|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope, vast een dubbelganger, look-a-like of kloon geweest . Dit is het enige forum waarvan ik lid ben. [Dit bericht is gewijzigd door Tofelpaat op 01-11-2009 6:15] |
|
Ff spammen met ons eigen kerstmannetje: see you at occultfest! |
|
cute! |
|
Awww Alwin is verkouden! Lieve foto. |
|
|
|
Onze Winne heeft het Rijk der Zelfstandig Stappenden ontdekt! |
|
Onze jongste kruipt sinds een paar weken, alleen gaat dat op zijn kont... op zijn buik wil hij niet. Ziet er echt zo maf nuit. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ken dat fenomeen. Ons oudste schoof ook op haar poep vooruit. |
|
Pff op het werk nu twee zwangere dames waarvan er eentje ongeveer 90% van de werkzaamheden niet meer kan of wil doen. Ga dan ziek melden, krijgen we tenminste vervanging *zucht*. |
|
Op de afdelingen waar ik werkte / werk moeten zwangere vrouwen gelijk gedurende de gehele zwangerschap weg... Nooit gedonder. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Op mijn vorige groep ook ja. Maar nu werk ik op een kinder/jongeren groep met deels begeleiding, deels verzorging en wat gedrag. maar het ge-emmer is er nu al, nog geen 2 maand zwanger en ze gaat niet meer: - Nachtdiensten --> logisch dat ze die niet meer draait - Slaapdiensten --> wordt ze moe van - Late diensten --> wordt ze moe van - Feestdagen --> wordt ze moe van - Vroege diensten --> voor zover de ander alles doet en zij uren eerder weg mag onder motto fysio of andere ditjes en datjes - Huishoudelijke taken --> wordt ze moe van - Bedden opmaken --> wordt ze moe van En ze gaat voor 50% werken, dus deels al uit het rooster. Je gaat mij niet wijs maken dat je altijd precies naar de fysio moet op de 2 dagen die je nog ingeroosterd staat. Kortom, als je met haar samenwerkt, mag je alles alleen doen en kijkt zij toe, als ze er al is. Okee ik snap dat er aanpassingen moeten komen bij zwangerschap maar als alles niet meer gaat, gewoon ziek melden zodat er inval ingezet mag worden. [/frustratie] Hihi.. terwijl mijn andere zwangere collega met allerlei pijntjes zich blijft inzetten. Stoere tante! |
|
quote: Oh daar kun je haar wel voor aanklagen, dat is tegenwoordig verboden. http://forum.credible.nl/topic.php?id=18957&singlepost=825989 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hij is blij signature |
|
Sponsebob!!!!!!!!!!!!! american psycho |
|
signature |
|
Samen met papa vakliteratuur lezen (jong geleerd is oud gedaan) see you at occultfest! |
|
Lief! Prima camembert ook. |
|
de beste camembert heeft er tulpen uit groeien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha, prachtig. |
|
quote: Haha, dat zie ik nu pas! |
|
Wij hebben besloten ook een metalbaby te maken, zie hier de voorbeschouwing, hij is nog in ontwikkeling! vandaag precies 9 weken, hartje klopt stevig en hij zwaaide al |
|
quote:Mooi balen als hij straks besluit om van Nederlandstalig te gaan houden ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ach ja, metalbaby is wel een mooie werknaam toch? |
|
quote:Ja hoor. Gefeliciteerd trouwens! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |