|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh, dus het is maar een geluk bij een ongeluk dat dat kind ook dood is? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Tragisch inderdaad dat mensen niet meer het fatsoen en de verantwoordelijkheid hebben om gewoon netjes te wachten zoals het hoort. Dat die vrouw dood is schaar ik onder eigen schuld, jammer dat er dan een onschuldig kind meemoet en dat er nu weer een machinist zich de rest van zijn leven klote kan voelen. Er staat ook altijd eenbordje bij een overgang "er kan nog een andere trein aankomen" .. Knipperen die lampies, balkje dicht, stilstaan, knipperen ze niet, balkje open, doorrijden, daar van af wiujken is imho puur eigen risico. Indien niet dood, dan schade zelf betalen, dom wijf. |
|
excerpt; quote: http://www.nu.nl/news/1871358/14/Man_springt_van_twee_hoog_na_aankomst_politie.html |
|
Eigen schuld! (zo) |
|
ja! mooi he |
|
Oei pas op, de socio-nazi's vinden dat niet gut jah! |
|
Ik vraag me af wat hij te verbergen had, hehe. Verrassend triviaal |
|
Ik denk zijn intelligentie .. die is zo goed verborgen dat hij die zelf ook niet kan vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-12-2008 10:10] |
|
hehe ja idd @ ohneschwanszch jenje (socio-nazi's); ja mooi he [edit]editgedoe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-12-2008 10:10] |
|
BRG, kom er maar in! |
|
Ach, tenminste nog iemand die ontzag heeft voor blauw op straat. Verrassend triviaal |
|
quote: Yep. Sinds "6 in het land"en "5 van nederland" en dat soort ellende goed scoren zie je dat de "serieuze" journaals dergelijke rampzalige berichtgeving gaan proberen te imiteren. En het klootjesvolk laat zichzelf nou eenmaal graag van alles wijsmaken. De media zijn een beetje de rol van de roddeltantes uit het dorp aan het overnemen, omdat mensen elkaar veel minder spreken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gast.. |
|
quote:Wie? Brg? Nee, man, krakertjong! |
|
haha, nee BRG uiteraard niet, onze knuffelpuber. Raamspringert Verrassend triviaal |
|
Odieja Arm raam trouwens |
|
quote: nouja als je er al heeel lang staat en iedereen wel doorrijd ben je toch sneller geneigd ook te gaan omdat je denkt dat na een kwartier die bomen gewoon stuk zijn. mja en evolutie kan je beter bij kinderkanker patientjes, en miskramen roepen, beetje zinloos grey. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-12-2008 12:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als een hele volksstam in een sloot springt, spring jij er achterna? Kuddedier ... |
|
Wat is er niet waar aan die uitspraak van Elite? Mensen zijn eerder geneigd dingen te doen als andere mensen dat ook doen. Maar ok, dat begrijp jij als metalhead niet, jij loopt achter niemand aan. Met je lange haar en zwarte band shirts, dat zal al die conformistische schapen een lesje leren! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
je zou eens staan te kijken als veel mensen dat doen hoe jij ook geneigt ben, moet je natuurlijk geen vreemde stam zien want dan distancieer je je al van die groep. Maar dan nog, je gaat er sneller vanuit dat het veiliger is en iig dat er iets mis is met de boom en dat is best geloofwaardig na een kwartier zonder enig voorbijkomend verkeer. Slimmer is omrijden maar ik geloof dat dat bij deze boom niet zo'n optie is omdat er weinig andere wegen in de buurt zijn. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-12-2008 12:57] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je weet toch dat onze Jenje nooit fouten maakt, net als meerdere users hier. :') Boeiender |
|
Valt me op dat hij nog niet gereplied is, hij heeft zeker lunchpauze . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Ambtenaar hè, krijg je dat. Oh, en in die beroepsgroep is hij trouwens ook uniek, ik ken geen enkele ambtenaar die nooit fouten maakt, wel heel veel die de fouten op anderen afschuiven. Boeiender |
|
of hij moet weer betaald patiencen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |