IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2008 21:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 december 2008 18:33 schreef MR. N het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel energie en materiaal het kost om een spaarlamp te maken ten opzichte van de gloeilamp.

Zal wel weer hetzelfde verhaal wezen als met windmolens en hybride auto's, beiden niet zo milieuvriendelijk als men voorgeschoteld krijgt.

Het verneukeratieve vind ik dat spaarlampen en ledlampen allemaal in China en India geproduceerd worden. Ze moeten dus ingevoerd worden in Europa, en daar moeten flink wat invoerrechten over betaald worden. In feite wordt er dus door Europa verplicht een lamp voorgeschreven waar door Europa ook nog eens via de consument geld aan wordt verdiend. Want die invoerrechten worden via de winkels echt wel aan de klanten doorberekend.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2008 22:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maakt phillips in Polen nog gloeilampen dan? in Nederland iig (vrijwel) niets meer geloof ik.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-12-2008 22:50 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 10 december 2008 21:25 schreef bastianus het volgende:
Het verneukeratieve vind ik dat spaarlampen en ledlampen allemaal in China en India geproduceerd worden. Ze moeten dus ingevoerd worden in Europa, en daar moeten flink wat invoerrechten over betaald worden. In feite wordt er dus door Europa verplicht een lamp voorgeschreven waar door Europa ook nog eens via de consument geld aan wordt verdiend. Want die invoerrechten worden via de winkels echt wel aan de klanten doorberekend.


Het produceren gebeurt zeker ook milieuvriendelijk daar?


killerds
Jupiter Darkshadow
Usericon van killerds
Posted 10-12-2008 22:57 by killerds Profiel van killerdshttp://www.myspace.com/killerds

mooi! ik kan nog steeds catwoman gebruiken!

[Dit bericht is gewijzigd door killerds op 10-12-2008 22:57]


Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2008 22:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

gaan we nu zeuren op landen die nog wel wat natuur hebben?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2008 23:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 december 2008 22:43 schreef ElitE het volgende:
maakt phillips in Polen nog gloeilampen dan? in Nederland iig (vrijwel) niets meer geloof ik.

Philips heeft de productie van gloeilampen in de jaren tachtig al vanuit Eindhoven naar Oost-Europa verplaatst, vooral richting Polen en Bulgarije. Vooral vanwege lagere lonen en andere wetgeving uiteraard. Maar ook die landen horen, helaas, gewoon bij Europa.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2008 23:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah okee dus wel gloeilampen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-12-2008 9:07 by bastianus Profiel van bastianus

De pest met al die milieuvriendelijke maatregelen vind ik dat ze de top van het bedrijfsleven wel erg goed uitkomen. Ze kunnen nu de productie van lampen helemaal in extreem lage lonenlanden gaan uitvoeren en naar buiten Europa verplaatsen. Als dit zo doorgaat wordt er straks in Europa vrijwel niks meer geproduceerd, omdat je in Azië een werkkracht maar een dollar in de week ofzo hoeft te betalen. De topmannen in de bedrijven blijven wel beuren, die zorgen wel dat ze de rechten over de producten behouden. Ik vermoed dat het bedrijfsleven een behoorlijk machtige lobby in Brussel heeft.
Wat ook vrij schandalig is, is dat er behoorlijk wat giftige stoffen vrij komen bij de productie van dit soort lampen. In Azië zijn de arbeiders al zo blij dat ze überhaupt een inkomen hebben, dat ze veel te veel op de koop toe nemen. Nee, ik denk dat slechts het bedrijfsleven van één Europa en de internationalisering van de handel profiteert, en dat de naïeve en berekenende politici, al dan niet met uitzicht op een baantje in dat bedrijfsleven, zich maar al te graag voor het karretje laten spannen. Ondertussen nemen de acties voor de voedselbanken nu de Kerst nadert in Nederland hand over hand toe. En na de Kerst kraait er geen haan naar, en worden we zoet gehouden met berichten over terrorisme, moslims of godbetert "de kredietcrisis", waar eigenlijk alleen maar het bedrijfsleven, huizenbezitters en aandeelhouders last van hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2008 9:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 december 2008 9:07 schreef bastianus het volgende:
..of godbetert "de kredietcrisis", waar eigenlijk alleen maar het bedrijfsleven, huizenbezitters en aandeelhouders last van hebben.


ik vermoed dat je zelfs mag zeggen een deel van het bedrijfsleven. er zullen er ook zijn die ongetwijfeld van profiteren. Overigens, zolang ik iedere keer als ik in de stad kom nog 1000-en mensen met tassen, karren etc volgeladen met boodschappen en spullen zei lopen maak ik me nog geen zorgen over de "crisis".

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-12-2008 9:44]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-12-2008 9:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 december 2008 9:42 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vermoed dat je zelfs mag zeggen een deel van het bedrijfsleven. er zullen er ook zijn die ongetwijfeld van profiteren. Overigens, zolang ik iedere keer als ik in de stad kom nog 1000-en mensen met tassen, karren etc volgeladen met boodschappen en spullen zei lopen maak ik me nog geen zorgen over de "crisis".

Nee nu nog niet. Wacht maar tot Frisia, Leen, Postkrediet en al die andere ellendelingen daadwerkelijk in de problemen komen. Nu kunnen mensen nog redelijk boven hun stand leven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2008 13:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Iedereen zegt wel dat we nog niets merken, maar het gaat ook niet in 1 keer, in 1929 was het ook pas in 1933 op zn ergst geloof ik. Je ziet nu ook eerst de banken en andere gekdverstrekkers naar de klote gaan, nnu de grote bedrijven in staal en auto industrie en later krijg je daardoor nog meer. Als dat dominospelletje even doorgaat zit je met behoorlijk veel werkelozen, en zie daar maar weereens uit te komen, na 1929 was er doordat er een oorlog tussen kwam pas in 1950 goed aan het beteren. Nu hoeft het niet zo te zijn dat er een oorlog komt, maar we kijken nu vanuit onze rijkdom naar elkaar wacht maar als je het wat slechter hebt dan is oorlog opeens dichter bij.

Maargoed het hoeft ook lang niet zo erg te zijn als 1929 maar eigenlijk weet niemand dat goed en is het een beetje stom om te doen alsof er niets aan de hand is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-12-2008 13:20 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 11 december 2008 9:42 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vermoed dat je zelfs mag zeggen een deel van het bedrijfsleven. er zullen er ook zijn die ongetwijfeld van profiteren. Overigens, zolang ik iedere keer als ik in de stad kom nog 1000-en mensen met tassen, karren etc volgeladen met boodschappen en spullen zei lopen maak ik me nog geen zorgen over de "crisis".


het is wel duidelijk te merken. mijn contract wordt ivm bezuigingen gekort van 28 naar 21 uur. nouja, dat willen ze. gaat niet gebeuren aangezien ze geen ontslag vergunning hebben aangevraagd voor die 7 uur. heb er onderhand al heel wat telefoontjes naar het UWV en abvakabo opzitten en menigeen verteld me dat ze worden overladen met zaken als de mijne. bedrijven zijn bang, willen besparen, korten daarom de medewerkers etc etc.
zelf denk ik dat de echte klapper nog moet komen..

nouja, probeer het positief te bekijken; binnekort kan niemand meer zn licht betalen, moeten we met kaarsjes op tafel weer gezellig spelletjes gaan doen. yay voor de kredietcrisis! er komen weer gezellige tijden aan


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-12-2008 13:28 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 11 december 2008 13:13 schreef ElitE het volgende:
Iedereen zegt wel dat we nog niets merken, maar het gaat ook niet in 1 keer, in 1929 was het ook pas in 1933 op zn ergst geloof ik.

Precies, toevallig heb ik veel vrienden die in de archeologie zitten. Dat was de laatste jaren booming business maar ligt over een jaar volledig op z'n gat denk ik. Dit is maar één van tig sectoren die de klappen nog moet krijgen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-12-2008 13:30 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 december 2008 13:20 schreef BitchSlap het volgende:
moeten we met kaarsjes op tafel weer gezellig spelletjes gaan doen

Oh jee, geboortegolf over 9 maanden


Zenial


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-12-2008 13:34 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 11 december 2008 9:42 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vermoed dat je zelfs mag zeggen een deel van het bedrijfsleven. er zullen er ook zijn die ongetwijfeld van profiteren. Overigens, zolang ik iedere keer als ik in de stad kom nog 1000-en mensen met tassen, karren etc volgeladen met boodschappen en spullen zei lopen maak ik me nog geen zorgen over de "crisis".

Ja, zo schijnen bioscopen, make-up en schoenenbusiness in de lift te zitten. Mensen kopen even geen auto's, huizen meer maar gaan gaan zich blij maken met kleine verwennerij.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-12-2008 13:36 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 11 december 2008 13:30 schreef Zenial het volgende:
Oh jee, geboortegolf over 9 maanden


ik denk het niet, weet je hoe duur een kind is!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-12-2008 13:38 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 11 december 2008 13:36 schreef BitchSlap het volgende:
ik denk het niet, weet je hoe duur een kind is!

Ja daarom juist, goeie handel hoor.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-12-2008 13:39 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 11 december 2008 13:38 schreef Jällö het volgende:
Ja daarom juist, goeie handel hoor.


zo had ik het nog niet bekeken...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2008 13:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

@ Jell-O


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-12-2008 13:48 by mental Profiel van mental

allemaal homo's.


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-12-2008 13:52 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Japanners zijn volgens de Kannibalen uit de jungle van Papoea-Nieuw-Guinea het lekkerst en blanken smaken een beetje te zout. Er gaat echter niets boven het vlees van hun eigen vrouw, zo ontdekte de Italiaanse fotograaf Iago Corazza. Hij trok naar de laatste kannibalenstammen die diep in de jungle van Papoea-Nieuw-Guinea wonen.

Over zijn bevindingen schreef de fotograaf samen met de Duitse antropologe Olga Ammann een boek, waarin verschillende uitspraken van kannibalen te lezen zijn. "Het vlees van blanken ruikt te sterk en smaakt te zoutig. Het liefst eten we Japans mensenvlees. Dat wordt enkel overtroffen door het vlees van onze eigen vrouwen", laten de kannibalen weten.

Kannibalisme is al meer dan vijftig jaar verboden op het eiland, maar in de afgelegen gebieden zijn er nog altijd stammen die graag mensenvlees eten. Onder meer de regelmatige terugkeer van de Kuru-ziekte (trilziekte) is hier het bewijs van. Deze ziekte kan enkel door kannibalisme doorgegeven worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-12-2008 13:52]


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-12-2008 13:52 by mental Profiel van mental

apanners ?


Fuck the world and fuck you


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-12-2008 14:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 december 2008 13:34 schreef Jällö het volgende:
Ja, zo schijnen bioscopen, make-up en schoenenbusiness in de lift te zitten.

Het schijnt dat fotografen vaak make-up aanschaffen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-12-2008 18:31 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 11 december 2008 14:00 schreef bastianus het volgende:
Het schijnt dat fotografen vaak make-up aanschaffen.


Heb je wat aan als je achter de camera staat.


Een kleine snol zit zo vol.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-12-2008 10:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Politie Melbourne schiet 15-jarige skater dood(Novum/AP) - Politieagenten in de Australische stad Melbourne hebben donderdagavond een 15-jarige skater doodgeschoten. Volgens de politie kwam de jongen dreigend met messen op hen af en liet hij zich niet stoppen door waarschuwingsschoten of pepper spray. Verscheidene agenten schoten daarop gericht en troffen hem in de borst. De jongen overleed ter plaatse.

Het incident deed zich minder dan een week voor nadat de politie in Athene een 15-jarige jongen had doodgeschoten, wat aanleiding gaf tot ernstige ongeregeldheden in verschillende Griekse steden. In Australië had de dood van de 15-jarige Tyler Cassidy niet dezelfde uitwerking. Wel sprak de familie van de jongen in een verklaring haar walging uit over het hardhandige optreden van de politie en het gebrek aan onderhandelingsvaardigheid van de betrokken agenten.

De politie zei dat agenten verschillende meldingen hadden gekregen dat een jonge man zich vreemd gedroeg in het park. Cassidy had eerder donderdag uit een nabijgelegen warenhuis twee messen gestolen. "Hij was niet te benaderen. Hij gilde en schreeuwde en was gewapend met twee messen", zei politiecommissaris Tim Cartwright. Volgens een woordvoerder van de politiebond was er een betere afloop mogelijk geweest als de betrokken agenten de beschikking hadden gehad over een Taser, een wapen waarmee iemand door middel van een stroomstoot tijdelijk kan worden uitgeschakeld


Wat is er toch aan de hand met de jeugd? Beseffen ze niet meer dat de politie eigenlijk je beste vriend is?
Wat ik trouwens helemaal niet snap is dat anarchisties tuig in b.v. Denemarken de politie gaat aanvallen omdat er in Griekenland een agent een schietaccident had. Als je er zo opuit bent om rellen te trappen en beroepsgroepen over één kam scheert, verdien je het het ook om net als Wilders door de monitor Racisme en Extremisme in de dubieuze hoek gezet te worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen