|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
"It's easier to live alone than fear the time it's over" - Mijn mening over liefde, mooi verwoord door Sonata Arctica. zo kan ie wel weer |
|
quote: Gedeeltelijk waar, mijn snufje mensenhaat doet het hem net. (voor mij) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Had ik al GAY geroepen? Dit slaat nergens op. |
|
jezus is de kracht in mijn leven *haleluja* |
|
Liefde is een ilusie. Verliefheid is een vloek. k ben weer vrijgezel sinds gister-avond. Waarom krijg ik toch altijd de psychopatische krengen ? |
|
quote:JEZUS ..... in zijn nieuwe groene broek, die staat hem goed (sorry flashback) |
|
quote: Hmmm...komt die flashback niet uit n sketch van Hans Teeuwen? Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote:Jep |
|
quote: alleen was het nostradamus doe een strakke groene broek had vette pech voor de kabouters [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-09-2003 1:27] |
|
ik merk wel dan liefde makkelijker is als je jezelf wat mee relaxed opstelt. Minder gestresst bent whatever, en om welke reden dan ook. Als je je goed voelt lijkt alles en is alles leuker, dus ook de liefde. |
|
liefde is mooooooi |
|
Liefde is net als kanker Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Zit veel waarheid in. Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
quote:inderdaad |
|
quote:Ja? Dan ga ik snel dood, want ik weet zeker dat ik nu de ware heb gevonden! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Niet te snel zulke dingen zeggen he Ik heb al maanden een zwak voor iemand en hij vind mij ook leuk maar volgens mij wordt t toch nooit wat.. we zien wel .... liefde is onzekerheid LAI LAI HEI |
|
soms duurt het jaren |
|
Waar ik een hekel aan heb? Van die verliefde, kleffe stelletjs!! FUCK OFF!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja ... daar heb ik ook een hekel aan, maar dan alleen als ik zelf niet klef kan doen. Als ik dat wel kan doe ik t ook LAI LAI HEI |
|
quote: *druipt af* Nee daar heb ik dus ook een hekel aan. Mijn befaamde opmerking op zo'n moment is dan ook "GET A ROOM!!!!!!!!!" cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Haha, same here! Liefde is alleen leuk als het wederzijds is, dus 80% van de tijd zuigt het... Maar zonder risico's te nemen kom je nergens, en ik ben blij dat ik dat deze keer heb gedaan... *tralalalalalalalalalalalalalala* It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
kleffe stelletjes De reden dat ik zo ongeveer niet meer nog met een deel van mijn vrienden omga. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Heb je zo'n probleem met klef gedoe en relaties? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |