|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, je probeert juist anders te zijn zodat je opvalt. Omdat je opvalt heb je dus meer kans je voor te planten Ik moet overigens toegeven dat ik ook een behoorlijke kans op uitsterven maak. Sowieso ben ik gemaakt van genetisch afval en daarnaast ben ik ook nog eens veel te kieskeurig... |
|
quote: haha neuken?? |
|
quote:Ja, dat is wel zo. Maakt ook allemaal niet uit. Is natuurlijk. Nu maar hopen dat ik geen gezeik van alle meisjes hier ga krijgen door dit soort opmerkingen. Was met die kleding in het medehal topic namelijk wel het geval. |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hoezo? Vind jij genetisch afval dan aantrekkelijk? Hum... zit wel iets in... Als je een overbevolkt en verontreinigd land hebt als Nederland is het misschien wenselijk om kinderen te krijgen die muteren en zo dus een kans maken zich aan te passen aan de extreme omstandigheden... |
|
juist ja, alhoewel ik wel een condoom prefereer, no kids for this body |
|
en jahoor, grote mond, mannen willen vaker sex, bla di bla, en foetsie zijn ze als je erover begint |
|
quote: Nee hoor ik ben er nog. Ik heb namelijk net gepost dat ik graag mee wil doen met het computerspelletje dat UT heet |
|
Ok, een poll: Liefde heerst! - Vargen Liefde is klote! - |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis Liefde is klote! - MuayThaigerrr!! |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje Liefde is klote! - |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje Liefde is klote! - -weet het niet -Azagthoth Zodra ik het weet horen jullie het. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Mis Liefde is klote! - Lyd -weet het niet -Azagthoth Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Mis Liefde zuigt schapeballen! - Lyd - Greycloak -weet het niet -Azagthoth [/quote] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Liefde zuigt? Ja in mijn geval best wel. Liefde is mooi? Liefde is prachtig bij andere mensen en ik wens iedereen die verliefd is dan ook veel geluk toe. bla...bla...bla... |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Mis - Vampie Liefde zuigt schapeballen! - Lyd - Greycloak -weet het niet -Azagthoth Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Mis - Vampie - karnivoor Liefde zuigt schapeballen! - Lyd - Greycloak -weet het niet -Azagthoth Je moeder. |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Mis - Vampie Liefde zuigt schapeballen! - Lyd - Greycloak Liefde heerst én zuigt schapeNballen! -DimmuChild Weet het niet -Azagthoth |
|
Liefde kan leuk zijn. Liefde kan ook klote zijn. Toch vind ik liefde een goed iets. Je voelt je als je verlieft bent alsof je de hele wereld aankan. Tja en de voordelen wegen toch echt wel op tegen de nadelen. Maar liefde blijft een vreemd begrip ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote:Ouwe spelling is true-er. Had een 9.6 op VWO niveau op spelling. Nou jij weer. (Voor miereneukers alvast: toen mocht ik nadenken voordat ik wat plantte op een papiertje) Schapeballen dus. Ballen van maar één schaap. Net als hondeNdrol, kom op hee, de drol op straat gemaakt door meerdere honden? No way, klopt geen hol van. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Volgens mij hebben schapen om te beginnen geen ballen. Dus dan boeit de spelling ook automatisch niet meer want er bestaan geen spellingsregels voor neologismen. |
|
quote:Een schaap kan een ooi of een ram zijn. Net als een mens een man of een vrouw kan zijn. Ook een mens kan best ballen hebben. Snappez-vous? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe, ik snap. Foutje van mijn kant. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 04-06-2002 21:39] |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie Liefde zuigt schapeballen! - Greycloak Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Weet het niet - Azagthoth Maakt ni uit joh, klaar zo. Rammeballen klinkt toch al niet, of wel? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |