|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:*knuffel* I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Natuurlijk heb je wel te maken met een individu, maar je vorige ervaringen zijn toch altijd heel belangrijk, als je het mij vraagt. Behalve dat 't bijdraagt aan je algemene mensenkennis denk ik dat er bij het verbreken van een relatie over het algemeen twee partijen zijn die iets over zichzelf kunnen leren, en die kennis kun je later altijd goed gebruiken. En tja, jezelf afsluiten voor een nieuwe relatie. Ik weet niet of dat mogelijk is... natuurlijk kun je veel mensen op afstand houden, maar op het moment dat je de juiste persoon tegenkomt ben je toch weer net zo hard verkocht als voorheen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
De liefde voor iemand is iets raars, iets diepgaands. Dat weten de meesten wel natuurlijk. Het gaat om het feit als er mislukte relaties zijn die je enorm raken proberen de melancholische gevoelens ergens in te uiten, bv.: muziek. Zo heb ik veel muziekstukken gemaakt en achteraf ben je daar zeer tevreden over. Daar het natuurlijk op het moment zelf zeer moeilijk is moet ik toegeven kun je er moeilijk helder over denken maar als het een automatisme is om zo je gevoelens kwijt te kunnen helpt het je voor een groot deel. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik ben bang dat ik verliefd aan het worden ben op iemand die absoluut niet op mij lijkt. Is best grappig eigenlijk |
|
ik hou het bij een vriendin van mij . zal ook altijd zo blijven . |
|
quote: Bedoel je dat jij een plassertje hebt en de ander niet? Of wat bedoel je? |
|
LOL Ik, Wil Schuurman |
|
quote: haha nee joh een knap meisje wat van top40 en trance houdt en in stretchbroeken loopt ed. Het is een heel erg aardig, sociaal en geinteresseerd meisje (anders zou ik haar niet zo leuk vinden), maar ze lijkt niet op me. Niet dat ik het erg vindt... |
|
zelf ben 'k iets te fel tegen lampen aan gelopen... Ofwel gaan er maten mee lopen, ofwel sterven ze vroegtijdig, ofwel... anyway... Vrijgezellig leven heeft ook z'n voordelen... Zolang 'k nog 'n beetje kan horen en af en toe 'n lp van Savage Grace kan opleggen, is't ok :-))) |
|
Als er maten mee gaan lopen, zijn dat dan nog maten? |
|
liefde heeft wel degelijk zin, tis een prima vrijetijds besteding en zolang je vriendin/vriend prima daarin past en je een goeie harmonie daarin vind, is het gewoon geweldig Je moeder. |
|
quote: toch wel hoor... dat er maten mee gaan lopen wil toch ook zeggen dat 't vrouwke op zich meer interesse toont in die andere kerel ?? In dergelijke gevallen moet je jezelf er gewoon bij neerleggen.. Is niet altijd simpel geweest, hoewel ik tegenwoordig 't leven best wel als simpel beschouw.. |
|
LOVE = A CURSE Love is a curse |
|
Ach .. mensen vonden me altijd al een beetje ziek. Ik ben toch heel blij dat ik megaverliefd ben. En dat ze ook megaverliefd op mij is. |
|
"Perfect love is rare indeed - for to be a lover will require that you continually have the subtlety of the very wise, the flexibility of the child, the sensitivity of the artist, the understanding of the philosopher, the acceptance of the saint, the tolerance of the scholar and the fortitude of the certain." -Leo Buscaglia Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: misschien iets om naar te steven .met de toevoeging ,dat je jezelf blijft en bent . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 18-04-2002 15:03] |
|
- edit: niet van toepassing [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-04-2002 15:14] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: 'Jezelf blijven'? Da's een illusie denk ik. Het is toch onvermijdelijk dat je verandert naarmate je meer ervaringen opdoet? Daar is niks mis mee. 'Veranderen' is niet hetzelfde als 'je tegen je zin aanpassen' natuurlijk. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Als we dan toch poetisch gaan doen: Love is a smoke made of fumes and sights, a purdged fire sparkling in lovers eyes, a sea vex'd nurished with loving tears.. But what is it else? A madness most discreet, A shocking gall Or a presurving sweet. Farewell my coz... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
na een paar weken het erg druk gehad te hebben ben ik tot een conclussie gekomen: Als je vrienden hebt die er altijd voor je zijn en tegen wie je lekker veilig aan kan kruipen dan is een partner niet meer nodig. Ik bedoel, ik heb iemand gevonden die perfect bijme past. We vullen elkaar pefect aan en iedereen vind ons een erg leuk stel. Er ontbreekt alleen 1 ding en dat is sex. Hij is namelijk me maatje en niet me vriendje bla...bla...bla... |
|
Liefde is het mooiste wat er is. Als ik aan mijn vrouw denk krijg ik het nog steeds warm van binnen.Of het zin heeft weet ik niet maar ik voel me er wel zeer prettig bij. Technisch gesproken heeft liefde uiteraard wel nut want dat leidt tot nageslacht en zo wordt de soort in stand gehouden. Gewoon een biologisch proces. |
|
liefde is kut tis al weken uit en ik krijg hem niet uit me kop |
|
hoelang gaat dat godverdomme nog duren |
|
Ik wou dat ik het antwoord voor je wist. Dan zou ik meteen mezelf genezen en een paar andere mensen bla...bla...bla... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |