|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zou pas echt bizar zijn als het ook echt werkte ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Is dat Vlaams voor "van versnellingen voorzien"? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee, dat is een verwijzing naar de coupe van een bepaalde Nederlandse politicus. |
|
quote: Ach natuurlijk. Gelukkig niet van die Hollandstalige zanger die er zo van houdt dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: [SN] Dus. *iets met communisme en het verdraaien van de waarheid* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
anders doe je even moeilijk als je het moeilijk hebt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bovendien, als het toch zo is weet nu iedereen het wel. Mooie sufkees dat ie is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Toevallig heb ik voor dit verschijnsel laatst wat mooie termen gehoord. Onder andere blowback en het Streisand effect. http://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect http://en.wikipedia.org/wiki/Blowback_(intelligence) Kort gezegd kun je op internet beter je bek houden als je het ergens niet mee eens bent, het wordt toch alleen maar opgeblazen als mensen door hebben dat je iets wil verhullen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En vervolgens quote: [SN] Bedankt ouwe mensen voor het opbouwen van van alles. Nu stoppen we jullie weg in een oud muffig hok waar we jullie aan bed vastbinden en geven we geld uit aan lui die zorgvuldig kapotmaken waar jullie zo hard voor hebben gewerkt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vroegah werd er helemaal niet voor odueren gezorgd, als je geen of weinig kinderen had was je compleet de sjaak .. Daarnaast zou ik wel eens de cijfers over jeugdcriminaliteit willen zien van de afgelopen eeuw. |
|
quote:Daar heb je gelukkig je hele leven AOW voor betaald. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja, dat is niet anders. Ook jij betaald AOW en ik verwacht ook neit dat je dat terug ziet. |
|
Je betaalt AOW voor de huidige 65+-ers, het is geen spaarpot zoals bv. een pensioen. Je deelt de totale huidige uitkeringssom elk jaar door het aantal mensen dat werkt en voilà, daar heb je de AOW-premie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:tering zeg... net of dat wat oplost.. dan overval je toch lekker de bakker en de slager ipv de supermarkt. Levert wel minder op, maar die lui stoppen heus niet met overvallen door dit verbod in 1 sector. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Tis ook de wereld omdraaien. Je pakt het gevolg aan en niet de oorzaak. Eigenlijk wel een typisch Nl actie. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dat geldt evengoed voor boeven oppakken... quote: Huilie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
RAPE LOL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dan herinner ik me dat verkeerd. Ik meende me te herinneren dat ik ooit, vroeger, geleerd had dat je AOW wél gezien moet worden als een soort spaarpot. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maar, dat maakt het er niet minder wrang op ... |
|
quote:Klopt, helemaal als je verder ziet hoeveel geld er aan kans- en nutteloze dingen wordt uitgegeven. Conclusie: onze bejaarden zijn minder dan nutteloos. Wow. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
MAAR Vogelaar is nu al weg ... |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nope, de AOW wordt gefinancierd volgens het omslagstelsel. Daarmee wordt bedoeld dat elk jaar gekeken wordt naar de totale som uitkeringen die betaald moet worden. Die som wordt dan gelijk omgeslagen over de hoofden van de beroepsbevolking. De te betalen premie kan dus elk jaar fluctueren. Als het aantal bejaarden toeneemt tov het aantal werkenden, gaan die werkenden dus meer premie betalen. O ja, BRON bijvoorbeeld: http://www.svb.nl/internet/nl/kennisbank/cijfers/financiering/index.jsp Ten eerste betekent dit dus dat de hoogte van jouw AOW-uitkering, tegen de tijd dat je 65 wordt, niet gegarandeerd is. Je krijgt wel *recht* op een uitkering (2% van de totale uitkering voor elk jaar vanaf je 15e dat je ingezetene bent geweest in NL) maar hoe hoog die uiteindelijk wordt, is afwachten. Je bouwt dus wel een recht op, maar geen spaarpot (vandaar waarschijnlijk de verwarring). Ten tweede roept het vragen op over de haalbaarheid van dit stelsel als de vergrijzing echt toeslaat. De AOW is immers een levenslange uitkering en als al die babyboomers 90+ worden is dat een flinke premielast voor de beroepsbevolking. Haal anders eens de Kleine Gids, nooit verkeerd om in huis te hebben. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |