|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tering, wat een kut theorie. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: joajoa... is dit nu een manier om je huidige lover niet aan het schrikken te maken of meen je dit echt? alhoewel, als je 27 bent en nog geen kriebels (a.k.a. onderdrukte rammelende eierstokken) dan zou het idd wel zo kunnen zijn... kinderen van een ander zijn he-le-maal niet leuk... althans niet die blerende rotblagen (dankzij schreeuwende moeders) hier in deze vinex-ghetto... |
|
quote: Nope, meen het enzo ghehe. Ik roep al vanaf jongs af aan geen moeder te willen worden en iedereen zei dan altijd.. wacht maar tot je wat ouder bent. Alsof het iets zo vanzelfsprekends is dat je als vrouw zijnde vroeg of laat een moeke zal zijn. Woon je in Stadshagen of in Zuid? Verschrikkelijk daar! Ik vind het altijd zo apart dat verkeersregels, normaal communiceren en je blaag aanspreken wanneer die iets naars uitspookt.. totaal ondenkbaar schijnt te zijn. Niks mis met af en toe streng zijn. Opvoeden die mini wezentjes! *zweep* [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-10-2009 18:16] |
|
+1, jankende ellende. Kost alleen maar tijd en geld. Jeej, ons ben zuunig. Je moeder. |
|
quote:He lives in Stadsheagen, the root of all evil hiero in the neighbourhood, el tering, quelle een breedingmachine there say. Boeiender |
|
quote: Arm jonk. |
|
quote: Jups, daarom heeft hij zijn huis ook te koop staan. Boeiender |
|
Vrienden van me wonen er nu ook, barst van de koters daar in de straat. De tering, wat een herrie, afschieten dat tuig. Je moeder. |
|
quote: Huhuh....huh....huhuhuh..... Boeiender |
|
quote: En terecht! |
|
Huhuhuhuh. Je moeder. |
|
Ik geef ook veel om kinderen, alleen is niet iedereen daarmee eens. |
|
quote: Maar wel leuk. quote: Idd in de landbouw is nog veel te doen, er is nog gigantisch veel land over wat landbouwgrond kan worden(in Nederland zijn we al snel verblind doordat echt alles ingedeeld is) Het enige probleem is dat er enorm veel natuur verloren gaat. En dat kan best grote ecologische effecten hebben enzo, maar ik denk dat de aarde de voorspelde 9 miljard nog wel aardig kan houden in 2050. Ik zou het alleen jammer vinden dat er zoveel natuur naar de klote gaat, dat is vooral ook omdat wij dat in Nederland niet meer hebben. In Afrika hebben ze er nog vaak last van, en geven ze er een hele andere waarde aan. Vrijheidsbeperking direct vergelijken met overbevolking vind ik een beetje krom. Dat komt neer op een persoonlijk waarde oordeel, waar ik het trouwens wel mee eens ben. En idd zo'n stuurloos schip doet toch veel dingen goed die je niet zo verwachten van zo'n chaos. De mens is naar mijn weten de enige die bewust is van populatiedynamica terwijl andere soorten toch ook genoeg regulatie hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Huhuhuh. Je moeder. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als je toch besloten hebt om een XX of een XY te maken en op te voeden vind ik volgende uitspraak wel een mooi streven. "Als de kinderen het naar hun zin hebben dan zijn de ouders ook gelukkig." quote: Mijn kat hoef ik niet eens te vragen om dat kooitje in te gaan. Doet hij uit zichzelf. Gewoon zorgen dat het een rustomgeving is. Misschien kan je kinderen zo ook opvoeden. |
|
quote: Ja want omgeving is dan ook de enige factor binnen de "opvoeding", een goede omgeving zorgt dan ook voor een perfect ontwikkeld kind/huisdier natuurlijk. Bij moeilijkheden gewoon verhuizen, dat ze dat niet eerder hebben bedacht. |
|
Ja want verhuizen is de enige manier van een rustomgeving creeeren. Misschien. Edit: Maja, daarom heb ik ook geen kind maar een kat. [Dit bericht is gewijzigd door Tofelpaat op 28-10-2009 9:45] |
|
Gewoon je buurt tot stiltegebied uitroepen, of een kelder maken diep onder de grond. |
|
Krijgen je kinderen waarschijnlijk wel communicatieproblemen. |
|
quote: Hoezo? Ze zitten dan toch in een rustomgeving en dan moet het goed gaan toch? TOCH? Ja toch! Ach, mocht het een kelderomgeving zijn.. tv erbij met dvd van de teletubbies. Oh oooh. |
|
quote: Maar jij zei stiltegebied. Kan dan wel rustomgeving zijn maar veel gepraat word er niet in een beschermd natuurgebied. Worden het van die Tarzannetjes. De Teletubbies leren je wel nog over handtasjes die ook voor jongetjes zijn. Ik wil ook zo'n broek met van die zakken op mijn zij |
|
quote: tss beetje de XXY XYY XXX XXXY XXXX XXYY uitsluiten, de meesten hebben het al moeilijk genoeg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ohja mijn excuses aan die opsomming van X-en en Y-en. Gelukkig denkt ElitE wel aan wat meer als ik deed. Misschien reageren ze en word mijn excuses aanvaard en word ElitE bedankt voor zijn opmerkelijkheid buiten mijn dankbaarheid om. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |