|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: YES YES YES!!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 29-12-2008 23:31] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:mongool dat je erbent. Fuck the world and fuck you |
|
quote: als wolvega maar blijft staan Je moeder. |
|
Dat heet een gerechtelijke uitspraak... valt weinig aan 'terug te draaien'... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Jammer blijft dat .. belachelijke actie van die rechter. |
|
Ja, heel jammer dat de politiek niet direct kan ingrijpen in de rechterlijke macht. Héééél jammer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In sommige uitzondelijke gevallen zou dat moeten kunnen. Vind een dergelijke actie dermate asociaal dat de regering daar in zou moeten kunnen grijpen. |
|
quote:En dan? Dat misdadigers onder politieke druk ineens levenslang of de doodstraf krijgen omdat politici punten willen scoren? Mij niet gezien eerlijk gezegd.. |
|
quote:Ik zeg: SOMMIGE UITZONDERLIJKE ... |
|
quote:Ik zeg Volkert van der Graaf |
|
quote: quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aan de kantonrechtersformule valt niets af te dingen. Zo zijn de regels nu eenmaal. Die formule schijnt wel op de schop te gaan, overigens. |
|
quote: Nooit. De hele basis van ons bestel staat en valt bij scheiding van de macht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ahum, België anyone? |
|
Edit: Oud nieuws, laat maar.. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 30-12-2008 19:46] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
De Engelse voetballer Steven Gerrard is in staat van beschuldiging gesteld. De kapitein van Liverpool, die op borgtocht werd vrijgelaten, werd in de nacht van zondag op maandag opgepakt na een caféruzie. Hij wordt samen met twee andere mannen geweldpleging ten laste gelegd. Hij riskeert vijf jaar cel. Gevochten met dj De 28-jarige middenvelder kreeg het in een café in Southport nabij Liverpool aan de stok met een 34-jarige dj. Die werd met verwondingen aan het gezicht naar het ziekenhuis overgebracht. Gerrard werd met vijf andere personen opgepakt, maar is intussen dus op vrije voeten. Hij moet zich op 23 januari verantwoorden voor de rechter. Gerrard maakte zondag nog twee doelpunten voor de Reds in de met 1-5 gewonnen competitiewedstrijd bij Newcastle. signature |
|
quote: Laat dat wijf maar gaan werken voor haar geld goddomme. "mits deze inhoudelijk interessant genoeg is en zij de functie kan combineren met haar gezinsleven", wat een onzin weer, hoeveel vrouwen met kinderen moeten geld verdienen met klotebaantjes die slecht te combineren zijn met het gezinsleven? Doos. Boeiender |
|
De meeste vrouwen schijnen geen prinses te zijn. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, én? Prinses / kroonprins / koningin, het is allemaal een synoniem voor uitkeringstrekker in Nederland. Wel een riante uitkering, maar toch.... Boeiender |
|
Mja, zij liever ... Dan maar werken en shit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
.. ze wil juist werken he .. |
|
quote: Ja, maar alleen als het een intressante baan is. Dus gaat ze niet werken maar haar naam ergens aan koppelen, van ons belastinggeld. Boeiender |
|
In dat geval zou ze er goed aan doen om te gaan werken in een van de naar haar vernoemde ziekenhuizen hier. Doen ook veel werkende moeders http://www.mmc.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 31-12-2008 10:51] |
|
quote:Tja, zij heeft nou eenmaal poen zat, dan ga je idd geen treinstellen schoonmaken. Als jij nu op straat komt te staan, krijg je ww, dan ga jij ook geen wasknijpers vouwen denk ik zo ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |