|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hebben agenten in Australië geen wapenstok tot hun beschikking? |
|
Zonde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Voor een vrouw van in de 80 vind ik haar er op deze foto nog steeds niet slecht uitzien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ach, tegenwoordig heb je Ditta von Tease Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Wat denk je, zou Dita ooit foto's van Bettie gezien hebben? Er zijn trouwens ook mooie bondage/sm-foto's van Bettie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
duh, grapje.... heel de hardcore/ rock n roll/ punk scene(s) zitten vol met bettie page Klonen. het is kei "rockster" om er zo uit te zien |
|
Liep jij er ook niet eens zo bij? |
|
constant signature |
|
quote:Een linksextremistische groep die een andere linksextremistische groep in een kwaad daglicht gaat stellen? Op die dag krijgt elke user van ZM een biertje van me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *noted* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Adres via website in link. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
haha dat wordt een feestje! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Voor het bewijs? Of wil je dat ik bier aan jou ga geven? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Staan ze al op de lijst dan? quote:Neu, maar brengen ga ik niet doen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-12-2008 13:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De geschiedenis zit er vol mee, kan heel ZM een biertje op jouw kosten drinken? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ahja, da's wel terecht natuurlijk. Nazi's tellen zeker niet als extreemlinks? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Stalin vs. Lenin en Stalin vs. Trotski tellen niet mee natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Volgens Meldpunt Diskremminazi niet nee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
OK, OK, dan zijn de randvoorwaarden duidelijk Er moet wel iets te vinden zijn, nu moet ik die moeite ook nog gaan nemen... Hmm... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat is de grens tussen links en extreemlinks? |
|
quote: ik zag er dan ook kei rockster uit. |
|
quote: Overal in de wereld hebben linkse fracties elkaar het leven zuur gemaakt, dus er blijft nog genoeg keuze over . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: En dat voor een lief_klein_meisje. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |