IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-11-2008 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 november 2008 11:40 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je zei dat je gistermiddag al tijd had Grey .
Antwoord is 34,788 % compleet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-11-2008 12:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Religieus fundamentalisme & homo geweld= twee handen 1 buik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2008 12:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar veel fundementalisten gaan volgens mij eerder over op verbaal geweld ipv echt geweld dat is meer voor de jongeren die gewoon ergens op los willen timmeren, met hooguit een klein vleugje islam erdoorheen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-11-2008 12:42 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 21 november 2008 12:32 schreef ghoulliette het volgende:
Religieus fundamentalisme & homo geweld= twee handen 1 buik.

Oh, dat is nou net een tegenovergestelde mening van het onderzoek van de UvA, die concluderen dat religie vrijwel geen rol speelt.


Dear dirty delightful old drunken old days


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-11-2008 12:54 by Jällö Profiel van Jällö

Homo bashen in NL lijkt idd een typisch white trash fenomeen. Immigranten zijn wel gewend aan glimmende puntschoentjes, strakke hempjes, lipbalsam ed.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-11-2008 13:03 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 21 november 2008 11:27 schreef Jenje het volgende:
Hij is Jehova opgevoed, die deden er ook al niet moeilijk over ...

Straks verhuist ie nog naar België .. de gek.


Ben benieuwd of hij nu ook zo'n Turkenneus neemt.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 21-11-2008 13:03]



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 21-11-2008 13:18 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Vast wel, want hij heeft ook nog een besnijdenis te ondergaan. Gewoon in één keer doorsnijden naar boven.


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-11-2008 14:27 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 21 november 2008 13:18 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Vast wel, want hij heeft ook nog een besnijdenis te ondergaan. Gewoon in één keer doorsnijden naar boven.
Als geboren amerikaan heeft ie die al gehad waarschijnlijk..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2008 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 november 2008 13:03 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ben benieuwd of hij nu ook zo'n Turkenneus neemt.
He wants to spank his monkey


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-11-2008 14:46 by Daops Profiel van Daops

Blowing Bubbles


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2008 16:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

'ChristenUnie wil af van Sexbierum'

De Friese gemeente Franekeradeel besluit volgend jaar of alle dorpen die tot de gemeente behoren officieel de Friese namen gaan gebruiken. Tot die tijd worden de Nederlandse namen gebruikt, waaronder Sexbierum. Deze plaatsnaam is tegen het zere been van ChristenUnie-raadslid Kor Stelma, die dolgraag van die naam af wil.

"Ik denk dat we best van zo'n lelijke naam als Sexbierum afkunnen'', aldus Stelma. Eerder voelde hij nog niets voor het officieel gebruik van Friese plaatsnamen, maar wilde hij wel de naam Sexbierum wijzigen. Stelma is sinds gisterenavond ineens voorstander van de Friese plaatsnamen, in dit geval 'Seisbierrum'. "Van een ChristenUnie-raadslid wordt wel gewaardeerd dat hij de puriteinse normen onderstreept." Hij vervolgt: "dan zijn we eindelijk van dat rare Sexbierum af."

Het is nog maar de vraag of de Friese namen daadwerkelijk gebruikt gaan worden. Het CDA wil eerst de mening van de inwoners peilen. De naam Sexbierum heeft overigens niets met seks of bier te maken. 'Sex' staat in dit geval voor 'zes' en 'bierum' voor 'terp'.

haha tering, dan heb je ook nog cocksdorp en kuttingen, en lopik.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-11-2008 23:19 by bastianus Profiel van bastianus

Achterambacht
Bruiningspolder
Buiksloot
Cockdorp
Eikellust
Fluitpolder
Fockemastate
Galamadammen
Griethuizen
Grijpskerk
Gulpen
Hardenbroek
Hobbelerheide
Houthem
Juffersweert
Kezenhoek
Kraantjelek
Krimpen aan de Lek
Leerbroek
Lieve Vrouwen-Parochie
Loosduinen
Mijdrecht
Nigtevecht
Onderlangs
Pijpersdijk
Pikveld
Rucphen
Ruigoord
Sexbierum
Slikkerveer
Stavoren
Tussenweg
Vrijhoeve
Vuilhuizen
Warmenhuizen
Waspik
Wippolder
Zaadwaard
Zestienroeden

(Met dank aan Komrij)


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-11-2008 0:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 november 2008 12:42 schreef Schaffelaer het volgende:
Oh, dat is nou net een tegenovergestelde mening van het onderzoek van de UvA, die concluderen dat religie vrijwel geen rol speelt.
Ga jij dat vertellen in Iran?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-11-2008 6:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat is dan ook een hele andere situatie daar als hier, sowieso is het een beetje stom om via de westerse normale media een beeld te vormen over Iran daar klopt geen ene klote van. Het grootste gedeelte van de bevolking is heel modern en zijn geen arabieren maar perzen. Dan is het ook nog geen zandbak, maar het land met de op 2 na grootste biodiversiteit, en heeft gebieden met die lijken op de alpen, en andere vruchtbare gebieden met dan in het midden wel een woestijn.

De kleine minderheid die in Iran de macht heeft zijn wel arabieren en streng islamitisch, en soms een beetje doorgedraaid, maar de bevolking ziet ze ook liever gaan.
En dan is het daarnaast ook nog zou dat de indruk gewekt wordt dat ze aan kernwapens zouden willen werken maar dat valt volgens mij ook wel mee, maar ze willen optijd over kunnen schakelen op andere energie bronnen als olie want dat duur oook zo lang niet meer voordat dat erg duur wordt in vergelijkingh met andere energiebronnen.

Dan heb je in Iran wel wat fundi;s die niet van homo;s houden en in dat land hebben die fundi's daar ook wel wat invloed enzo, maar in Nederland is die invloed van Imams op het volk toch stukken meer beperkt. Zeker als je meeneemt dat maar een klein stukje van de allochtonen ook echt regelmatig moskeeen bezoekt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-11-2008 8:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Maar speelt religie daar een rol bij het vervolgen van hoemoes of haantjesgedrag?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-11-2008 10:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 november 2008 0:59 schreef Greycloak het volgende:
Ga jij dat vertellen in Iran?


Grey, niemand zegt hier dat religie niet kan aanzetten tot homohaat. Het probleem is dat het bij de groep waar jij de hele tijd om zeurt waarschijnlijk andere factoren dan religie dominant zijn. Je dwangmatige associatie met de Islam is dan volgens mij ook volledig misplaatst. Ja, als homo's in Iran door de staat(!) worden geëxecuteerd kan je er vergif op innemen dat het komt door de Islamitische fundementalisten die daar aan de macht zijn. Dat je zo'n situatie wil vergelijken met een groep macho Marokkaanse hangjongeren uit de Randstad vind ik ronduit bizar. Ik wijs je verder door naar mijn oude post in het Islam-topic en het onderzoek dat ik een paginaatje geleden hier postte.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2008 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nha, helemaal uitsluiten kun je het (denk ik) niet. Ze hebben in hun opvoeding kennelijk niet meegekregen dat dat niet ok is, oudere generatie ga ik vanuit dat die overwegend islamitisch is (net als die van de autochtoon christelijk is) en dat kleurt een opvoeding altijd.

Overigens moet Grey niet miepen, christendom heeft nou ook geen nette vizie op homosexualiteit, terwijl ze er zelf niet vies van zijn.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-11-2008 10:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik zeg ook niet dat de Islam geen invloed kan hebben, ik zeg alleen dat de *dominante* factor waarschijnlijk in de mannelijke macho cultuur van die Marokkaanse jongeren moet worden gezocht . En daarom is er geen reden om deze personen, zoals Grey doet, zonder bewijs in de eerste plaats als 'moslims' te bezien, daarmee implicerend dat dit 'the root of all evil' is(zie discussie Islam-topic).

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 22-11-2008 10:45]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2008 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar waar komt die macho factor vandaan? Het is ook bekend dat de Islam nou niet een onderdeel uitmaakt van het feminisme ....


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-11-2008 10:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Het is de schuld van MTV . Maar even serieus, het lijkt me een onhoudbare uitspraak om de macho-cultuur af te schuiven op de Islam, en ik denk dat er een hele hoop factoren een rol spelen. Wat en hoe is slechts speculatie voor mij (en voor iedereen op dit forum tenzij er mensen zijn die er onderzoek naar hebben gedaan) maar om de oorsprong van een macho-straatcultuur te zoeken in de Islam; nee.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 22-11-2008 10:51]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


[[**~oo~**]]
Usericon van [[**~oo~**]]
Posted 24-11-2008 12:37 by [[**~oo~**]] Profiel van [[**~oo~**]]

ban is ban

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-11-2008 13:35]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-11-2008 12:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 november 2008 10:43 schreef Jenje het volgende:
Maar waar komt die macho factor vandaan?


cultuur denk ik


[[**~oo~**]]
Usericon van [[**~oo~**]]
Posted 24-11-2008 12:52 by [[**~oo~**]] Profiel van [[**~oo~**]]

ban is ban



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-11-2008 13:35]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2008 12:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Films .. die zijn niet echt ..


]]**~oo~**[[
Usericon van ]]**~oo~**[[
Posted 24-11-2008 14:31 by ]]**~oo~**[[ Profiel van ]]**~oo~**[[

FUCK OFF BOEMBA!

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 24-11-2008 14:33]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen