IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-12-2008 7:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 december 2008 1:09 schreef ElitE het volgende:
Ah juist op zoiets zat ik te wachten, laatste tijd merk ik steeds meer dat de media echt eens zn ogen open moet doen(zelf een paar keer wat meegemaakt wat bijzonder verkleurd is in de krant). Zo'n eerste bericht kun je vrijwel nooit vertrouwen, maar om het verhaal niet vol met onzekerheden te stoppen zetten ze er aardig wat suggestieve dingen of onwaarheden in.
...verkleurd... Noem eens een goede reden om de bomen te negeren?
Zonde van dat jonge leven, maar op een evolutionaire schaal worden dat domme mokkel haar genen in elk geval niet verder doorgegeven.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-12-2008 7:41]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-12-2008 8:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Oh, dus het is maar een geluk bij een ongeluk dat dat kind ook dood is?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2008 8:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 december 2008 18:30 schreef Mark het volgende:
Er wordt hier wel heel vlot gereageerd zonder alle feiten te kennen. Niet dat ik het hele verhaal ken, maar voor zover ik heb begrepen stond er een stoptrein op het perron waarvoor de bomen naar beneden gegaan waren, maar was er een vrouw ingestapt die trammelant schopte tegen de conducteur over het niet hebben van een geldig vervoersbewijs. Daardoor stond die stoptrein dus zowat een kwartier op dat perron, terwijl al die tijd de bomen dicht bleven. En toen zijn er dus een aantal auto's gaan rijden, waaronder deze mevrouw. Die andere auto's hadden mazzel, zij had pech dat er vanuit de andere richting ineens een intercity opdook. Natuurlijk is het niet slim, maar hoeveel van jullie zouden gaan rijden als je al bijna een kwartier staat te wachten en je kunt de trein gewoon zien staan die de bomen dicht houdt?

Gewoon heel tragisch dit.
Tragisch inderdaad dat mensen niet meer het fatsoen en de verantwoordelijkheid hebben om gewoon netjes te wachten zoals het hoort. Dat die vrouw dood is schaar ik onder eigen schuld, jammer dat er dan een onschuldig kind meemoet en dat er nu weer een machinist zich de rest van zijn leven klote kan voelen. Er staat ook altijd eenbordje bij een overgang "er kan nog een andere trein aankomen" ..

Knipperen die lampies, balkje dicht, stilstaan, knipperen ze niet, balkje open, doorrijden, daar van af wiujken is imho puur eigen risico. Indien niet dood, dan schade zelf betalen, dom wijf.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-12-2008 10:02 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

excerpt;

quote:

Man springt van twee hoog na aankomst politie
Uitgegeven: 5 december 2008 09:51
Laatst gewijzigd: 5 december 2008 09:55

AMSTERDAM - Een nog onbekende man is donderdag in Amsterdam van twee hoog naar beneden gesprongen toen de politie voor de deur stond. De politie was bezig met een hennepcontrole, maar trof geen plantage aan in de woning aan de Ewoud Worststraat in het stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer.

Waarom de man op rigoureuze wijze het hazenpad koos, is vooralsnog onduidelijk. De man is met onbekend letsel naar een ziekenhuis vervoerd. Hij was nog aanspreekbaar, meldt de politie vrijdag.



http://www.nu.nl/news/1871358/14/Man_springt_van_twee_hoog_na_aankomst_politie.html


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2008 10:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Eigen schuld!


(zo)


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-12-2008 10:04 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

ja! mooi he


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2008 10:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Oei pas op, de socio-nazi's vinden dat niet gut jah!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-12-2008 10:07 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ik vraag me af wat hij te verbergen had, hehe.


Verrassend triviaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2008 10:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik denk zijn intelligentie .. die is zo goed verborgen dat hij die zelf ook niet kan vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-12-2008 10:10]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-12-2008 10:09 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

hehe ja idd @ ohneschwanszch

jenje (socio-nazi's); ja mooi he

[edit]editgedoe

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-12-2008 10:10]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2008 10:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

BRG, kom er maar in!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-12-2008 10:11 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ach, tenminste nog iemand die ontzag heeft voor blauw op straat.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-12-2008 10:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 december 2008 1:09 schreef ElitE het volgende:
Ah juist op zoiets zat ik te wachten, laatste tijd merk ik steeds meer dat de media echt eens zn ogen open moet doen(zelf een paar keer wat meegemaakt wat bijzonder verkleurd is in de krant). Zo'n eerste bericht kun je vrijwel nooit vertrouwen, maar om het verhaal niet vol met onzekerheden te stoppen zetten ze er aardig wat suggestieve dingen of onwaarheden in.

Yep. Sinds "6 in het land"en "5 van nederland" en dat soort ellende goed scoren zie je dat de "serieuze" journaals dergelijke rampzalige berichtgeving gaan proberen te imiteren. En het klootjesvolk laat zichzelf nou eenmaal graag van alles wijsmaken. De media zijn een beetje de rol van de roddeltantes uit het dorp aan het overnemen, omdat mensen elkaar veel minder spreken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SQT
Usericon van SQT
Posted 05-12-2008 11:04 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 5 december 2008 7:41 schreef Greycloak het volgende:
...verkleurd... Noem eens een goede reden om de bomen te negeren?
Zonde van dat jonge leven, maar op een evolutionaire schaal worden dat domme mokkel haar genen in elk geval niet verder doorgegeven.

Gast..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2008 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 december 2008 10:11 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ach, tenminste nog iemand die ontzag heeft voor blauw op straat.
Wie? Brg? Nee, man, krakertjong!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-12-2008 11:31 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

haha, nee BRG uiteraard niet, onze knuffelpuber.
Raamspringert


Verrassend triviaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2008 11:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Odieja

Arm raam trouwens


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 12:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 december 2008 7:41 schreef Greycloak het volgende:
...verkleurd... Noem eens een goede reden om de bomen te negeren?
Zonde van dat jonge leven, maar op een evolutionaire schaal worden dat domme mokkel haar genen in elk geval niet verder doorgegeven.


nouja als je er al heeel lang staat en iedereen wel doorrijd ben je toch sneller geneigd ook te gaan omdat je denkt dat na een kwartier die bomen gewoon stuk zijn.

mja en evolutie kan je beter bij kinderkanker patientjes, en miskramen roepen, beetje zinloos grey.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-12-2008 12:36]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2008 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 december 2008 12:33 schreef ElitE het volgende:
nouja als je er al heeel lang staat en iedereen wel doorrijd ben je toch sneller geneigd ook te gaan omdat je denkt dat na een kwartier die bomen gewoon stuk zijn.



Als een hele volksstam in een sloot springt, spring jij er achterna? Kuddedier ...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-12-2008 12:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat is er niet waar aan die uitspraak van Elite? Mensen zijn eerder geneigd dingen te doen als andere mensen dat ook doen. Maar ok, dat begrijp jij als metalhead niet, jij loopt achter niemand aan. Met je lange haar en zwarte band shirts, dat zal al die conformistische schapen een lesje leren!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 12:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je zou eens staan te kijken als veel mensen dat doen hoe jij ook geneigt ben, moet je natuurlijk geen vreemde stam zien want dan distancieer je je al van die groep.

Maar dan nog, je gaat er sneller vanuit dat het veiliger is en iig dat er iets mis is met de boom en dat is best geloofwaardig na een kwartier zonder enig voorbijkomend verkeer.
Slimmer is omrijden maar ik geloof dat dat bij deze boom niet zo'n optie is omdat er weinig andere wegen in de buurt zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-12-2008 12:57]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-12-2008 12:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 december 2008 12:54 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat is er niet waar aan die uitspraak van Elite? Mensen zijn eerder geneigd dingen te doen als andere mensen dat ook doen. Maar ok, dat begrijp jij als metalhead niet, jij loopt achter niemand aan. Met je lange haar en zwarte band shirts, dat zal al die conformistische schapen een lesje leren!


Je weet toch dat onze Jenje nooit fouten maakt, net als meerdere users hier. :')


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-12-2008 12:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Valt me op dat hij nog niet gereplied is, hij heeft zeker lunchpauze .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-12-2008 13:02 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 december 2008 12:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Valt me op dat hij nog niet gereplied is, hij heeft zeker lunchpauze .
Ambtenaar hè, krijg je dat.

Oh, en in die beroepsgroep is hij trouwens ook uniek, ik ken geen enkele ambtenaar die nooit fouten maakt, wel heel veel die de fouten op anderen afschuiven.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 13:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of hij moet weer betaald patiencen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen