|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik weet het zeker. Alle maatregelen die ze nemen wijzer er toch op dat ze willen dat iedereen aan het ideaalplaatje van "het gezinnetje" voldoet? Zoals b.v. het leegpesten van de kroegen met het rookverbod, het strengere drugsbeleid, het gezeik over "breezerseks" en ga zo maar door. Het liefst zouden ze ons allemaal ineens weer terug in de jaren vijftig bombarderen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Toen was geluk nog heel gewoon. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Slechte tekenaar |
|
quote: en dat keer op keer op keer maar weer. Yeahhh! Hmm, ik zie er wel handel in hoor. Kiddofokschool, mensenhandel en de centen opstrijken. |
|
Tja, feitelijk gezien zijn heelveel mensen nog kinderen als 1 van de ouders nog in leven is. Maar dat tellen ze zeker niet mee? Ik mot potverdomme geen koters! Ook niet als je met geld naar me gaat smijten. Laat Rouvoet ze lekker zelf gaan fokken. Was er niet ergens in Nl/Belgie een gast met iets van 26 kinderen en 3 vrouwen ofzo? Laat hem dat dan na volgen (maar dan met 1 vrouw, meer is niet gristelijk natuurlijk.) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
edithoer: gevonden op Hyves dus ze zijn echt bezig een groot publiek te bereiken [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 23-12-2008 16:16] |
|
We hebben Pandora nog, nergens om je druk over te maken. |
|
quote:' Huh? Waarom snap ik die niet? |
|
quote: Omdat je niet opgelet hebt.... Oh, we zijn ietsjes later, Tom was later vrij.... ongeveer om 19.00 uur zijn we er wel. Boeiender |
|
Ah, normen en waarden! quote: (T) Boeiender |
|
Nee hoor, dat generaal pardon heeft geen aanzuigende werking.... Recordaantal immigranten in 2008 AMSTERDAM - Nederland heeft dit jaar een recordaantal immigranten verwelkomd: 140 duizend. Voor het eerst in vijf jaar kwamen er meer mensen Nederland binnen dan er vertrokken. Dat blijkt woensdag uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Vooral het aantal arbeidsmigranten uit de Europese Unie nam sterk toe. Het aantal emigranten lag met 120 duizend iets lager dan een jaar eerder. Toename De bevolking is dit jaar met 76 duizend inwoners toegenomen. Dat is bijna dertigduizend meer dan vorig jaar. Er werden 185 duizend kinderen geboren, vierduizend meer dan een jaar eerder. De dalende lijn die begin deze eeuw werd ingezet is daarmee omgebogen, licht het CBS toe. Overledenen Het saldo van geborenen en overledenen is met 52 duizend iets hoger dan in 2007. De natuurlijke aanwas heeft dit jaar voor twee derde bijgedragen aan de bevolkingsgroei en het positieve migratiesaldo voor een derde. |
|
Waarvan het grootste gedeelte dus bestond uit arbeidskrachten uit de Europese Unie. Lezen is blijkbaar nog steeds erg moeilijk. |
|
wat bedoel je? signature |
|
Dat Psychonaut mekkert over de aanzuigende werking van het generaal pardon, terwijl de toename van de immigratie daar dus voor het grootste gedeelte geen relatie mee heeft. |
|
op die manier ja, ik had geen zin om het artikel te lezen signature |
|
quote: Tja, als je de bijbel leest, blijkt wel dat paus Benediction hier wel degelijk een punt heeft. Al zal hij dan zelf ook wel eens wat meer volgens de regels moeten gaan leven. Te beginnen met stoppen met zich laten fotograferen, purperen gedenkkwastjes aan zijn kleren maken en bepaald vlees niet meer eten. En zich gaan vermenigvuldigen natuurlijk, dat is ook verplicht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: LOL signature |
|
quote: Beter niet gelezen dan fout gelezen he. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Het opmerkelijke parfum met vleesgeur van hamburgerketen Burger King was binnen enkele dagen al uitverkocht. Binnen enkele dagen waren de rekken van de winkel in New York waar het parfum met de naam 'Flame' exclusief te vinden was volledig leeg. Op veilingsite e-Bay worden verschillende exemplaren van het parfum tegen woekerprijzen aangeboden. "Het parfum was meteen heel populair. Mensen bleven in de winkel naar 'Flame' vragen. We zijn al uitverkocht, maar in februari krijgen we een nieuwe levering binnen", laat een vertegenwoordiger van de winkel weten. "Amerikaanse vrouwen willen blijkbaar massaal dat hun man naar hamburger ruikt." Against God and Government |
|
Nou snap ik waarom kwellie hier niks meer post, hij heeft een nieuwe hobbie! Kwelgeest boekt 27 keer restaurant op naam van ander Nederland Een tafel voor twaalf personen hadden ze gereserveerd bij restaurant Sir Sébastian in Heerenveen, maar de familie Gorredijk bleef maar weg eerste kerstdag. Toen de gasten er na een kwartiertje nog niet waren besloot restaurateur Jan Gerard van der Wal toch maar eens te bellen. De familie Gorredijk die de tafel zou hebben gereserveerd wist van niets, zij hadden niet gereserveerd bij Sir Sébastian. En niet alleen de eigenaar van Sir Sébastian belde om te vragen waar ze bleven, 26 andere restaurants waren ook wel benieuwd waar de gasten uithingen. Blijkbaar had een 'grappenmaker' besloten om 27 keer bij verschillende restaurants te reserveren voor de familie Gorredijk. De betrokkenen weigeren ieder commentaar op wie de kwelgeest had kunnen zijn en waarom deze al die reserveringen had gedaan. Van der Wal schat een dikke duizend euro te zijn misgelopen door de spookboeking. "Buitengewoon vervelend, maar het is slikken en weer doorgaan", aldus Van der Wal. De restauranteigenaar kijkt overigens terug op een jaar waarin zijn restaurant een prima omzet heeft gedraaid. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-12-2008 14:59] |
|
Ghehe, dat soort grappen kan ik wel waarderen Against God and Government |
|
Lol hehe Het is de lichtinval ;') |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |