|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"love is the drug for me" (brian ferry) maar voor mij ook |
|
gehoord maar liefde, ik mis het wel, gewoon een knuffel af en toe enzo. het is fijn te weten dat er iemand is die om je geeft. ik zou dat gevoel heel graag weereens willen hebben. |
|
Ik niet. Liefde blijft pure onzin. |
|
en wat is er mis met onzin. (onzin topic lopen hier bovendien ook het beste) |
|
een onzin relatie Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hier vind ik onzin wel te doen, maar irl niet. |
|
pff liefde is wreed en kan je heel veel pijn doen |
|
quote: maar kan ook weer heel fijn zijn... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Yup, vandaar dit motto : voorkomen is beter dan genezen. |
|
quote: niet mee eens. want zonder te lijden weet je ook niet wat geluk is. tenminste in een zekere mate niet. ben nu eindelijk vrij van liefdesverdriet en tja het hoort erbij, en het is kut, maar het gaat over al duurt het soms even. en toch liefde is geweldig indien beantwoord, en als het fout gaat tja, helaas het is trial and error. |
|
aan de ene kant vind ik liefde wreed en kut maar aan de andere kant ook wel geweldig en heerlijk, en je kunt er heerlijk in de war van raken.. |
|
liefde heerlijk |
|
quote: Disagree. |
|
quote: |
|
quote:bier heerlijk! |
|
Het rare van liefde is, dat als je met elkaar heb dat alles leuk en aardig is, en dat je elkaar zooo speciaal vindt. En als het uit is dan heeft diegenen BV opeen een lelijke grote neus of wel eens of ander gebrek. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Liefde maakt blind. |
|
Psah, liefde rulez! Ik gooi me er graag in.... dan maar op m'n bek gaan. *edit* hoe anders dacht ik hier een jaar geleden over... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-08-2002 1:28] |
|
Ik hoef niet meer zo nodig... |
|
liefde heerscht.. behalve in de zomer in een te klein bed. Liefde is gezellig! Liefde maakt mensen mooi. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
liefde maakt alles mooi maar als het weg is realiseer je hoe veel je kwijt bent geraakt en verwaarloosd hebt, dat suckt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Jeroen? Ben jij het? @ She_devil: Ik heb het helemaal met je eens. Als je verliefd bent, vergeet je de wereld om je heen voor een groot gedeelte en je hebt het zelf niet door. Je denkt dat je je vrienden niet verwaarloosd maar ondertussen is het wel maanden geleden dat je in je stamkroeg bent geweest bijvoorbeeld. bla...bla...bla... |
|
quote: Hmmm, het kan ook anders: 1 van mijn 2 beste vrienden heeft al een tijdje een vriendin, maar we gaan nog net zo vaak met elkaar om als toen hij nog geen vriendin had. We hebben haar gewoon geïntroduceerd in de vriendenkring. Als we nu uitgaan of zo, hoeft hij niet te kiezen tussen zijn vriendin en zijn vrienden: we gaan gewoon met zijn allen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ja, maar dat doe je toch echt zelf. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |