|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tja ach ... |
|
Alsof je 146 keer per minuut headbangt. |
|
quote: Afgeleid van dit stuk heb ik begrepen: Head and neck injury risks in heavy metal: head bangers stuck between rock and a hard bass Declan Patton, research assistant, Andrew McIntosh, associate professor 1 School of Risk and Safety Sciences, University of New South Wales, Sydney, Australia 2052 Correspondence to: A McIntosh a.mcintosh@unsw.edu.au Objective To investigate the risks of mild traumatic brain injury and neck injury associated with head banging, a popular dance form accompanying heavy metal music. Design Observational studies, focus group, and biomechanical analysis. Participants Head bangers. Main outcome measures Head Injury Criterion and Neck Injury Criterion were derived for head banging styles and both popular heavy metal songs and easy listening music controls. Results An average head banging song has a tempo of about 146 beats per minute, which is predicted to cause mild head injury when the range of motion is greater than 75°. At higher tempos and greater ranges of motion there is a risk of neck injury. Conclusion To minimise the risk of head and neck injury, head bangers should decrease their range of head and neck motion, head bang to slower tempo songs by replacing heavy metal with adult oriented rock, only head bang to every second beat, or use personal protective equipment. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ah jij hebt zelfs nog een iets betere versie. het andere bericht is echt behoorlijk mishandeld. quote: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-12-2008 14:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
headbangen op stars of the lid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Metal Mode Zomer 2009....... Safety First (zo kan je ook niet te veel drinken :p) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Oeh, mooie foto's! Oh, en wat denken we van dit: quote: quote: Ik vind het belachelijk dat een overheidsinstantie sponsoring voor naamsbekendheid toepast. Boeiender |
|
tsja, de andere optie is krantenadvertenties wat volgens hun meer kost en (naar ik dan aanneem) minder oplevert Je moeder. |
|
quote: Waarom een advertentie? Als mensen werk ZOEKEN komen ze vanzelf bij het UWV en daarmee bij die nieuwe toko terecht toch? Boeiender |
|
Misschien zoeken ze wel werk. |
|
quote: Hehehe, scherp, maar ik verwacht dat ze straks werk genoeg hebben. En anders hebben we er weer een nutteloos overheidsorgaan bij. Boeiender |
|
quote: ik lees anders ook pas voor het eerst dat ze een nieuw werkbedrijf op gaan zetten en dan ben ik vast niet de enige nederlander die amper aan nieuws lezen toekomt (of het nieuws geen fuck interesseert ) wat dat betreft kunnen ze beter tv spotjes gaan maken trouwens :') Je moeder. |
|
quote: Maar jij zoekt toch geen werk? Boeiender |
|
quote: denk je dat de gemiddelde werkzoekende het wel en wee van bedrijven volgt? er zijn er vast wel een paar maar ik geloof echt niet dat iedereen dit in het nieuws gehoord/gelezen heeft Je moeder. |
|
quote: Daar gaat het helemaal niet om, als je werkzoekende bent, dan kom je automatisch bij het UWV uit, al was het maar voor een uitkering. Vandaar dat ik dit soort acties onzin vind. Gaat niet om naamsbekendheid, en mensen die het nodig hebben komen er vanzelf mee in aanraking. Boeiender |
|
jep. wat doet dat nieuwe bedrijf eigenlijk? Je moeder. |
|
quote: Ik denk dat het UWV zich opsplist in een uitkeringgedeelte en een werkzoekgedeelte.... denk ik dan hè, ik kan dat niet zien vanaf een schaatspakkie. Boeiender |
|
"Yves Leterme neemt ontslag" signature |
|
quote: Van een goed beleid voeren heeft ie mss geen verstand, van ontslag nemen wel. Heeft hij daar een klantenkaartje voor bij koning Albert II? Wat een gekkenhuis is dat toch, die politiek hier daar gaat al ons belastingsgeld naartoe, naar een bende kleine kinders [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-12-2008 23:05] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Alles was toch voor Bassie? |
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/12/cavia_goedkoop_lekker_en_gezon.html Kavies zijn lief. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wat en bullshit nieuws heeft niks met crisis te maken, de cavia wordt al duizenden jaren gegeten in Zuid amerika. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind dat we er mensen heen moeten sturen en ze moeten vertellen dat ze er walgelijke gewoontes op nahouden. Bakellende, doe er wat aan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |