|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaan we nu alle 1% films opnoemen ?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Liefde ZUIGT !!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dank je Fire Fox, eindelijk iemand die mij begrijpt SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
dit is een gedeelte uit een text die ik een tijd terug heb geschreven: Liefde maakt blind Liefde maakt gelukkig Liefde maakt alles prachtig Liefde maakt gek Liefde maakt stuk Liefde maakt ongelukkig [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 19-03-2002 11:44] bla...bla...bla... |
|
dubbelpost... [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 19-03-2002 11:43] bla...bla...bla... |
|
liefde is in zekere zin kut, je verliest je zelf er zo in, dat de werkelijkheid wegebt. Maar toch is het ook wel weer leuk. Je heb iemand waar je op kan terug vallen, en waar je alles mee deelt. Maar schijnbedriegt het kan zo maar ineens afgelopen zijn.. is het niet nu, dan wel over 20 jaar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik vind liefde iets goeds mits het oprecht is . echte liefde vind ik niet kut .misschien gebrek eraan . |
|
quote: Ben ik het helemaal mee eens.. Wijze woorden Cadaveria Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ik wilde deze quote aanhalen in mijn vorige post . Liefde hoeft niet liefde te zijn voor een persoon ,het kan ook liefde zijn voor iets .( werk ,vrienden etc ) Ik heb ooit de handboek voor de liefde gelezen een goed boek . het gaat over spirituele kant van de liefde .als iemand geinteresseerd is kan ik wel passages citeren . |
|
quote: hmm als je wilt mag je me dr wel wat mailen. Klinkt erg intressant bla...bla...bla... |
|
quote:Hier plaatsen lijkt mij ook leuk, klinkt inderdaad interessant! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ja plaatsen is denk ik idd makkelijker bla...bla...bla... |
|
het boek : samenstellers :Richard Carlson en Benjamin Shield Titel :handboek voor de liefde ik zal een passage zoeken en dat post ik het hier . het boek is de moeite waard . je zou het kunnen kopen . |
|
quote: ik ben niet snel verliefd nee, maar een vriend van me bijvoorbeeld wel. Da's bij iedereen verschillend |
|
quote: Ja daarom weet je ook nooit hoe je iemand het beste kan verzieren bijvoorbeeld. Ieder mens steekt anders in elkaar bla...bla...bla... |
|
(dit boek gaat er niet over hoe je iemand moet versieren ,hoewel de titel dat misschien doet vermoeden ,het is een filosofische boek ) een willekurige quote : jean Shinoda Bolen ,arts Liefde inademen 'Ik denk dat mensen niet beseffen hoezeer zij gevoed worden door dingen zij zij met alle overgave doen . Telkens wanneer zij helemaal opgaan in wat zij doen ,hun hartstocht,krijgt dat iets tijdloos waarin zij de ware essentie van hun authentieke ik tot uitdrukking brengen . En deze oprechte essentie ,dat authentieke ik ,draagt op die manier bij aan de groei van hun innerlijke leifde ' p179 Handboek voor de liefde |
|
quote:Dat klopt ja. Niet alleen doordat die persoon bij je weggaat, maar ook door plotseling overlijden, zoals mijn tante afgelopen maand overkwam... No regrets and no remorse... |
|
quote: Zelf ben ik hopeloos romantisch: ik geloof in liefde! Ook al heeft het pijn gedaan en zijn er daardoor nog steeds dingen die ik moet verwerken. En dan ineens, totaal onverwacht, klopt de liefde weer aan je deur en daar ben ik nu al bijna vier maanden heel blij mee. Liefde blijft in mijn ogen toch het mooiste wat er is! Maar je moet er wel in blijven geloven; iemand die verbitterd raakt door pijnlijke liefdes staat niet meer open voor een ander en loopt het daardoor misschien wel mis... No regrets and no remorse... |
|
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens... ik ken wel mensen die hier last van lijken te hebben, en dat is zeer sneu. |
|
ik ken mezelf |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 19-03-2002 18:29] Wiegen Meister ! |
|
You love her But she loves him And he loves somebody else Ya just can't win And so it goes Till the day you die This thing they call love It's gonna make you cry I've had the blues The reds and the pinks One thing's for sure Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah Two by two and side by side Love's gonna find you yes it is Ya just can't hide You'll hear it call Your heart will fall Then love will fly It's gone that's all I don't care what any Casanova thinks All I can say is Love stinks Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah I've been through diamonds I've been through minks I've been through it all Love stinks Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks Love stinks yeah yeah Love stinks ZO! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Vind je het misschien klote dat anderen die wel de liefde hebben gevonden dat uitgebreid vieren terwijl jij het zelf niet hebt? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2002 1:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |