|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: tegenwoordig ben ik dan ook saaie_ouwe_taart. |
|
quote:Neerland. Buitenlanders dattem... Tsja. Moet het vast ook buitenlands bier zijn? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: _met_dikke_bovenbenen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
oi, gespierd he! niet dik |
|
OK, OK _met_onvrouwelijke_bovenbenen dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou gun ik niemand een neurologische spieraandoening, maar dat deze lapzwans van de radio blijft is wel goed nieuws, heb nog nachtmerries van dat vreselijke The Magic Friends gebeuren.... Boeiender |
|
Luister je er toch niet naar |
|
quote:Magic Friends was iff crap, maar Cappucino is en blijft hoogst vermakelijk. Jammer van geen Sjors meer in dat programma. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat was vroegah he.... toen ik nog in fabriekshallen werkte waar die shit op de radio was.... Boeiender |
|
Had je maar een echte baan moeten zoeken |
|
Zoals jij. |
|
quote: O, het zoeken was het probleem niet.... En WMP: Foei, dat is te persoonlijk voor Jenje. Boeiender |
|
Ik kan het niet laten. Het is ook te gemakkelijk: een dikke ambtenaar met beperkte intellectuele vermogens is nu eenmaal een gemakkelijk slachtoffer van spot (en terecht ). |
|
http://www.blackbirdhome.com/index.html http://www.somethingawful.com/d/feature-articles/blackbird-review-mozilla.php?page=5 Een nieuwe browser, speciaal voor afrikaanse amerikanen. ... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-12-2008 22:50] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Kogel voor de regering. Hoe krijg je het verzonnen. Beter gaan we allemaal geisoleerd van elkaar wonen, dan niemand ooit meer iemand kwetsen. |
|
Maar goed dat Grey niet in de UK woont |
|
quote:+1 quote:Wat me ook goed lijkt is dat alle autochtone bewoners gewoon hun biezen pakken en gaan emigreren naar Australië of iets dergelijks. Probleem opgelost. quote:Mwoh, regel is goed, motivatie te suf voor woorden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Alsof die zielige aboriginals al niet genoeg hebben te verduren . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Denk dat die maar flink hun best moeten doen om de nieuwkomers niet te kwetsen dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
haha daar zijn ze iig goed in geweest ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geniale kwoot van de Aboriginal Bobbi-Sikes over de term 'postcolonialism'. 'Postcolonialism... What? Did I miss something? Have they gone? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
hehe en ze dan maar lekker schuld afbetalen met geld wat ze dus alleen bij ons kwijt kunnen en ze allemaal stevig aan de alcohol gaan omdat ze nu geld hebben en niet meer met boomerangs hoeven te gooien. GEEF DAN GROND~! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jij hebt Lebbis zitten kijken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |