IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-03-2002 11:40 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 26 maart 2002 11:33 schreef Shadowlands het volgende:
Ik weet presies wat je bedoelt, wat ik altijd heb is als ik het door begin te krijgen dat ik iemand meer dan een beetje leuk vind dan bel ik die gene nooit meer en probeer om zoveel mogelijk afstand van die persoon te houden...ik vind het zelf zwaar kut, een heel leven alleen is niet echt iets wat mij echt leuk lijkt! Maar ik kan d'r nix aan doen.


Ik sluit me af. Stoot mensen (lees mannen) af zodra te dichtbij komen. Ik behoud wel contact maar afstandelijk zodat het vanzelf een keer doodbloed.

En toch kwam ik iemand tegen die door al me muren heen ging. Ik was op slag verliefd en nu probeer ik me hart weer bij elkaar te rapen......


bla...bla...bla...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-03-2002 11:49 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 26 maart 2002 11:40 schreef Lady Rose het volgende:
Ik sluit me af. Stoot mensen (lees mannen) af zodra te dichtbij komen. Ik behoud wel contact maar afstandelijk zodat het vanzelf een keer doodbloed.

En toch kwam ik iemand tegen die door al me muren heen ging. Ik was op slag verliefd en nu probeer ik me hart weer bij elkaar te rapen......


Klinkt heel bekend muurtje was wat zwak hier en daar ,heb heel lang ontkent,weggeduwd,afgesnauwd,opgesloten etc..tot er iemand kwam die echt zo veel moeite en geduld had dat zelfs muurvuller niet meer hielp.Feit is nu dat ik zielsgelukkig ben met mijn vriend ondanks alle problemen waardoor er soms flink aan de relatie getrokken moet worden.Ik weet niet ofje zelf afsluiten goed is..ik denk dat alles wat voorbestemd is toch wel gebeurt en dat als je je zelf zo opsluit dat het uiteindelijk heel veel pijn gaat doen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 11:53 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

Maar als het zo in je systeem zit van mensen af te sluiten (en nu bedoel ik mensen waar je een zekere aantrekkings kracht toe hebt), hoe kom je daar van af?? Ik heb het geprobeert, maar het lukt me gewoon niet.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-03-2002 12:27 by Vampie Profiel van Vampie

Volgens mij lukt dat ook nooit helemaal,ik werd erheel onzeker en bloedsjago van


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-03-2002 12:31 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Lijkt mij dat zo'n muur gefundeerd is op onzekerheid..

ik kan het ook mis hebben, ik ben geen zielenknijper.



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-03-2002 12:41 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 26 maart 2002 12:31 schreef Azagthoth het volgende:
Lijkt mij dat zo'n muur gefundeerd is op onzekerheid..



Onzekerheid en zelfbescherming.

Ik ben te vaak, te diep gekwetst om me zonder bescherming open te stellen. Ik weet dat het soms oneerlijk is tegenover de jongen die zijn best doet.
Ik geloof nog best in de liefde maar ik heb gewoon ff wat meer tijd nodig.



bla...bla...bla...


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 12:53 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 26 maart 2002 12:41 schreef Lady Rose het volgende:
Onzekerheid en zelfbescherming.

Ik ben te vaak, te diep gekwetst om me zonder bescherming open te stellen. Ik weet dat het soms oneerlijk is tegenover de jongen die zijn best doet.
Ik geloof nog best in de liefde maar ik heb gewoon ff wat meer tijd nodig.






AL moet ik er ook bij zeggen dat ik niet echt veel geduld heb voor versier truukjes! Van die mannen die met van die openingszinnen komen van "Ken ik jou niet ergens van??" nou dan heb ik al zo iets van DAAAGGGGG!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 26-03-2002 12:55]


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-03-2002 12:59 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

En wat nou als die jongen dat echt denkt?



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-03-2002 13:09 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

Ik word liever verliefd op iemand die onbereikbaar is.

Laat mij lekker dromen over een of andere metalgod. Die kan me niet kwetsen.

Of een jongen in me omgeving die al bezet is ofzo. Ik heb zwaar masochist

Maar liever zo afgewezen worden, dan me hart openstellen en keihard onderuit gaan


bla...bla...bla...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-03-2002 13:20 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Misschien moet je ff beseffen dat de liefde niet het belangrijkste is.



Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 13:24 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 26 maart 2002 13:20 schreef Azagthoth het volgende:
Misschien moet je ff beseffen dat de liefde niet het belangrijkste is.


Het belangerijkste voor mij (misschien klinkt het heel ego) is dat ik me goed voel met mezelf.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-03-2002 13:25 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

dat besef ik ook hoor. Lees maar wat terug in dit topic.
Ik heb een erg leuk leven en veel lieve vrienden. Ik ben erg gelukkig zonder vriendje.
Maar dit topic is juist bedoelt om eens wat ideeën over de liefde uit te zoeken.

Ik filosifeer graag en gebruik mezelf graag als studieobject


bla...bla...bla...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-03-2002 13:35 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 26 maart 2002 13:24 schreef Shadowlands het volgende:
Het belangerijkste voor mij (misschien klinkt het heel ego) is dat ik me goed voel met mezelf.

sja daar ben ik het wel mee eens, je moet gewoon zelf goed in je vel zitten


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-03-2002 13:40 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 26 maart 2002 13:35 schreef FireFox het volgende:
sja daar ben ik het wel mee eens, je moet gewoon zelf goed in je vel zitten


Zoals ik al eerder gezegd heb; geluk zit in jezelf. Je goed voelen met jezelf is het belangrijkste van alles.

Als je een ander nodig hebt om je gelukig te maken klopt er iets niet


bla...bla...bla...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-03-2002 13:54 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 26 maart 2002 13:40 schreef Lady Rose het volgende:
Zoals ik al eerder gezegd heb; geluk zit in jezelf. Je goed voelen met jezelf is het belangrijkste van alles.

Als je een ander nodig hebt om je gelukig te maken klopt er iets niet

hey maar daarom kan het wel heel fijn zijn dat er een ander voor je is die naar je luisterd en meedenkt over problemen die je hebt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-03-2002 13:57 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Precies


MuayThaigerrr!!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-03-2002 13:57 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

ja precies


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-03-2002 14:11 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Dat kan toch ook met vrienden ?



Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 14:14 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 26 maart 2002 14:11 schreef Azagthoth het volgende:
Dat kan toch ook met vrienden ?


Presies


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-03-2002 14:15 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Soms wel, soms niet. Ik deel niet alles met m'n vrienden, maar dat zal wel aan mij liggen, ik heb het niet graag face to face met iemand over m'n problemen enz.


MuayThaigerrr!!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 14:18 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 26 maart 2002 14:15 schreef Angela Mortis het volgende:
Soms wel, soms niet. Ik deel niet alles met m'n vrienden, maar dat zal wel aan mij liggen, ik heb het niet graag face to face met iemand over m'n problemen enz.


Dat ligt denk ik aan je vrienden, ik vertel alles aan mijn beste vriendin, maar die ken ik ook al iets van 13 jaar. Aan al mijn andere vrienden vertel ik ook niet alles.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-03-2002 14:20 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Misschien wel, ik begin het idee te krijgen dat ik met hun alleen lol kan hebben, maar meer ook niet. Nou ja, het gaat goed nu, dus mij hoor je niet klagen


MuayThaigerrr!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-03-2002 14:44 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 26 maart 2002 14:11 schreef Azagthoth het volgende:
Dat kan toch ook met vrienden ?

sja ach, ik vind dat er een klein verschil tussen zit hoor, er zit bij mij iig een duidelijk verschil tussen, maar de meeste dingen vertel ik ook wel aan mn vrienden


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 26-03-2002 20:56 by madeline usher Profiel van madeline usher

Om Mutilator te antwoorden : ja.Toch probeer ik niet te hard van stapel te lopen en een beetje afstand te houden...ik ben er nl.van overtuigd dat impulsieve reacties van mijn kant die jongen meer van me zal wegjagen dan naar me toesturen...en natuurlijk ben ik ook bang.Bang om nog eens door de hel te gaan,zoals ik al zo vaak moeten doen heb...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2002 21:03 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 maart 2002 20:56 schreef madeline usher het volgende:
...ja.Toch probeer ik niet te hard van stapel te lopen en een beetje afstand te houden...ik ben er nl.van overtuigd dat impulsieve reacties van mijn kant die jongen meer van me zal wegjagen dan naar me toesturen...en natuurlijk ben ik ook bang.Bang om nog eens door de hel te gaan,zoals ik al zo vaak moeten doen heb...


Die angst is begrijpelijk; ikzelf probeer altijd ervaringen uit vorige relaties niet mee te nemen in nieuwe; het gaat toch weer om een nieuw individu...

Over wat voor impulsieve akties heb je het trouwens? (kan nl juist heel leuk zijn)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen