|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*klapperklapper* Eierstokjes hadden zo hun momentje. Wat een schatjes allebei |
|
Blagen, het blijft mooi spul. Ook maar eens een picje dan: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
cute |
|
Dank. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dank jullie wel!! quote: Dan had mijn vriendin heel wat uit te leggen gehad... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Mooie ogen.. ( eigenlijk beide, maar van t kereltje zijn ze wel erg blauw. |
|
Morgen is deze knaap alweer 6 weken oud.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Aawh, en wát voor knaap. Wat een schattig knulletje zeg |
|
quote: Misschien heeft hij het wel van je grootouders aan moeders kant... Je weet het niet. Mooie foto van jullie twee kanjers trouwens. En Staalman, dat Staalmannetje mag er ook wezen. Zo schattig, van die bolle baby-armpjes... *zucht!* Nog een week of zes... Zo langzamerhand begin ik te hopen dat hij eerder komt, want hij schopt me soms zo hard in mijn darmen dat het me de adem beneemt. Nou ja, we wachten af. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
De kids van zowel Staalman als BVT zijn iig niet van de melkboer |
|
Mannekes, mijne zoon gaat in een bed beginnen slapen, dus zijn houten park mag weg heb was een nieuw, inclusief matras en matrasbeschermers. Wie hem kan komen halen mag em voor een symbolische weet ik veel wat meepakken foto's kan ik posten hij heeft er 1 jaar in geslapen signature |
|
Wat een schattige kindjes allemaal. Nog een paar jaartjes wachten en ik ga ook een poging wagen tot kindjes. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Soms. |
|
Nog een paar weken dan kan ik ook fotos van onze baby posten! Ben nu ruim 37 weken zwanger. Ik ben wel heel erg benieuwd naar onze kleine metalhead, nog ff geduld... see you at occultfest! |
|
lijkt me voor jou beter dat hij pas metalhead wordt na de geboorte ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Huhuhu. Kleine metalheads heerschen: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: see you at occultfest! |
|
quote: Whoei! Hier hetzelfde (maar dan ruim 35 weken). Leuk hè, zo'n persoontje in je pens! Ik ben zo benieuwd of hij straks lijkt op hoe ik hem me voorstel. Hehehe, en ik zal het brandend maagzuur, het getrappel op mijn darmen en de oefenweeën niet missen. Maar die mooie ronde buik wel. Houd vol mama Witch, we zijn er bijna. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Namens alle werkcollega's zonder kinderen: Aub niet continue over elke snottebel van je blaag op je werk uren neuzelen. Het boeit ons niet, ga verder met leven. |
|
Hier weer een plaatje van Sytze bij 7 weken: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
A world without children... future generations will be gratefull. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja die buik heerscht wel ha ha! Ben ook zeer nieuwsgierig naar ons kindje, weten ook niet of het boy of girl wordt. T wordt nu wel spannend! Ga je wel ff spammen met fotos van je baby?! [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 07-07-2009 14:27] see you at occultfest! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |