IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-03-2002 22:53 by darkscar Profiel van darkscar

ik wou dat liefde afgeschaft kon worden dan had ik al dit gezeik nu niet weer


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2002 23:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 maart 2002 11:45 schreef Vampie het volgende:
...is gewoon een liedje ..een heel oud liedje dat erg lollig uitgevoerd wordt is weer wat anders dan de droevenis die ik in dit topic zie


Ah het was een lollig liedje...

Grappige tekst hoor


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2002 23:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Aan jou is ironie en sarcasme niet echt besteed, of wel?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2002 23:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2002 23:22 schreef Greycloak het volgende:
Aan jou is ironie en sarcasme niet echt besteed, of wel?


Je zal het niet geloven, maar dus juist wel!

(Maar alleen als het grappig is en dat is ironie en sarcasme niet per definitie.)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2002 23:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

I'm siding with Vampie, ik snap de tekst wel. Jij hebt zeker King For A Day van FNM niet liggen thuis, he? Man, da's pas sarcasme.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2002 23:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2002 23:28 schreef Greycloak het volgende:
I'm siding with Vampie, ik snap de tekst wel. Jij hebt zeker King For A Day van FNM niet liggen thuis, he? Man, da's pas sarcasme.


Ik snap de tekst ook wel, maar vind dat sarcasme dus niet lollig.

Faith no more vind ik sinds hun Angeldust album al niet grappig meer. Sarcastisch zijn ze des te meer geworden, maar humor kan sarcastisch zijn, maar sarcasme lang niet altijd humor.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-03-2002 0:49 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

ik prefereer humor...



Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 24-03-2002 10:57 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder


*zucht*

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 18-04-2002 15:19]


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 24-03-2002 11:02 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Als je niet verliefd bent zie je de zin er niet van in, maar als je het wel bent is alles precies omgekeerd...vreemd, maar wel leuk


MuayThaigerrr!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-03-2002 12:10 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 24 maart 2002 11:02 schreef Angela Mortis het volgende:
Als je niet verliefd bent zie je de zin er niet van in, maar als je het wel bent is alles precies omgekeerd...vreemd, maar wel leuk


Leuk? Totdat je weer spijkerhard op je ziel getrapt wordt zeker?

"Love is just a fear of being alone"

"Remember when you said you'd wait forever? and I thought it was treu. And as this broken heart just keeps on beating, I'll send these letters home to you. Cos I dont know whatelse to do. I'll wait for you."


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-03-2002 12:12 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 24 maart 2002 12:10 schreef XnegativeX het volgende:
Leuk? Totdat je weer spijkerhard op je ziel getrapt wordt zeker?

"Love is just a fear of being alone"

"Remember when you said you'd wait forever? and I thought it was treu. And as this broken heart just keeps on beating, I'll send these letters home to you. Cos I dont know whatelse to do. I'll wait for you."


dan kan je net zo goed niks meer doen.
Bier! Ja, en straks is dat glas leeg!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 24-03-2002 12:19 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

quote:
Leuk? Totdat je weer spijkerhard op je ziel getrapt wordt zeker?

"Love is just a fear of being alone"
"Remember when you said you'd wait forever? and I thought it was treu. And as this broken heart just keeps on beating, I'll send these letters home to you. Cos I dont know whatelse to do. I'll wait for you."


Tja da's wel waar, maar toch.. Laat ik het zo zeggen, ik vind liefde de moeite waard, en uiteindelijk kom je nadat je gedumpt bent sterker uit de strijd dan daarvoor. Tenminste, zo is het tot nu toe bij mij gegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 24-03-2002 12:21]


MuayThaigerrr!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-03-2002 12:22 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Bij mij ook. Ik heb nu ook een vriendin die ik voor geen goud meer kwijt wil. Maar toch vraag ik me af waarom het zo moet.

En die zin "love is just a fear of being alone", daar denk ik soms wel eens over. Soms voelt het namelijk zo. Een mens kan makkelijk zonder een "geliefde". En toch hunker je er elke keer weer naar. Is het dan toch niet gewoon de angst om alleen te zijn die je ertoe dwingt om jezelf die pijn keer op keer weer aan te doen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 24-03-2002 12:34 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Ach, je wilt toch iemand om alles mee te kunnen delen, en je kunt je hormonen ook moeilijk onder bedwang houden.
Ik had een tijd een vriend op dezelfde school, en kreeg het ongelofelijk benauwd van hem, vooral toen hij -eerlijk waar- over trouwen begon . Ik heb het toen uitgemaakt en heb hem heel veel pijn gedaan, want hij was nog erg verliefd op me. Ik voelde me zwaar schuldig en had het idee dat ik jongens maar moest afzweren om er niet meer pijn te hoeven doen. Zodoende heb ik een tijd in mezelf geleefd, wat ook niet bepaald goed voor me was.
Ik heb me niet aan dat idee gehouden, en daar ben ik maar wat blj om.
Liefde is voor mij de moeite waard


MuayThaigerrr!!


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 24-03-2002 13:50 by Diabolis Profiel van Diabolishttp://www27.brinkster.com/diabolis

Liefde gaat stuk als je uitgekeken op elkaar raakt..je raakt op elkaar uitgekeken als je alles van elkaar zo'n beetje wel weet..je komt zo'n beetje alles van elkaar te weten als je veel aan elkaar vraagt en dus elkaar veel ziet..een liefde houdt volgens mij dus nooit stand..vaak gaat het aan het aan het eind een lange tijd slecht voordat het uitgemaakt wordt, omdat mensen te bang zijn to break up..aarzel dus niet, en laat het niet zover komen dat het zo saai en langdradig wordt. Om het dus zolang mogelijk te rekken is niet altijd het beste..ook, ingaand op wat ik bovenin dit topic heb staan, moet je niet te veel van elkaar willen weten..

Ik zelf heb er geen tijd voor, het is al een wonder dat ik hier af en toe kan posten..ik ben VEEEL te druk met muziek..Misschien als het wat rustiger is en ik niet zoveel met muziek bezig ben, maar nu "heb ik er geen zin an"


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 24-03-2002 13:53 by Diabolis Profiel van Diabolishttp://www27.brinkster.com/diabolis

Neem het niet te serieus, het is alleen uitgevonden om de mens voort te planten..en mannen begrijpen dat nog het beste..omdat vrouwen de hormonen hebben gekregen om te zorgen en gevoelig te zijn, wat echter bedoelt is om de kinder op te voeden..foutje in het hormonenstelsel


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-03-2002 15:27 by madeline usher Profiel van madeline usher

Voor mij heeft liefde best zin...hoewel...heb net iets teveel meegemaakt om gasten die zeggen dat ze van me houden nog te kunnen geloven.Als je per se wil weten wat precies,denk dan aan woorden zoals'mentale terreur','seksuele mishandeling','alcoholisme','waanzin' en je gaat er niet ver naast zitten...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 24-03-2002 16:35 by Diabolis Profiel van Diabolishttp://www27.brinkster.com/diabolis

Hm..ok, that aint fun..Knap dat je dan nog zin in de liefde kan vinden


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 25-03-2002 17:00 by Black eye Profiel van Black eyehttp://666

liefde is maar tijdelijk,net als in de dieren wereld is de mens ook een dier. alleen wij hebben er nog enigsinds controlle over.de meeste dieren hebben tijdens de zomer meerdere partners om zich te voortplanten.is er dan spraken van liefde ? tijdelijk mischien, en zo is de mens ook. vreemdgaan is en gewoonte, en iedereen die denkt dat doet mijn partner niet, heeft het mis 80% heeft wel eens iets met een ander gehad tijdens een relatie, alleen de andere partner weet er nix van af.

liefde is nix anders dan een oerdrang om sex te hebben,want dat is uit eindelijk het doel,je eigen voort teplanten.



TRASH


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2002 17:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ja, zolang je net zoveel gevoelens hebt voor je partner als een haan voor een kip dan wel, ja. Maar toch vermoed ik zo dat de meesten onder ons wel gevoel hebben en het met dat gevoel wat langer bij een partner uithouden dan de meeste dieren. Ik tenminste wel, ik heb wel gevoel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-03-2002 20:05 by madeline usher Profiel van madeline usher

Nu ik met mijn arme hoofd een beetje verdwaasd rondloop,hoop ik dat ik niet in dezelfde val trap...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-03-2002 23:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

? Leg eens uit? Nieuwe liefde ontmoet?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-03-2002 0:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 maart 2002 20:05 schreef madeline usher het volgende:
Nu ik met mijn arme hoofd een beetje verdwaasd rondloop,hoop ik dat ik niet in dezelfde val trap...

Zolang je maar goed je beide ogen openhoudt, kan er alsnog wel wat misgaan, maar verlies jezelf nooit helemaal. Ja, na een jaar misschien.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-03-2002 11:27 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

Wanneer ben je verliefd? Wat is de definitie?

Ben je verliefd als je de hele dag alleen aan die ene persoon kan denken of ben je ook verliefd als je vrolijk en bang tegelijk wordt als hij/zij bij je in de buurt komt?

Ik vraag me dit echt af omdat ik zelf altijd ontken dat ik verliefd ben. Ik vind iemand leuk en aardig, maar verliefd nee. Terwijl me hele omgeving gek wordt van me gezeur over die persoon
Hield ik altijd mezelf voor de gek, of wilde ik het echt niet toegeven. Ik wilde mezelf beschermen en mezelf niet kwijtraken.

Eerlijk gezegd heb ik dat nog steeds en het wordt alleen maar erger na alle ervaringen.
Ik omschrijf het als een laagje ijs om me hart. En ik kan er niet goed mee omgaan als iemand langzaam richting me hart sluipt en me ontdooit.......


bla...bla...bla...


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 11:33 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 26 maart 2002 11:27 schreef Lady Rose het volgende:
Wanneer ben je verliefd? Wat is de definitie?

Ben je verliefd als je de hele dag alleen aan die ene persoon kan denken of ben je ook verliefd als je vrolijk en bang tegelijk wordt als hij/zij bij je in de buurt komt?

Ik vraag me dit echt af omdat ik zelf altijd ontken dat ik verliefd ben. Ik vind iemand leuk en aardig, maar verliefd nee. Terwijl me hele omgeving gek wordt van me gezeur over die persoon
Hield ik altijd mezelf voor de gek, of wilde ik het echt niet toegeven. Ik wilde mezelf beschermen en mezelf niet kwijtraken.

Eerlijk gezegd heb ik dat nog steeds en het wordt alleen maar erger na alle ervaringen.
Ik omschrijf het als een laagje ijs om me hart. En ik kan er niet goed mee omgaan als iemand langzaam richting me hart sluipt en me ontdooit.......


Ik weet presies wat je bedoelt, wat ik altijd heb is als ik het door begin te krijgen dat ik iemand meer dan een beetje leuk vind dan bel ik die gene nooit meer en probeer om zoveel mogelijk afstand van die persoon te houden...ik vind het zelf zwaar kut, een heel leven alleen is niet echt iets wat mij echt leuk lijkt! Maar ik kan d'r nix aan doen.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen