebben ouders de beste bedoelingen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-10-2009 22:12 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mooi betoog. En iedereen die fokt wegens "drang"... Kom op zeg, zijn we daarom tot mensen geëvolueerd, om toe te geven aan zoiets basics als "drang"..?

Aan de andere kant is de mens niet echt een logisch iets hoe graag we het als soort ook zouden willen.

Neh, ik rijd altijd met een sardonische grijns langs moeders die met een lege blik achter een kinderwagen aanlopen, slechts een glimlach ten tonele brengend wanneer ze een lotgenoot tegenkomen. Want the show must go on nietwaar.



Zo, en nu nog ff lekker lezen en naar mijn bedje.

P.S. er zijn trouwens wél mensen die er echt blij van worden. Ik ken ze, heb ze gezien... Dun gezaaid, dat dan weer wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-10-2009 22:15]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2009 22:13 by Staalman Profiel van Staalman

Blij dat ik bij de dun gezaaide hoor dan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-10-2009 22:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 oktober 2009 22:13 schreef Staalman het volgende:
Blij dat ik bij de dun gezaaide hoor dan...
Dat kan je zien aan je foto's, het is geen gespeelde lach jij lucky bastard. Iemand die zo blij van zijn kids wordt kan ze het beste geven en heeft er alles voor over.

Oh en je kid is ook een lucky bastard dan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-10-2009 22:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Allemaal leuk en aardig maar imbeciel is maar een erg subjectieve benadering. Echte duidelijke richtlijnen om kinderen succesvol op de laten groeien bestaan niet, situaties veranderen. Veel van de mooiste dingen komen van mensen die een slechte jeugd hebben gehad.

Versimpeld gezien heb je ook nog 2 evolutionaire strategien, veel kinderen en niet moeilijk doen, of heel veel in je kinderen investeren. De ene doet het goed in stabiele maatschappijen de andere doet het goed in onstabiele maatschappijen. Het is handig om beide te houden maar nu in stabiele tijden zijn we allang bezig met meer investeren in minder kinderen. Je moet alleen niet verwachten dat dat zo snel gaat, gelukkig wel automatisch en hebben we er geen regeltjes voor nodig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2009 22:19 by Staalman Profiel van Staalman

Mijn vrouw en ik zijn beide minder gaan werken omdat wij graag de verantwoordelijkheid van onze kinderwens op ons wilden nemen. Wout is pas sinds een paar weken naar een peuterverblijf omdat hij over een half jaar naar school gaat. Je merkt gewoon aan dat mannetje dat hij eraan toe was en ook voor zijn sociale ontwikkeling is het heel goed.

En idd. geen verwijt makend, maar ik snap ouders niet die hun kinderen 5 dgn. per week op een dagverblijf onderbrengen omdat ze (wellicht i.m.o) geen stapje terug willen doen voor hun kroost of van hun luxe leventje.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2009 22:20 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 26 oktober 2009 22:15 schreef Greycloak het volgende:
Dat kan je zien aan je foto's, het is geen gespeelde lach jij lucky bastard. Iemand die zo blij van zijn kids wordt kan ze het beste geven en heeft er alles voor over.

Oh en je kid is ook een lucky bastard dan.




Thanks!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen