IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 05-12-2008 14:04 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Pieten zijn zwart omdat ze door schoorstenen klimmen en die vol roet zitten. Niks negers, blanken met toevallig allemaal krullen die vies zijn, dàt zijn Pieten. En knechten zijn het ook, Klaas is baas, zij doen wat hij zegt. Hij doet het nog met respect ook, dus niet zeuren.
En dagelijks het Sinterklaasjournaal kijken, dan zie je dat het prima gaat.
Een antirasistische beweging die incorrect Nederlands gebruikt komt dan natuurlijk wel weer erg geloofwaardig over.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-12-2008 14:06 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Als je dan toch als actiegroep vind dat je iets te melden hebt, probeer dan op een geweldloze manier mensen te overtuigen van je visie, zodat ze veranderen.
Voor het bedreigen van scholen om een traditioneel feest is wat mij betreft het enige antwoord een goedgericht nekschot.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


SQT
Usericon van SQT
Posted 05-12-2008 14:10 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Gelost door een neger.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-12-2008 14:12 by Staalman Profiel van Staalman

Zwarte Piet is de KNECHT, het HULPERTJE van Sinterklaas. Die Sinter"baas" doet het dus geweldig! Hij heeft als blanke oudere al die zwartjes onder controle...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-12-2008 14:15 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Als je de tijd hebt om je druk te maken over dit soort dingen, moet je van je WW-reet afkomen en een baan of hobby gaan zoeken.

Vinnikdan. Zo. En nu weer aan 't werk hier.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


SQT
Usericon van SQT
Posted 05-12-2008 14:16 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Of je auto voor een trein duwen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-12-2008 14:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 december 2008 14:03 schreef ElitE het volgende:
tot op enige hoogte wel, maar het hangt dus af van hoe veel kans je denkt dat een roofdier aanvalt en hoe belangrijk het is om aan de overkant te komen. En daarbij zit je dus nooit op 100% dieren accepteren altijd een redelijk aandeel opgegeten mensen.

En dat kijken is allemaal wel leuk, maar je mist gigantisch veel roofdieren op een veld en een trein met 140 kmh is ook makkelijk te missen, deze overgang is bezaait met bomen dus je kan pas een trein zien als je erg dicht op het spoor staat.

Mensen overschatten wel erg vaak hun waarnemen zeg, je kunt op een armlengte afstand maar het formaat van een kwartje scherp zien, probeer maar eens door zo'n blaaspijpje van 70 cm te kijken en op die trein te richten. In de rest van je gezichtsveld is nog wel aardig wat waarneembaar maar veel is gebaseerd op geheugen.
Thx, zat ik er niet helemaal naast. Ik vind verder je laatste alinea wel leuk; zo leer ik het mijn leerlingen ook. Reageer op wat je ziet, niet op wat je denkt te weten...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 05-12-2008 14:29 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 5 december 2008 13:09 schreef ElitE het volgende:
wat een bullshit jij laat je zeker nooit beinvloeden door andere mensen?

Beinvloeden gebeurt sowieso erg onbewust, en sowieso kijken mensen erg veel om zich heen en proberen ze te leren van anderen hun fouten, als jij 10 auto's goed ziet oversteken denk je zelf ook al wat sneller dat het veiliger is, en nu leren wij weer dat het niet zo veilig is.

De tijd dat je echt voor jezelf denkt is behoorlijk klein hoor.


Goh, kijk toch eens wat er hier allemaal gebeurd. Jenje reageert allemaal op andere posts. Als dat niet een vorm is van de forum cultuur die z'n handelen determineert. Misschien handelt hij ook wel vanuit z'n moderators rol, en dan heb je te maken met de structuur die deterministisch is op z'n handelen.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 14:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hij geeft later ook aan hoe het verder bij hem zit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 05-12-2008 15:12 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Arrestaties na hakenkruisen

Twee oud-leerlingen van het Hervormd Lyceum West in Amsterdam zijn vanochtend in de boeien geslagen. Het duo zou zich schuldig hebben gemaakt aan het discrimineren en bedreigen van een leraar.

De politie heeft verder nog weinig details omtrent de arrestaties bekendgemaakt. Gisteren werd het schoolgebouw beklad met hakenkruisen, zo meldt AT5. De aangehouden jongens zijn 16 en 17 jaar oud.

Aangifte

De hakenkruisen zijn van de muren gehaald. De verdachten zullen naar alle waarschijnlijkheid moeten opdraaien voor de schoonmaakkosten. De school en de leraar hebben aangifte gedaan.


Altijd weer die christenen



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 16:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dutch people celebrate enslaving black people annually!



shiiit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 05-12-2008 16:14 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik vind dat zo'n verschrikkelijk wijf.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 05-12-2008 16:19]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-12-2008 16:18 by Lionheart Profiel van Lionheart

Haha, Comedy Central News, dat programma is zo slecht dat het wel weer geniaal is.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-12-2008 21:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 december 2008 15:12 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Arrestaties na hakenkruisen

Twee oud-leerlingen van het Hervormd Lyceum West in Amsterdam zijn vanochtend in de boeien geslagen. Het duo zou zich schuldig hebben gemaakt aan het discrimineren en bedreigen van een leraar.

De politie heeft verder nog weinig details omtrent de arrestaties bekendgemaakt. Gisteren werd het schoolgebouw beklad met hakenkruisen, zo meldt AT5. De aangehouden jongens zijn 16 en 17 jaar oud.

Aangifte

De hakenkruisen zijn van de muren gehaald. De verdachten zullen naar alle waarschijnlijkheid moeten opdraaien voor de schoonmaakkosten. De school en de leraar hebben aangifte gedaan.


Altijd weer die christenen


Is hakenkruizen niet gewoon met een z? En is het niet een actie van boze hindi als reactie op het moslimgeweld in India? Omdat ons gristelijk kabinet veel te tolerant is voor moslims? Want het hakenkruis is toch gewoon een symbool uit het hindoeïsme?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-12-2008 21:54 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Wikipedia bevestigt mijn vermoeden: Het hakenkruis (meervoud inderdaad hakenkruizen) zoals dat tegenwoordig bekend is als symbool van Hitler is niet helemaal het symbool uit het hindoeïsme; Hitler heeft 't ding een stuk gekanteld.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-12-2008 22:02 by Schaep Profiel van Schaep



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-12-2008 22:10 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

OJ Simpson, 33 jaar cel. LAWL!


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-12-2008 22:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 december 2008 21:54 schreef Illusione het volgende:
Wikipedia bevestigt mijn vermoeden: Het hakenkruis (meervoud inderdaad hakenkruizen) zoals dat tegenwoordig bekend is als symbool van Hitler is niet helemaal het symbool uit het hindoeïsme; Hitler heeft 't ding een stuk gekanteld.

Gespiegeld bedoel je


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-12-2008 22:23 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 5 december 2008 22:20 schreef ZelThoR het volgende:
Gespiegeld bedoel je


Au contraire, als ik mijn vrienden bij Wikipedia mag geloven; het oorspronkelijke teken is een achtste gekanteld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-12-2008 22:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 december 2008 22:23 schreef Illusione het volgende:
Au contraire, als ik mijn vrienden bij Wikipedia mag geloven; het oorspronkelijke teken is een achtste gekanteld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)

Ah, OK, ik had ooit gehoord dat het gespiegeld was. Sterker nog, dat het per ongeluk gespiegeld was.

Vaag.

edit: ik zie nu dat Boedhisten de gespiegelde variant gebruik(t)en.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-12-2008 22:28]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-12-2008 22:28 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik had dezelfde verhalen gehoord, maar twijfelde aan mijn herinneringen. Vandaar dat ik het even opgezocht heb, en gecorrigeerd ben in mijn misvattingen. Altijd prettig om even te leren, nietwaar ?

(niet dat ik over een jaar nog weet.. maar goed.. ook kennis is vergankelijk).


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-12-2008 22:28 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Politie vindt wietpiet op het dak

Een 22-jarige Hagenaar liet zich donderdagavond inspireren door Zwarte Piet toen hij probeerde te ontkomen aan de politie. De man verstopte zich op het dak van zijn woning.

De Hagenaar had vier zakken bij zich, daarin zaten alleen geen cadeautjes of pepernoten, maar wiettoppen. De politie was de wietpiet op het spoor gekomen nadat het energiebedrijf had gemeld dat er illegaal stroom werd afgetapt.

De 22-jarige man werd, samen met drie andere aanwezigen in het pand, opgepakt door de politie. Of de wietpiet het heerlijk avondje in de politiecel moet doorbrengen, is niet bekend.






Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-12-2008 22:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 5 december 2008 22:25 schreef ZelThoR het volgende:
Ah, OK, ik had ooit gehoord dat het gespiegeld was. Sterker nog, dat het per ongeluk gespiegeld was.

Vaag.

edit: ik zie nu dat Boedhisten de gespiegelde variant gebruik(t)en.


Wist je dat van die 6 miljoen joden ook een ongelukje was?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-12-2008 22:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 december 2008 22:28 schreef Illusione het volgende:
Ik had dezelfde verhalen gehoord, maar twijfelde aan mijn herinneringen. Vandaar dat ik het even opgezocht heb, en gecorrigeerd ben in mijn misvattingen. Altijd prettig om even te leren, nietwaar ?

(niet dat ik over een jaar nog weet.. maar goed.. ook kennis is vergankelijk).

Leren is fijn, ja Ik twijfelde nu helaas niet aan mijn herinneringen

Ik ben dus ondertussen wel aan het zoeken of ik mijn variant bevestigd kan krijgen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-12-2008 22:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 december 2008 22:29 schreef Lionheart het volgende:
Wist je dat van die 6 miljoen joden ook een ongelukje was?

Jaoh, ze hadden meer gepland, toch?

en over die Swastika: While the DAP and the NSDAP had used both right-facing and left-facing swastikas, the right-facing swastika was used consistently from 1920 onwards. However, Ralf Stelter notes that the swastika flag used on land had a right-facing swastika on both sides, while the ensign (naval flag) had it printed through so that you would see a left-facing swastika when looking at the ensign with the flagpole to the right.

http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika#As_the_symbol_of_Nazism


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen