|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je dan toch als actiegroep vind dat je iets te melden hebt, probeer dan op een geweldloze manier mensen te overtuigen van je visie, zodat ze veranderen. Voor het bedreigen van scholen om een traditioneel feest is wat mij betreft het enige antwoord een goedgericht nekschot. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gelost door een neger. |
|
Zwarte Piet is de KNECHT, het HULPERTJE van Sinterklaas. Die Sinter"baas" doet het dus geweldig! Hij heeft als blanke oudere al die zwartjes onder controle... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Als je de tijd hebt om je druk te maken over dit soort dingen, moet je van je WW-reet afkomen en een baan of hobby gaan zoeken. Vinnikdan. Zo. En nu weer aan 't werk hier. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Of je auto voor een trein duwen. |
|
quote:Thx, zat ik er niet helemaal naast. Ik vind verder je laatste alinea wel leuk; zo leer ik het mijn leerlingen ook. Reageer op wat je ziet, niet op wat je denkt te weten... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goh, kijk toch eens wat er hier allemaal gebeurd. Jenje reageert allemaal op andere posts. Als dat niet een vorm is van de forum cultuur die z'n handelen determineert. Misschien handelt hij ook wel vanuit z'n moderators rol, en dan heb je te maken met de structuur die deterministisch is op z'n handelen. |
|
hij geeft later ook aan hoe het verder bij hem zit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Arrestaties na hakenkruisen Twee oud-leerlingen van het Hervormd Lyceum West in Amsterdam zijn vanochtend in de boeien geslagen. Het duo zou zich schuldig hebben gemaakt aan het discrimineren en bedreigen van een leraar. De politie heeft verder nog weinig details omtrent de arrestaties bekendgemaakt. Gisteren werd het schoolgebouw beklad met hakenkruisen, zo meldt AT5. De aangehouden jongens zijn 16 en 17 jaar oud. Aangifte De hakenkruisen zijn van de muren gehaald. De verdachten zullen naar alle waarschijnlijkheid moeten opdraaien voor de schoonmaakkosten. De school en de leraar hebben aangifte gedaan. Altijd weer die christenen |
|
Dutch people celebrate enslaving black people annually! shiiit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind dat zo'n verschrikkelijk wijf. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 05-12-2008 16:19] |
|
Haha, Comedy Central News, dat programma is zo slecht dat het wel weer geniaal is. |
|
quote: Is hakenkruizen niet gewoon met een z? En is het niet een actie van boze hindi als reactie op het moslimgeweld in India? Omdat ons gristelijk kabinet veel te tolerant is voor moslims? Want het hakenkruis is toch gewoon een symbool uit het hindoeïsme? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wikipedia bevestigt mijn vermoeden: Het hakenkruis (meervoud inderdaad hakenkruizen) zoals dat tegenwoordig bekend is als symbool van Hitler is niet helemaal het symbool uit het hindoeïsme; Hitler heeft 't ding een stuk gekanteld. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
OJ Simpson, 33 jaar cel. LAWL! Bruce Banner |
|
quote: Gespiegeld bedoel je Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Au contraire, als ik mijn vrienden bij Wikipedia mag geloven; het oorspronkelijke teken is een achtste gekanteld. http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ah, OK, ik had ooit gehoord dat het gespiegeld was. Sterker nog, dat het per ongeluk gespiegeld was. Vaag. edit: ik zie nu dat Boedhisten de gespiegelde variant gebruik(t)en. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-12-2008 22:28] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik had dezelfde verhalen gehoord, maar twijfelde aan mijn herinneringen. Vandaar dat ik het even opgezocht heb, en gecorrigeerd ben in mijn misvattingen. Altijd prettig om even te leren, nietwaar ? (niet dat ik over een jaar nog weet.. maar goed.. ook kennis is vergankelijk). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
quote: Wist je dat van die 6 miljoen joden ook een ongelukje was? |
|
quote: Leren is fijn, ja Ik twijfelde nu helaas niet aan mijn herinneringen Ik ben dus ondertussen wel aan het zoeken of ik mijn variant bevestigd kan krijgen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jaoh, ze hadden meer gepland, toch? en over die Swastika: While the DAP and the NSDAP had used both right-facing and left-facing swastikas, the right-facing swastika was used consistently from 1920 onwards. However, Ralf Stelter notes that the swastika flag used on land had a right-facing swastika on both sides, while the ensign (naval flag) had it printed through so that you would see a left-facing swastika when looking at the ensign with the flagpole to the right. http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika#As_the_symbol_of_Nazism Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |