|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zoals vieze Willem dan altijd zei: "Dan ha-j de bene maar bie mekaar motten hollen!" Vroeger kregen ze gewoon kinderen, en "kozen" ze er niet voor. Kinderen pasten zich gewoon in in je leven als het goed was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die man heeft zo zijn wijsheden. Bareuh... |
|
Het is wel handig om van te voren te bedenken waar je prioriteiten liggen en om de keuzes die je maakt daarop af te stemmen (als je in die luxe-positite zit). Een kind doe je er niet tussen de powerlunch en de boardmeeting effe bij, een kind is 24 uur per dag afhankelijk van degene die voor hem (m/v) zorgt. Voor die verantwoordelijkheid moet je tijd maken (of een au pair inhuren, als je het niet zelf wilt doen). Keuzes, keuzes, keuzes... Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk. Aanvaard je beperkingen. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 26-03-2009 12:19] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Of je kiest er bewust voor om geen kinderen te krijgen (oeps wat zeg ik nu) L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Iets verstandigs volgens mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Inderdaad. een x aantal van die kinderen zie je ook hierzo rondzwerven op het terrein. Ouders die alles maar goed vinden omdat ze geen tijd hebben/ of dit willen maken. Dan het op een gegeven moment raar vinden dat je je kinderen niet begrijpt of dat ze op een negatieve manier aandacht vragen. Want aandacht is aandacht. |
|
quote: Dat bedoel ik. Als je niet bereid bent op bepaalde gebieden een stapje (of een stap, of een paar stappen) terug te doen, dan is het waarschijnlijk verstandiger om niet aan kinderen te beginnen. Ik denk dat de bewust kinderlozen en de bewuste ouders het daar roerend over eens zijn. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Met een kind op komst (rond 20 juni) heb ik me voorgenomen een baan met 32-urige werkweek te zoeken en dat valt nog niet mee, zeker in de huidige crisistijd waar werkgevers minder snel concessies hoeven doen dan pakweg 2 jaar geleden. Offers brengen lijkt onvermijdelijk. Gelukkig zie ik in mijn omgeving zat mensen met kinderen die juist een heel prettig gezinsleven hebben met nog steeds genoeg tijd/ruimte voor hun eigen bezigheden en ambities. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Nee, dank je. the only pleasure is pain |
|
3640 weegt het, het heeft een piemel(tje) blauwe kijkers, blond haar, is 53 cm lang, en krijgt/heeft de naam Iggy Van Toorn. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 31-03-2009 11:25] |
|
Felicitaties! De vrouw er ook goed door gekomen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heeeeej, gefeliciteerd BVT! Wat een prachtige dag om vader te worden. Gaaf, een jongetje! Ik weet zeker dat het leven nóg leuker wordt nu jullie met z'n drieën zijn. Geniet ervan! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Goeie naam! Nu nog even wachten tot hij "My idea of fun is killing everyone" en "I'm living on dogfood" kan zingen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gefeliciteeeeerd! |
|
quote: Joa, wel moe en verslagen. Maar ik ben zelden zo trots op iemand geweest. Ik moet zeggen dat je er wel erg week en soft van word.. En moe... {edit} Anita, het was/is afgelopen zondag geboren. De afgelopen twee dagen lekker op de roze wolk doorgebracht. Morgen aangifte doen. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 31-03-2009 12:02] |
|
BVT van Harte hoor! De vrouwe ook in orde? |
|
Gefeliciteerd!! edit: ik hoef niet altijd te zeiken [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 31-03-2009 12:02] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Geen death metal meer voor jou, dus? Goed om te horen dat de vrouw er goed doorheen gekomen is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gefeliciteerd!!! Helemaal te gek, hier nog een paar weken voordat onze 2de komt. Succes de komende dagen en geniet!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Heeft ie nou al iets uitgehaald? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gefeli! |
|
Zo ziet ie dr uit. Met de vrouw alles goed, wel 1 hegting, was in eerste instantie wel geschrokken. ( Half 12, 2 cm ontsluiting, en half 5 was Iggy dr, nieuwe tijd half zes.)dus ging vrij vlot. De thuisbevaling ging niet helemaal door omdat het vruchtwater niet goed van kleur was, en we naar het ziekenhuis moesten. Damn, wat een geweld en wat een slagveld. De Death metal staat nog wel aan. Wel iets zachter dan voorheen. Maar een grunt een oempta en een strake riff zijn deze twee dagen oude man niet vreemd. ( hehehe) [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 31-03-2009 12:18] |
|
Veel geluk met je vaderschap! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |