|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mja, ik weet het hoor, gewoon allemaal niet meer verliefd worden!! |
|
quote: ... sja... op zich is verliefd zijn zooooo leuk en dan ook nog wederzijds! echt heel leuk en dan een relatie hebben.. jeej en dan opeens gaat het uit omdat ie de afstand te groot vond.. me hartje kraakt ondertussen al uit zn voegen |
|
hmm ik weet dat een mens liefde nodig heeft om zich goed te voelen, je kunt je wel een tijdje goed voelen zonder maar uiteindelijk ben je het wel nodig, |
|
Het is ook mogelijk die behoefte te compenseren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
geile rukker aza!!! |
|
aha ik bedoelde eigenlijk wat anders. Ik las laatst iets over het feit dat, actief artistiek bezig zijn, die behoefte kan compenseren. Maar ik heb me er nog niet in verdiept, ik heb nog een stapel boeken liggen die eerst aan de beurt zijn. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Love SUCKS !!!! Vrije SEX = HEERSCH Wiegen Meister ! |
|
ik denk niet dat het maken van kunst of het lezen van boeken liefde kan vervangen...het is gewoon iets wat je nodig bent...en als je er zonder zit dan probeer je door dingen te doen te vergeten wat je mist of zo iets...en ja kvikksolvgutte is een goeiband.. |
|
quote: Hé, niet generaliseren hoor Een paar jaar terug op vakantie: ik loop over een camping in Frankrijk naar het toiletgebouw. Mijn broertje is 10 meter verderop aan het afwassen, dus ik roep iets naar hem (lijkt me logisch). Tussen ons in zit daar een meisje en onze blikken kruisen terwijl ik gewoon doorpraat. ¿®¿ (=er slaat bij mij een bliksem in) Vervolgens reageert ze op wat tegen mijn broertje zei en ik verstond er geen barst van, dus herhaalde ze het maar eens "ich verstehe das nicht" (ofzo) en toen was ik toch echt verliefd op een duits 'hippie'-meisje, dat tig accoorden kon spelen, maar niet wist wat hammer-ons en pull-offs waren.... quote: Juist, en dat is de zin van de liefde: als het uitelkaar spat kunnen de scherven enorme inspiratie geven voor muziek/tekst/beeldend materiaal.... Bovendien kan artistiek bezig zijn inderdaad wel wat compenseren (om ff op een recente post in te gaan), vind ik hmm, dat ik reageer op dit topic vindt ik opzich al link: ik dacht toch echt dat ik, na mijn laatste hartbreuk, de stukjes verkeerd had teruggeplakt zodat ik daar niet meer in zou trappen. Ik ging toen weer proberen meer volgens de Stoa leven (geen ups en downs maar wel gelijkmatig gelukkig), maar laatste tijd ben ik vaker vrolijk en voel ik ook genegenheid groeien Voor zover ik weet ben ik niet verliefd, maar ik vind ook dat ik haar te weinig zie, dus een heldere analyse van deze situatie is aan mij niet meer besteed........ [cynisch]waait wel weer over[/cynisch] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
mensen zitten hun al eeuwen af te vragen wat echte liefde is en ik vraag mezelf wel af of iemand het wel weet, aangezien er niemand ons ooit heeft komen vertellen wat het is...och ja en dan denk ik laat het maar op je afkomen, maar dan ramt er vroeg of laat wel iemand een mes in je hart . persoonlijk geloof ik wel in de liefde maar of er voor iedereen zo maar 1 ware is, dat is wel moeilijk te geloven (hoeveel mensen zijn er niet op deze wereld?) je kan er ook uren over bezig zijn...slik |
|
quote: Dat zei een oude leraar visuele vorming ook. Toevallig ook: Hoe minder je met sex bezig bent, hoe meer het je artisticiteit stimuleerd zidra je daar mee bezig gaat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Stel je voor: Je bent al maanden verliefd op een jongen/meisje, maar je durft nix te zeggen. Inmiddels heb je contact met hem/haar en begint er een vriendschap te ontstaan. Wat doe je? Vertel je het die persoon als nog, met als risico dat daarmee de vriendschap een deuk op loopt? Of hou je je mond en blijf je stil verliefd in de hoop dat het vanzelf wel weer een keer over gaat? bla...bla...bla... |
|
Hangt er van af wat jij belangrijker vindt. Is de vriendschap je liever dan een relatie dan zou ik het voor je houden. Wil je toch erg graag laten merken aan de ander dat je meer wilt, zeg het dan gewoon tijdens een goed gesprek. Als het op een rustig moment gebeurt kun je er goed over praten. |
|
quote: Wie nie waagt, wie nie wint Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
tja dit zijn zo van die dillema's die wel eens door me hoofd schieten. Vroeger op de lagere school was het simpel, je liet het een ander voor je vragen en zei de persoon waar je verliefd op was dan nee, dan kom je altijd zeggen dat het een grapjes was. Maar als je ouder wordt lijken de regels voor verliefd zijn en daten toch wel heel erg te veranderen bla...bla...bla... |
|
Je moet gewoon een bepaalde situatie afwachten. Of je moet het gewoon zeggen, wil ook werken. Kijk, als die persoon al jaren een goede vriend is kan het zonde zijn van de vriendschap. MAar als je hem eigenlijk maar net kent maakt het toch geen fuck uit? |
|
Zeggen! Dat lucht iig heel erg op! Maar dat zegik al maanden! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hmm waarom denken mensen nu dat het over mij persoonlijk gaat bla...bla...bla... |
|
Nou euhm .. je lult er namelijk heel slecht omheen .. |
|
tja lastig, maar in dit geval gaat het dus niet over mij. Als het wel zo was zou ik het niet op ZM posten bla...bla...bla... |
|
Hehe ok .. Maar ik denk idd dat gewoon opbiechten (??) het beste werkt. Het lucht op, het voorkomt frustraties en verdriet. |
|
ja idd, ik kan me echt niet voorstellen dat mensen iemand leuk vinden en dan niets zeggen, ik kan dat echt niet, dat moet er gewoon uit dan bij mij Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ook niet als je de afgelopen 666x dat je het hebt geprobeerd afgewezen bent? Volgens mij gaat het dan wel erg snel "vervelen". Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik zou het echt nooit zeggen tegen iemand. Ik laat het wel snel merken, en dan zie ik ook meteen aan de reactie of het wederzijds is. Ik zou die persoon eerder beginnen te zoenen dan dat ik aan een officiële bekendmaking begin. En pas na maanden zal ik eventueel verbaal toegeven dat ik verliefd ben Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |