|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij sommige jongetjes zijn de balletjes nog niet ingedaald en dan vinden ze het stoer om zoiets te roepen. Als ze later groot zijn en wellicht nog wat sociale groeit doormaken, leren ze misschien nog wat nuance en tact. |
|
quote: Damn, zijn ze nog niet ingedaald bij Ralph? Dan gebeurt het ook niet meer vrees ik voor hem. Maar het is weer een schoolvoorbeeld van het bord-voor-de-kop denken wat hier wel meer gebeurt helaas. Boeiender |
|
Och, hij is pas 28, geef hem de tijd (..) |
|
Niks mis met een lompe grap op zijn tijd toch? Zo lang nog te begrijpen is dat het een grap is. En op dit forum geloof ik ook zo lang het niet over de ziekte met de K. gaat, als ik het goed begrijp. En zo lang je maar andere mensen als de moderators voor de gek houdt. En je mag geloof ik wel stoere praat verkondigen als het over bepaalde minderheden gaat. En... (etc.) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
boeiend, moet dat mens maar niet zo dom zijn. nu zadelt ze der omgeving weer op met een shitload aan ellende Je moeder. |
|
quote: Ja, en daarnaast gaan stoptreinen net zo goed 140 als intercity's. Het is hoe dan ook een extreem slecht plan om door te rijden als de bomen dicht zijn, hehe. |
|
Die spoorweg overgang is met halve bomen maarja, inderdaad een beetje stom om te gaan rijden, want op dat spoor rijd volgens mij alles tussen amsterdam en brussel en dus ook nog de thalys. Ze zal de overgang waarschijnlijk niet kennen, op het eerste gezicht zie de overgang er wel uit als een lullig spoortje met alleen maar stoptreintjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Beweer ik dat ergens? Spoorbomen dicht + loeiende alarmbellen + bord wat je meldt te stoppen + knipperende oranje lichten + doorrijden = stom en eigen schuld. Niets tragisch aan, behalve voor de nabestaanden, de omstaanders en de machinist. Dombo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
is dat niet met elke dood? de doden hebben er zelf niet zoveel last van. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jongens.. zoek een hobby "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Zo komt het over als je "Eigen schuld" onder zo'n bericht post. Afgezien van het feit dat jij ons blijkbaar zo laag inschat dat wij niets van verkeersregels weten voegt het toch niets toe? En blijkbaar zijn kinderen die in een auto meerijden ook schuldig als iemand een fatale fout maakt. Boeiender |
|
quote: Puur om reacties uit te lokken (wat gelukt is). Een soortgelijke discussie loopt er op Nujij.nl over dit bericht, waar er inmiddels zelfs een paar de schuld op NS af te schuiven. Machtig interessant leesvoer, maar dat heeft niets te maken met hoe ik jullie al dan niet inschat. En uit die opmerking over kinderen maak ik even op dat jij je humor vandaag in de kast hebt liggen. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 04-12-2008 18:26] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Er wordt hier wel heel vlot gereageerd zonder alle feiten te kennen. Niet dat ik het hele verhaal ken, maar voor zover ik heb begrepen stond er een stoptrein op het perron waarvoor de bomen naar beneden gegaan waren, maar was er een vrouw ingestapt die trammelant schopte tegen de conducteur over het niet hebben van een geldig vervoersbewijs. Daardoor stond die stoptrein dus zowat een kwartier op dat perron, terwijl al die tijd de bomen dicht bleven. En toen zijn er dus een aantal auto's gaan rijden, waaronder deze mevrouw. Die andere auto's hadden mazzel, zij had pech dat er vanuit de andere richting ineens een intercity opdook. Natuurlijk is het niet slim, maar hoeveel van jullie zouden gaan rijden als je al bijna een kwartier staat te wachten en je kunt de trein gewoon zien staan die de bomen dicht houdt? Gewoon heel tragisch dit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik niet. Die bomen zijn toch goddomme voor niets dicht? |
|
quote: Moet je niet gaan janken als je een reactie krijgt dombo. De schuldvraag lijkt me totaal niet relevant hier. Boeiender |
|
quote: Dat gebeurt anders nooit! En als het verhaal klopt zoals jij het vertelt, verwacht ik dat er inderdaad verdomd veel mensen zouden gaan rijden. Dan ben je alsnog niet handig als je niet even opzij kijkt, je merkt het wel als er een trein aan komt, maar uiteindelijk ga je toch wel een keer rijden. |
|
quote: Ook van de 4 jarige kind? Denk eens na stront-katheter. |
|
quote: Doe ik ook niet, Donald. Verder ben ik het met Psychonaut eens: die bomen zijn dicht. Als het veilig had geweest hadden ze omhoog gegaan. @ R.: Nee, dat mag je die moeder aanrekenen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*eens met Ralph* Hoe sneu het ook is; het blijft een godstergend domme actie. Minstens zo achterlijk als de stelling "bij halve bomen kan je gewoon eromheen rijden wanneer je geen trein ziet." Bruce Banner |
|
Trein - Tokkie 1 - 0 |
|
quote: Je doet je onderschrift in elk geval wel eer aan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ga dood homo |
|
quote: Eigen schuld! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ah juist op zoiets zat ik te wachten, laatste tijd merk ik steeds meer dat de media echt eens zn ogen open moet doen(zelf een paar keer wat meegemaakt wat bijzonder verkleurd is in de krant). Zo'n eerste bericht kun je vrijwel nooit vertrouwen, maar om het verhaal niet vol met onzekerheden te stoppen zetten ze er aardig wat suggestieve dingen of onwaarheden in. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |