IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-11-2008 16:59 by Lionheart Profiel van Lionheart

De norm is ZALM.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-11-2008 17:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 november 2008 12:25 schreef ElitE het volgende:
Jammer maar die mensen konden waarschijnlijk niet echt inschatten dat bij zwangerschap je moederinstinct vanzelf nog wel erg sterk komt, echt een bizzarre verandering voor mensen als ze ouders worden.


Volgens mij is dat best volslagen onzin.
Mijn vriendin is ook volledig tegen kinderen krijgen en dat verandert ook niet als ze zwanger mocht raken. Ik weet vrijwel zeker dat ze zsm een afspraak maakt met een abortuskliniek als andere middelen niet meer mogen baten, eerlijk gezegd.

Voortplanten is niet voor iedereen het ultieme levensdoel.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-11-2008 17:05]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-11-2008 17:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Hormonen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-11-2008 17:49 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 30 november 2008 17:45 schreef ZelThoR het volgende:
Hormonen.


Juist.

Dus als je zeker weet dat je geen kinderen wil, omdat je van jezelf weet dat je het irritante lawaaidingen vindt en je ze absoluut niet trekt, ga je onder druk van hormonen moedergevoel ontwikkelen?

hehehe.
Ik stel je wel een keer voor aan Jonneke. Kun je daar lekker samen een discussie over aangaan.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-11-2008 17:50]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-11-2008 17:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 november 2008 17:49 schreef XXL het volgende:
Juist.

Dus als je zeker weet dat je geen kinderen wil, omdat je van jezelf weet dat je het irritante lawaaidingen vindt en je ze absoluut niet trekt, ga je onder druk van hormonen moedergevoel ontwikkelen?

hehehe.
Ik stel je wel een keer voor aan Jonneke. Kun je daar lekker samen een discussie over aangaan.

hehehe

Hormonen kunnen het veranderen, hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Regels, uitzondering, et cetera!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2008 20:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2008 17:05 schreef XXL het volgende:
Volgens mij is dat best volslagen onzin.
Mijn vriendin is ook volledig tegen kinderen krijgen en dat verandert ook niet als ze zwanger mocht raken. Ik weet vrijwel zeker dat ze zsm een afspraak maakt met een abortuskliniek als andere middelen niet meer mogen baten, eerlijk gezegd.

Voortplanten is niet voor iedereen het ultieme levensdoel.


niet volslagen, je beslissing vooraf kan gewoon blijven, en hoe vroeger je abortus pleegt hoe minder last je ervan hebt. Het probleem is dat je hormoontjes je wel erg proberen over te halen, het hoeft niet te lukken, maar hoe langer in de zwanger/moederschap hoe moeilijker het wordt, dat kun je goed zien aan de enorme veranderingen bij jonge moeders, die worden nooit meer hetzelfde, IQ en geheugen daalt ook behoorlijk door zwangerschap.
Dus daarom kunnen mensen vooraf echt niet zo makkelijk een uitspraak doen want het wordt niet meer zo rationeel. Maar aan het aantal babymoorden en verwaarloosde babies kun je ook wel afleiden dat het niet altijd geld.
Zo was er ook ooit een onderzoek naar ouders die hun kind helemaal zonder liefde opvoedde, alleen met voldoende eten slaap enzo. Maar na een halfjaar konden die ouders het neit meer aan en gingen ze toch vertroetelen en liefde tonen. Vraag me niet hoe ziek je moet zijn voor dit soort experimenten, maar nuttige informatie is het wel.

Klopt en mijn doel is het voorlopig ook niet, maar ik ben me wel bewust dat het zomaar eens zou kunnen verwachten want hoeveel ouders waren vroeger ook tegen kinderen. Ongelukjes spelen daar ook een grote rol bij, want het lichaam wil niets liever dan kinderen krijgen, 1 klein foutje in je voorbehoedsmiddelen gebruik en je bent toch zwanger, en na 3 maanden krijg je dat niet zomaar weg


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2008 7:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 november 2008 20:13 schreef ElitE het volgende:
Klopt en mijn doel is het voorlopig ook niet, maar ik ben me wel bewust dat het zomaar eens zou kunnen verwachten want hoeveel ouders waren vroeger ook tegen kinderen. Ongelukjes spelen daar ook een grote rol bij, want het lichaam wil niets liever dan kinderen krijgen, 1 klein foutje in je voorbehoedsmiddelen gebruik en je bent toch zwanger, en na 3 maanden krijg je dat niet zomaar weg

Klopt, ons eerste kind zat niet in de planning, al was ik ook niet tegen kinderen, stond er eerder neutraal tegenover, maar vond het meer iets voor andere mensen. Nu we eenmaal twee kinderen hebben vind ik het ontzettend gaaf om vader te zijn. En soortgelijke veranderingen heb ik ook bij veel mensen om ons heen gezien.
Echter, de ouders van baby J. geloof ik niet. Ze hadden al een kind, dus wisten wat het is om ouder te zijn en wat daarbij komt kijken. En de beslissing om je kind te verkopen maak je echt niet uit geldproblemen, en daar kan je ook niet de vriend van je moeder de schuld van geven. Misschien hebben ze een tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering gehad, dat zou nog kunnen. Of de omgeving heeft aangedrongen, en de ouders van J. waren nogal beïnvloedbaar. 22 en 24 is ook wel erg jong om kinderen te krijgen. Vroeger niet, maar de maatschappij is ook te ingewikkeld geworden om jong kinderen te hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-12-2008 19:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Schizofrenie en autisme hebben waarschijnlijk dezelfde oorsprong en ontstaan in de eerste veertig dagen van de zwangerschap.

Dat schrijft psychologe Annemie Ploeger in haar proefschrift.

Flaporen
Schizofrenen en autisten hebben vaak dezelfde lichamelijke afwijkingen, zoals flaporen.


Volgens Ploeger wijst dat erop dat ze in het begin van de zwangerschap ontstaan, als bij de vorming van de foetus veel tegelijk kan misgaan.

De stoornissen kunnen een genetische oorzaak hebben, maar zijn vaak ook het gevolg van andere factoren, zoals stress, drankgebruik, medicijngebruik en griep, stelt Ploeger.



dus uitkijken voor mensen met flaporen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2008 19:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 december 2008 19:10 schreef ghoulliette het volgende:
dus uitkijken voor mensen met flaporen.

Want autitsen en schyzo's zijn gevaarlijk?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2008 19:29 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 december 2008 19:17 schreef Jenje het volgende:
Want autitsen en schyzo's zijn gevaarlijk?


Jeweetsz!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 01-12-2008 20:08 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

...drankgebruik en medicijngebruik...

Gaaf! Dat belooft wat hier op ZM.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-12-2008 20:09 by Nimbus Profiel van Nimbus

Leuk dan team ik up met Black Jew. Vette typo ook.

Een uitgebreider bericht had ik al in het psychiatrie topic gezet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2008 16:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Mobiele bendes uit Balkan stropen Limburg af

MAASTRICHT - De laatste maanden is in Zuid-Limburg sprake van een opvallende stijging van het aantal inbraken; sinds juli een stijging van 50 procent in vergelijking met een jaar geleden.

De politie vermoedt dat vooral "mobiele bendes" uit Balkanlanden hiervoor verantwoordelijk zijn.

Het zou gaan om georganiseerde groepen inbrekers uit Albanië, Roemenië en voormalig Joegoslavië, die ook kinderen gebruiken bij hun strooptochten. De politie heeft de afgelopen maanden tachtig personen aangehouden voor woninginbraak.

Ook heeft ze een speciaal woninginbrakenteam geformeerd en voert 's nachts intensievere controles uit op voertuigen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2008 17:08 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 december 2008 16:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Het zou gaan om georganiseerde groepen inbrekers uit Albanië, Roemenië en voormalig Joegoslavië, die ook kinderen gebruiken bij hun strooptochten.



Niks nieuws toch? Dat noemen we ook wel zigeuners. Is dit tegenwoordig nieuws?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2008 17:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Oei dat is wel een erg stigmatiserende opmerking over deze minderheid Mark!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-12-2008 18:08 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Relaxed, die gore hufters. Dat ze fijn hun eigen land leeghalen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2008 18:44 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 december 2008 17:33 schreef Jenje het volgende:
Oei dat is wel een erg stigmatiserende opmerking over deze minderheid Mark!!


Ach, ik maak me geen zorgen, ze kunnen toch niet lezen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-12-2008 21:02 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 december 2008 18:08 schreef SQT het volgende:
Relaxed, die gore hufters. Dat ze fijn hun eigen land leeghalen.


daar valt niks te halen


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-12-2008 21:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Zuigeuners zijn orthopedagogisch verloren voor de Westerse wereld na 2 jaar in hun eigen omgeving te hebben gezeten


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2008 21:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 december 2008 17:33 schreef Jenje het volgende:
Oei dat is wel een erg stigmatiserende opmerking over deze minderheid Mark!!


nou zeg. dat had ik helemaal niet achter "onze"mark gezocht! foei mark!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2008 21:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

.......

Meisjes vergrepen zich aan ouderen

In Amerika zijn zes meisjes opgepakt, nadat ze seks hadden op het werk. Ze vergrepen zich echter niet aan collega's, maar aan de bewoners van het bejaardentehuis waar zij werkten. Keer op keer kozen de dames de zwakste bewoners uit om te pesten, mishandelen en seksueel te misbruiken melden Amerikaanse media.

De 19-jarige Brianna Broitzman en de 17-jarige Ashton Larson en hun vier 17-jarige vriendinnetjes hadden het vooral gemunt op Alzheimerpatiënten, omdat zij het 'toch niet na konden vertellen'. De zes meisjes probeerden mannelijke bewoners te 'stimuleren', wat er soms hard aan toe kon gaan. Maar niet alleen de mannen waren slachtoffer van de pesterijen en het misbruik, ook de vrouwelijke bewoners hadden het zwaar te voorduren.

Ook vonden de zes meisjes dat kwijlende bewoners gestraft moesten worden: zij werden in het gezicht gespuugd. De mishandelingen werden door het zestal uitgebreid gefotografeerd en gefilmd.

Er zijn vijf aanklachten ingediend tegen Ashton en Brianna, waarvan de meeste betrekking hebben op mishandeling. De dames riskeren maximaal een jaar celstraf plus een boete van 4700 dollar (ongeveer 3800 euro).



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-12-2008 21:11]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-12-2008 21:12 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 1 december 2008 20:09 schreef Nimbus het volgende:
Leuk dan team ik up met Black Jew. Vette typo ook.

Een uitgebreider bericht had ik al in het psychiatrie topic gezet.


YOU'll NEVER WALK ALONE!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 02-12-2008 21:13]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2008 21:23 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 december 2008 21:09 schreef attila_de_hun het volgende:
.......

Meisjes vergrepen zich aan ouderen

In Amerika zijn zes meisjes opgepakt, nadat ze seks hadden op het werk. Ze vergrepen zich echter niet aan collega's, maar aan de bewoners van het bejaardentehuis waar zij werkten. Keer op keer kozen de dames de zwakste bewoners uit om te pesten, mishandelen en seksueel te misbruiken melden Amerikaanse media.

De 19-jarige Brianna Broitzman en de 17-jarige Ashton Larson en hun vier 17-jarige vriendinnetjes hadden het vooral gemunt op Alzheimerpatiënten, omdat zij het 'toch niet na konden vertellen'. De zes meisjes probeerden mannelijke bewoners te 'stimuleren', wat er soms hard aan toe kon gaan. Maar niet alleen de mannen waren slachtoffer van de pesterijen en het misbruik, ook de vrouwelijke bewoners hadden het zwaar te voorduren.

Ook vonden de zes meisjes dat kwijlende bewoners gestraft moesten worden: zij werden in het gezicht gespuugd. De mishandelingen werden door het zestal uitgebreid gefotografeerd en gefilmd.

Er zijn vijf aanklachten ingediend tegen Ashton en Brianna, waarvan de meeste betrekking hebben op mishandeling. De dames riskeren maximaal een jaar celstraf plus een boete van 4700 dollar (ongeveer 3800 euro).




Geil


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-12-2008 0:09 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Voor een bevolkingsgroep speciale straffen

Verdonk noemt PVV-voorstel reljeugd discriminatoir

(Novum) - In de Tweede Kamer is dinsdagavond met verontwaardiging gereageerd op het voorstel van PVV-Kamerlid Sietse Fritsma om ouders van minderjarige Turkse of Marokkaanse raddraaiers op te sluiten en eventueel hun paspoort af te nemen en het land uit te zetten. Autochtone ouders van relschoppers die hetzelfde misdrijf plegen, hoeven niet de cel in. "Wat u zegt is pure discriminatie", zei Rita Verdonk (TON).


Fritsma kwam met de maatregel tijdens de behandeling van de begroting van minister voor Wonen, Wijken en Integratie Eberhard van der Laan (PvdA). Aanleiding om apart te gaan straffen is de aanhoudende 'golf van Marokkaanse straatterroristen' die Nederland overspoelt. De problemen in Gouda en een verstoorde lampionnenoptocht in een Haagse probleemwijk voerde Fritsma op als voorbeeld.

De ouders van deze probleemjongeren, veelal van Turkse of Marokkaanse komaf, zouden ook moeten worden gestraft met een gevangenisstraf als het gedrag van hun kinderen niet verbetert. En als de jongeren volharden in hun agressie en in het bezit zijn van een dubbel paspoort, moet de Nederlandse nationaliteit worden afgenomen en worden ouders en kind het land uitgezet. "Het is een triest gegeven wanneer ouders hun verantwoordelijkheid niet nemen. Met een gevangenisstraf in het vooruitzicht gaan ze beter hun best doen", lichtte Fritsma zijn voorstel toe.

De gevangenisstraf geldt niet voor jongeren of ouders van Nederlandse afkomst. "Je moet het probleem aanpakken bij de bron, jongeren met een Marokkaanse of Turkse achtergrond zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit." En Nederlanders van Turkse of Marokkaanse komaf worden alleen het land uitgezet als ze twee paspoorten hebben. "Je kunt niet iemand statenloos maken."

Dit onderscheid kwam hem op forse, Kamerbrede, kritiek te staan. "U bent echt niet goed wijs", zei Boris van der Ham (D66), die hierin werd bijgevallen door Paulus Jansen (SP). "Een Marokkaanse jongere die een homo mishandelt moet een andere straf krijgen dan een autochtone jongere die een homo mishandelt?", zo vroeg Verdonk. "Het delict is hetzelfde, maar je kunt ze niet hetzelfde behandelen. Bij Marokkanen komt geweld tegen homo's veel vaker voor en is vaak ideologisch gedreven", zei Fritsma. Dat Verdonk hem vervolgens beschuldigde van discriminatie, deed de PVV'er af als een 'goedkoop argument'.

Het CDA riep Fritsma op om niet alleen voorstellen te lanceren, maar ook eens met een initiatiefwetsvoorstel komt.

Jeroen Dijsselbloem (PvdA) deed het voorstel af als een 'absoluut volstrekt inconsequente redenering'. "U wilt onderscheid maken tussen Nederlanders en Nederlanders." De PvdA wil een aparte positie creëren voor jeugdigen en jongvolwassenen. Het is volgens de sociaaldemocraten niet meer van deze tijd dat 'een doorgewinterde 17-jarige crimineel die tekeer gaat, weg kan komen met een relatief lichte jeugdstraf, terwijl een 19-jarige die kinderlijk de fout is gegaan, standaard als volwassene worden berecht'.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2008 6:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 december 2008 0:09 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Jeroen Dijsselbloem (PvdA) deed het voorstel af als een 'absoluut volstrekt inconsequente redenering'. "U wilt onderscheid maken tussen Nederlanders en Nederlanders." De PvdA wil een aparte positie creëren voor jeugdigen en jongvolwassenen. Het is volgens de sociaaldemocraten niet meer van deze tijd dat 'een doorgewinterde 17-jarige crimineel die tekeer gaat, weg kan komen met een relatief lichte jeugdstraf, terwijl een 19-jarige die kinderlijk de fout is gegaan, standaard als volwassene worden berecht'.


Tekenend voor de ambivalente positie van de PvdA tegenwoordig. Discrimineren hoort niet, maar om toch nog een beetje populair te doen voor "het volk" gaan we nog wel even "stoere" taal bezigen.
Die leeftijdgrens is er niet voor niets. En dit voorbeeld is wel heel eenzijdig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen