|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kansloosvrouw Vogelaar typisch nederlandse naam zeker? signature |
|
quote: idd, Rotzak, vuile laffe klootzak Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik snap het niet signature |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:ROFL Kansenminister! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
'Cultuur niet de oorzaak van criminaliteit' Uitgegeven: 14 november 2008 07:08 Laatst gewijzigd: 14 november 2008 07:11 UTRECHT - Verschillende opvattingen over misdaad zijn niet de oorzaak van de oververtegenwoordiging van allochtone jongeren in de criminaliteitscijfers. Dat blijkt uit onderzoek van Madeleine de Boer. ANP Zij promoveerde vrijdag op dit onderwerp aan de Universiteit Utrecht. Steeds vaker wordt jeugdcriminaliteit in verband gebracht met de etnische afkomst van de dader. De Boer deed onderzoek naar de opvattingen die jongeren over misdaad hebben. Zij betrok daarbij ruim duizend vmbo-leerlingen in de Randstad, van allochtone en autochtone afkomst. Daaruit blijkt nu dat Marokkaanse, Turkse, Antilliaanse, Surinaamse en Nederlandse jongeren dezelfde ideeën hebben over diefstal, geweld en straf. Uitzondering De Boer vroeg de jongeren onder meer of het verkeerd is een keertje iets te stelen, of geweld soms moet kunnen en hoe zwaar de straf moet zijn voor bepaalde geweldsdelicten. Op de uitkomst van het onderzoek is één uitzondering te noemen. De Boer: "Turkse jongeren hebben duidelijk andere opvattingen over eergerelateerd geweld en de bestraffing daarvan. Deze kunnen mede de oververtegenwoordiging verklaren van Turken in Nederland die een straf uitzitten wegens geweldsdelicten binnen de eigen gemeenschap." Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Wat iemand op SN al zei: quote: Iets denken is nog altijd iets anders als iets zeggen IMHO. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nevermind... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-11-2008 10:40] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dit quote: sluit dit quote: niet uit. Vanuit 'cognities' iets zeggen betekent dus dat je het denkt. Ofwel verkondig je dan een opvatting. Zoals de onderzoek(st)er ook zegt zijn de opvattingen niet de oorzaak, maar dús iets anders wel. Wat jij zegt is weer wat anders dan degene die je quote. En dat is dat mensen andere dingen zeggen dan dat ze daadwerkelijk denken. Dat kan natuurlijk de waarde van dit onderzoek naar beneden halen, maar dat weten we simpelweg niet. Dat hangt erg van de methode af. En daarbij kan dat voor elk onderzoek gelden, misschien liegen al die agenten en buschauffeurs ook wel over zich bedreigd voelen omdat ze eigenlijk vinden dat ze gewoon meer geld moeten krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-11-2008 10:43] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: tja chinezen zijn er niet echt in betrokken terwijl die lagere criminaliteitscijfers hebben dan Nederlanders. deze groepen gaan volgens mij nog best veel met elkaar om waardoor ze soortgelijke meningen gaan vormen. wel vaag dan dat de echte criminaliteitscijfers wel anders liggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hmmm, bij Chinezen is denk ik moeilijk in te schatten wat de verstopte criminaliteit is. Er wordt veel onderling geleend en dat gaat niet altijd even lief (loan-sharks), maar dat wordt volgens mij grotendeels binnen de community gehouden. quote: Marokkanen hadden toch ook een oververtegenwoordiging van psychotische verschijnselen? Misschien liggen dezelfde dingen ten grondslag aan het genoemde verschil tussen woord en daad. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Misschien kan ik wel m'n masteronderzoek doen naar: "het verband tussen het geven van sociaal wenselijke antwoorden (in enquetes) en cultuur. |
|
quote: Doen Ik vermoed dat de genoemde promovendus daar wel wat over gezegd heeft. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: :') Against God and Government |
|
Idd, Beli Mawr moet zich niet zo aanstellen, hij is toch geen homo of stiekem toch wel? |
|
Apart alleen dat het bij Rotzak lullen regent. Ontwijkend gedrag noemt men adt toch? |
|
quote: Dat wil nog niet zeggen dat je homo bent, ik laat nu gewoon graag mijn paling in het openbaar zien, so what Against God and Government |
|
Ghe ghe, alleen de titel al quote: [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 14-11-2008 20:27] |
|
quote: En dan met voorkeur zeker in donkere, zweterige krappe kamertjes met andere palingmansen natuurlijk. |
|
Rotzak komt uit volendam, ja? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gelukkig niet zeg, al moet ik zeggen dat ze bij mij wel punten hebben gescoord na de zege op Ajakkes. Against God and Government |
|
Oh, ok. Ik dacht dat alleen volendammers de term paling gebruiken als ze het over hun penis hadden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: :') Als je hier al van moet huilen kun je beter de polka dansen ja. |
|
Africa Jacht op albino's in Afrika De voorbije week zijn in het westen van Tanzania twee moeders aangevallen door bendes die op zoek waren naar hun albinokinderen. Nadat de met machetes bewapende mannen de kinderen niet konden vinden, gingen ze de moeders te lijf. Door hun opmerkelijke uiterlijke kenmerken zijn albino's 'gegeerd wild' in grote delen van zuidelijk Afrika. Traditionele medicijnmannen zouden drankjes en geneesmiddelen maken van de handen, benen, haren en het bloed van albino's. Er wordt vaak gedacht dat de lichamen van albino's bovennatuurlijke krachten bezitten. Zo geloven sommigen in Zimbabwe dat seks met een albinovrouw een geneesmiddel is tegen HIV-besmetting. Albinisme is een erfelijk overdraagbare aandoening die in Afrika relatief vaak voorkomt. Albino's zijn te herkennen aan het gebrek aan melanine (pigment) in de huid, de haren en de ogen. Het is een aandoening die alle mensenrassen treft, ook het zwarte. Sinds maart zijn al dertig albino's, waaronder ook kinderen, in Tanzania gedood. Onlangs werd er nog een Tanzaniaanse man gearresteerd omdat hij geprobeerd had zijn albinovrouw voor drieduizend dollar te verkopen aan Congolese handelaars |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |