|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jacco en Winanda, gefeliciteerd. Foto hoeft niet hoor, want alle baby's zijn spuuglelijk. Boeiender |
|
quote:De waarheid is hard. Boeiender |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:e idd gefeli en hoe heet hij? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Koter! Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Euh geen idee, niet mijn kind.. feliciteer alleen the_witch. |
|
quote: euh ja dat snap ik, ik maakte er een vreemde quote van Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Hee Aarghje, wanneer ben jij aan de beurt? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-07-2009 21:35] |
|
quote: Nog acht nachtjes slapen. Tenzij hij uit zichzelf al aanstalten gaat maken, dan moet hij er eerder uit. Maar ik ga er vanuit dat 't kind zowel eigenwijs als lui is, net als z'n mama. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Nog eventjes dus, spannend Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Spannend hee! Hoe is het met jou dan, alles werkt nog naar behoren? |
|
Ja hoor. Het is onhandig en vermoeiend, zo'n strandbal van 15 kilo in je buik, maar ook ontzettend leuk. En ik ben heel benieuwd naar ons kindje. Maar ik ben ook benieuwd naar het Witch-kindje. Ik wil foto's zien! Zelfs als de baby zo lelijk is als Darling N. vreest. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Gefeliciteerd Witch! En jij ook alvast mevrouw Aaaargh En wat Mathieu zegt :D [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-07-2009 23:58] Je moeder. |
|
Zag op de hyves dat Aaargh gisteren via een keizersnede een gezonde zoon heeft gekregen genaamd Julian Jelle! Gefeliciteerd meid en een spoedig herstel toegewenst. Geniet maar lekker van je mannetje! see you at occultfest! |
|
Bedankt voor alle felicitaties trouwens! Onze zoon heet Albert Willem, roepnaam Alwin en hij is dus op 23 juli geboren, woog 3440 gram en lengte 50 cm. Op Occultfest kan men hem live aanschouwen he he. see you at occultfest! |
|
Proficiat dames! |
|
Gefeliciteeeerd beide |
|
Heel erg gefeliciteerd alle twee! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ghehe hier nogmaals.. Aaarghje van harte met je zoon! |
|
Gefeliciteerd beide! Voorlopig gedaan met de rust (een jaar of 20 a 25 ongeveer) Bazzio Attacks!!! |
|
Gefeliciteerd Aaargh en meneer Aaargh! Het is jullie heel erg gegund. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gefeliciteerd Witch, Aaargh en bijbehorende meneren. Bareuh... |
|
quote: Van hetzelfde hier! |
|
Witch en Aaargh.. V an harte! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |