IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-11-2008 22:47 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 november 2008 22:36 schreef ElitE het volgende:
klopt klopt, maar hoe de fcuk wil je de oorzaak aanpakken. mensen 24/7 monitorren, kinderen niet meer thuis laten opvoeden maar allemaal in 1 kamp? Voorlopig zijn we nog lang niet in staat gedragingen van burgers in goede banen te leiden, en elke oplossing die ik nu kan bedenken is zeer onwenselijk en vrijheidsbeperkend. Dus wil je het wat simpeler doen pak in dit geval liever de gevolgen aan.
Dat blijft een groot hekelpunt. Langere straffen leveren in mijn ogen lang niet voor alles wat op. Als je nog niet genoeg criminal was, dan wordt je het daar wel + langer op de kosten van de staat teren + langer uit het arbeidsproces + langer uit de samenleving ect ect. Het is ook niet aan te wijzen wie dit soort dingen doen. Alle kinderen in 1 kamp is natuurlijk wel handig levert voor mij en mijn mede pedagogen werk op, ouders hebben dé kans om een carierre te maken en je kan op 15 november gewoon normaal de stad door. Maar ik zou het echt niet weten waar dit door opgelost kan worden. Ik vind het gewoon van de zotte dat dit moet in de eerste plaats. Ieder ander die wel zich gewoon aan de normale gang van zaken houdt is hier weer eens de dupe van.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2008 22:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja je kan het van de zotte vinden, maar iedereen neemt zijn plekje in de samenleving in, het is wat dat betreft niet anders als de rest in de natuur, daar heb je ook parasieten. En verwijder je die allemaal, dan komen er vanzelf een paar die opvallend snel dat plekje opvullen, en zo is het ook in de samenleving.
Je kunt het behoorlijk verminderen door allemaal jezelf goed te beschermen en zeker niets vrij te geven, maar echt oplossen is een utopische gedachte. Er is dan ook geen grote samenleving zonder parasieten.

Edit: en als je het handig vind om alle ouders te vervangen en op te laten voeden door 1 instutuut dan mag je Brave New World eens gaan lezen(volgens mij heeft het iron maiden album wat minder effect)

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-11-2008 22:57]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-11-2008 23:06 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 november 2008 22:56 schreef ElitE het volgende:

Je kunt het behoorlijk verminderen door allemaal jezelf goed te beschermen en zeker niets vrij te geven, maar echt oplossen is een utopische gedachte. Er is dan ook geen grote samenleving zonder parasieten.
Lekker leven heb je dan. Continu in de rats zitten of jezelf wel genoeg indekt zodat anderen je niets kunnen afpakken. Toen ik in Utrecht woonde vond ik het al verschrikkelijk om een soort bunker van de flat te moeten maken omdat anderen zo nodig aan mijn spullen willen komen. Een godsvermogen uit te moeten geven daarvoor en dan nog binnen een paar minuten binnen kunnen zijn. Nog niet te spreken over de 10 sloten op je fiets en hem dan nog kwijt zijn. Verder idd utopische gedachten.

quote:

Edit: en als je het handig vind om alle ouders te vervangen en op te laten voeden door 1 instutuut dan mag je Brave New World eens gaan lezen(volgens mij heeft het iron maiden album wat minder effect)
toch jammer dat ironie niet altijd overkomt 'k ga dat eens lezen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2008 23:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 november 2008 23:06 schreef Cadaveria het volgende:
Lekker leven heb je dan. Continu in de rats zitten of jezelf wel genoeg indekt zodat anderen je niets kunnen afpakken. Toen ik in Utrecht woonde vond ik het al verschrikkelijk om een soort bunker van de flat te moeten maken omdat anderen zo nodig aan mijn spullen willen komen. Een godsvermogen uit te moeten geven daarvoor en dan nog binnen een paar minuten binnen kunnen zijn. Nog niet te spreken over de 10 sloten op je fiets en hem dan nog kwijt zijn. Verder idd utopische gedachten.


mja dat is behoorlijk kut, bij mij is ook al erg vaak ingebroken, maar dat moet je maar loslaten en neit teveel bij nadenken anders word je paranoia en kun je niet normaal leven.

quote:
toch jammer dat ironie niet altijd overkomt 'k ga dat eens lezen


heeh jah op teh internetz zit ik er vaak naast jah, maar sowieso een erg goed boek


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-11-2008 23:19 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 november 2008 23:12 schreef ElitE het volgende:
mja dat is behoorlijk kut, bij mij is ook al erg vaak ingebroken, maar dat moet je maar loslaten en neit teveel bij nadenken anders word je paranoia en kun je niet normaal leven.

bij mij gelukkig nog nooit. Maar de gedachte dat op 2 meter afstand van me wel 3x gebereurde is niet cool. Wel knap dat je je er over heen kan zetten! vooral frustratie. Maar gelukkig hoef ik om dat soort dingen nu zo'n 80% minder in te zitten

quote:


heeh jah op teh internetz zit ik er vaak naast jah, maar sowieso een erg goed boek


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-11-2008 23:46 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 november 2008 23:12 schreef ElitE het volgende:
mja dat is behoorlijk kut, bij mij is ook al erg vaak ingebroken, maar dat moet je maar loslaten en neit teveel bij nadenken anders word je paranoia en kun je niet normaal leven.



Word je paranoide toch zeker?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2008 23:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nigga stole my d


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-11-2008 0:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

heeft er iemand zich al verdiept in de waterschapsverkiezingen?

Net wat gelezen, maar je moet je wel erg verdiepen wil je verder kijken dat wat onzin puntjes waar ze rekening mee houden, alle partijen zorgen voor natuur, recreatie, bedrijfsleven, landbouw en doen het geodkoop.

Trouwens voor rijnland(leiden en omgeveing) hebben ze reclame met geen drollen meer in de zee, maar waar wil je dat ooit laten. Gooi je het weer op het land dan ga je weer 100 jaar terug in de tijd voordat er goede riolering was, waardoor er allemaal parasieten de kans kregen om in je lichaam te gaan zitten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-11-2008 0:21 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik kreeg 'm voor Rijnland ja. Heb 'm weggeflikkerd, maar je zult me ook nooit horen klagen over de waterschappen. Ik vind het een beetje een schijnverkiezing. Niemand heeft enig idee waar het over gaat en zolang het water hier uit de kraan komt en de dijken staan maak ik me geen zorgen. De uitslag van zo'n verkiezing heeft toch geen invloed wel-of-geen-dijk.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-11-2008 0:22]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-11-2008 0:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja het zijn niet eens verkiezingen voor beleidsmakers, dusja eigenlijk is het een stukje schijn democratie erbij.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-11-2008 8:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 november 2008 20:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik woon in Veenendaal, ja. Als ik naar Utrecht ga, parkeer ik een stukje vanaf hoog Catherijne en daar gaat het met meters, die zijn een stuk goedkoper dan parkeergarages. Ik doelde op bijv. de parkeergarage in de buurt van een rotterdams treinstation, daar kan men alleen met chip betalen.

Maar ik zal de tip opslaan. Is dat daar ook met parkeermeters?

Pffhaha. Het was slecht een verwijzing naar de post in dit topic om 16.09 uur van Rotzak, een flauwe grap als het ware.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-11-2008 8:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 november 2008 0:07 schreef ElitE het volgende:
heeft er iemand zich al verdiept in de waterschapsverkiezingen?



Jazeker. Ik stem Water Natuurlijk. Om een halt toe te roepen aan de partij voor de dieren die hengelsport wil afschaffen.
WN is een samenwerkingsverband tussen natuurliefhebbers en recreanten, die het natuurlijke maar ook het recreatieve element van water behouden willen. Dus wel natuur behouden, maar dan niet door er hekken omheen te zetten en iedereen de toegang te weigeren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-11-2008 9:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 november 2008 0:27 schreef ElitE het volgende:
mja het zijn niet eens verkiezingen voor beleidsmakers, dusja eigenlijk is het een stukje schijn democratie erbij.

Niet helemaal, waterschappen hebben wel wat manoeuvreerruimte. De grote lijnen worden door de rijksoverheid uitgezet, maar hoe dingen worden gedaan is aan de waterschappen (zie post van bastianus over bescherming natuur). Daarbij gelden voor bepaalde dingen een minimuminspanning, als waterschappen aan een bepaalde mate van inspanning voldoen is de rijksoverheid tevreden. Dat betekent dus ook dat de ene partij verder wel gaan dat dan, maar dat een andere partij het misschien wel OK vindt.

En van 'erbij' is geen sprake, deze verkiezingen bestonden al veel langer Het is nu voor het eerst dat politieke partijen mee mogen doen, wat ik overigens wel een slechte zaak vindt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-11-2008 11:28 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Bij de waterschapsverkiezingen gaat het mij er alleen maar om dat de organismen die oorspronkelijk niet in NL voorkomen de wateren uitgezet worden en teruggaan naar eigen land.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-11-2008 13:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 november 2008 11:28 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Bij de waterschapsverkiezingen gaat het mij er alleen maar om dat de organismen die oorspronkelijk niet in NL voorkomen de wateren uitgezet worden en teruggaan naar eigen land.
Eigen water bedoel je?
Hm, laat ik me verder maar stil houden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2008 13:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Eigen water eerst!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-11-2008 13:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 november 2008 13:27 schreef Greycloak het volgende:
Eigen water bedoel je?
Hm, laat ik me verder maar stil houden.

Als we al het water uit het buitenland bij de grens tegenhouden hoeven we geen riverdijken meer aan te leggen / te onderhouden. Dat lost veel op*!


*waaronder de binnenvaart...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-11-2008 13:38 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

één volk
één rijk
één water



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-11-2008 13:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 november 2008 11:28 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Bij de waterschapsverkiezingen gaat het mij er alleen maar om dat de organismen die oorspronkelijk niet in NL voorkomen de wateren uitgezet worden en teruggaan naar eigen land.
ik zie eigenlijk nooit een marrokaan zwemmen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-11-2008 14:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 november 2008 13:49 schreef ElitE het volgende:
ik zie eigenlijk nooit een marrokaan zwemmen.
Toch zijn ze vaak bij een zwembad te vinden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-11-2008 14:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha ohja


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-11-2008 14:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Man door het lint op eerste werkdag 12:57

ROTTERDAM - Niet iedereen vindt het blijkbaar nodig om een goede indruk te maken op de eerste werkdag. Bij een 19-jarige man die voor het eerst aan de slag ging bij een bedrijf in Rotterdam sloegen in de nacht van dinsdag op woensdag de stoppen door.

De werknemer vond dat zijn nieuwe collega's hem nogal vreemd aankeken. Daarop ontstond ruzie.

Hij bedreigde verscheidene mensen met de dood en sloeg tevens een ruit in. Gewaarschuwde agenten hielden de kersverse werknemer aan.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2008 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mental nieuwe baan?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-11-2008 14:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Mental 19 jaar, zeker? Haha!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-11-2008 15:13 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Rotterdam....


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen