|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ben een wolk van geluk, DMTR is er minder blij mee |
|
Liefde is gewoon kut, tis niet weg te snijden als een gezwel.. Wegzuipen werkt tijdelijk.. Het eindigt toch meestal in janken.. Beste motto is : "Het leven is een eenmansguerrilla" (sorry voor de spelling) Een kleine snol zit zo vol. |
|
Blijkbaar zuigt de liefde |
|
quote: Als je gelukt hebt wel |
|
Ik begin te vermoeden dat liefde helemaal niet bestaat... Wat wel bestaat is verliefdheid, geiligheid, afhankelijkheid, schrik van eenzaamheid,...maar liefde...ik denk het niet. |
|
quote:Ben je toch bijna grappig... |
|
hallo mensen uit de puberteit!! lighten up. Liefde bestaat, alleen het komt bijna nooit uitwaaien, en meestal kom je pas in een gelijkwaardige leuke relatie terecht als je volwassen bent. Luxe problemen allemaal weer. Meer genieten minder zeuren. Wees blij dat je een vriendinnetje hebt. en uberhaput tijd en de mogelijkheid hebt om te zorken hierover. |
|
Ik quote: quote:... je hebt overigens gelijk! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 13:05] |
|
quote: Puberteit...vriendinnetje...waar heb je het in Odins-naam over ? |
|
quote: Ja, daar ben ik het wel mee eens. ( ) Je kan nog denken dat liefde bestaat, het blijft enorm breekbaar. Vanaf het ogenblik dat je eens niet aan andermans verwachtingspatroon voldoet, kan alles nogal snel veranderen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dat iedereen die dat heeft eens wat vrolijker moet doen. |
|
quote: Daar hoor ik dus niet bij...dus ik mag lekker door-kankeren dat liefde volgens mij een ilusie is. |
|
Waarom wil iedereen 'liefde'? Bij mij gaat het gewoon om willen en niet/wel gewild worden. Dat is al ingewikkeld genoeg. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
*blaat* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
van liefde krijg ik altijd veel zin |
|
quote: Omdat dat "willen" volgens mij nogal lichamelijk gericht is, en de diepgang heeft van een gesmolten ijs-klontje, en dus bitter weinig waarde heeft en zeer vergankelijk is. |
|
waarom heeft dat nou weer geen waarde. Er is zelfs een hele religie op gebasseerd (gaat heen en vermedigvuldig u ) maar even serieus, zou jij in een relatie willen zitten zonder lichamelijke aantrekkingskracht? Ik denk dat het juist een heel belangrijk aspect van liefde is. |
|
quote: Je zal toch ooit eens moeten beseffen dat alles broos en vergankelijk is, beste campske. En dat is niet eens erg!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat is zeer zeker zo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik ga volledig akkoord. Dat is 1 aspect van de liefde. Maar zou jij in een relatie willen zitten waarin de andere jou alleen wil voor je lichaam, en er totaal geen persoonlijke "verbinding" is ? Ik niet iig. |
|
ik zou dat niet eens een relatie noemen eigenlijk. Heb ook gelukkig nog nooit in zo'n situatie gezeten, het lijkt me dat je meteen doorhebt als de ander niet hetzelfde voelt als jij voor diegene, toch? |
|
quote: Het ene is verbonden met het andere hoor. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Eigenlijk is het het beste als het gecombineerd is (dat snap je zelf ook wel)! Gelukkig is dat in mijn geval zo, en bij haar ook, dus dat zit wel goed! En de liefde is totaal niet nutteloos, je kunt erop bouwen! (voor een groot gedeelte) En afhankelijk zijn van elkaar? In sommige opzichten vind ik dat juist heel fijn, zo hoef je namelijk niet alleen zware tijden door, maar kun je het met z'n twee-en aan, en dat kan goed helpen! |
|
kijk dat is beter, een vrolijke elfensteen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |