![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Gewoon de magnetron joh. ![]() ![]() |
|
hoe dan ook, ik heb mijn aluminiumhoedje binnen handbereik! ![]() ![]() |
|
quote: (c)Berserkerwoman ? ![]() |
|
zijn er opleidingen op "UFO-expert" te worden? ![]() ![]() |
|
Ja Het Nederlandse softdrugsbeleid ![]() ![]() |
|
oh mooi, dan zijn er op ZM vast heel wat UFO-professoren! ![]() ![]() |
|
Unidentified Fuckable Object. ![]() |
|
![]() "The Sun". Onzin dus. [edit]In zoverre onzin dat de turbine natuurlijk wel beschadigd is, en men vermoed dat er iets tegenaan geknald/gevlogen is, maar om er meteen groene mannetjes bij te slepen gaat wel weer erg ver ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-01-2009 13:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zal die Maya-kalender dan toch nog gelijk krijgen... Roert supervulkaan onder Yellowstone zich? In Yellowstone national Park zijn in de afgelopen twee weken honderden aardbevingen gemeten. Dat is reden tot ongerustheid, want onder het park ligt een supervulkaan, waarschijnlijk de grootste op aarde. In feite is het gehele nationale park één grote caldera met een doorsnede van bijna 65 kilometer. Asregens van eerdere uitbarstingen strekten zich uit over het gehele middenwesten van de Verenigde Staten. Catastrofe Een nieuwe uitbarsting zou niet alleen catastrofaal zijn voor de wijde omtrek van het park, maar kan ook een vulkanische winter opleveren die op het gehele noordelijk halfrond nog jarenlang het leven ontwricht. Door de enorme hoeveelheid stof die vrijkomt in de atmosfeer wordt het zonlicht geblokkeerd en zal het kwik tot ver onder nul dalen. "Geen reden tot paniek" Alleen al tussen 26 december en 9 januari werden tot in de wijde omstreken van Yellowstone National Park ruim 900 aardbevingen gemeten. Meer dan de helft zwaarder dan magnitude twee op de schaal van richter. Hoewel het merendeel van de bevingen onder de categorie 'extreem licht' valt, wijst de plotse activiteit op een mogelijke uitbarsting. Het Yellowstone Volcano Observatory (YVO) schrijft dat er ondanks de vele aardbevingen geen reden is tot paniek. De laatste uitbarsting van Yellowstone was 640.000 jaar geleden. (mvl) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Slimmen: quote: Kutcam: quote: De kutcam is echter niks nieuws. Er is een tijdje geleden een programma geweest op RTL5 over sex. Daar was een camera in de vagina gemonteerd en je zag gewoon een piemel klaarkomen in een chick. Best scary. ![]() ![]() |
|
quote: alleen het noordelijk halfrond? daar heeft heel de wereld wel last van. En een groot gedeelte van amerika is gewoon weggevaagd door as. Maar echt zorgwekkend hoeft het niet te zijn, en anders kun je er toch niets aan doen, behalve dan meer als 100 miljoen mensen uit amerika evacueren, maarja wie zou dat nou willen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: http://uk.youtube.com/watch?v=hjwEZycE94c ![]() |
|
quote: Palestina een idee? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: http://skoften.net/index/video/kutreclame En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:FAIL! ![]() Ik bedoel in camera IN de vagina. Je zag gewoon de ribbels en al! Was waarschijnlijk gemonteerd op de baarmoedermond. Je zag heel freaky een piemel in en uit schuiven. Freaky. ![]() |
|
Niet eens GEIL? ![]() |
|
quote: Jajaja, ik had het gewoon over die reclame op tv, dus. Ik zag 'em eergisteren op tv en m'n kin viel op de grond. http://www.lactacyd.nl/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mijn ex kocht per maand voor meer dan 100 euro aan Lactacyd spul! ![]() ![]() |
|
haha als het goed is heb je die melkzuur bacterien al dus een beetje zinloos, maar wel erg handig na het slimmen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ze had ook gewoon jou kunnen vragen je leuter wat vaker te wassen. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:LOL!! Nee daar zorgde zij voor. ![]() ![]() |
|
quote: Ah, ze hield van Hamka's? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |