IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 26-02-2003 20:24 by The Tameless Profiel van The Tameless

nee idd je hebt het wel nodig das dan ook weer het vervelende ervan misschien.
Persoonlijk heb ik er alleen niet altijd zo'n positieve ervaringen mee ofzo, misschien dat het dat dan is....

[Dit bericht is gewijzigd door The Tameless op 26-02-2003 20:25]


Blinded by Fear of Life...


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-02-2003 20:26 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

Ach, je hebt alle tijd.


MuayThaigerrr!!


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 26-02-2003 20:29 by The Tameless Profiel van The Tameless

nou alle.....
goenoeg iig waarschijnlijk


Blinded by Fear of Life...


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 26-02-2003 22:16 by wild cat Profiel van wild cat

Ik denk dat het belangrijkste is dat je blijft geloven in liefde. Ok liefde kan je pijn doen, maar je komt er altijd sterker uit. En hecht je vast aan al de mooie dingen die uit liefde kunnen voorvloeien!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-02-2003 22:20 by aerodis Profiel van aerodis

Wederzijdse liefde is een levensstimulans


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 26-02-2003 22:25 by The Tameless Profiel van The Tameless

Wederzijdse wel ja......

en ach, anders waarschijnlijk ook


Blinded by Fear of Life...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-02-2003 22:26 by aerodis Profiel van aerodis

dan kan dat juist het meest deprimerende zijn wat er is...


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 26-02-2003 22:34 by The Tameless Profiel van The Tameless

misschien....

maar zijn deprimerende dingen niet vaak uiteindelijk ook een stimulans om dingen anders aan te gaan pakken ofzo


Blinded by Fear of Life...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-02-2003 22:35 by aerodis Profiel van aerodis

als je echt zo depressief bent geworden door dees of geen handeling, dan zou je zeker geen zin hebben om 'er iets aan te doen'.

althans, ik niet.


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 26-02-2003 22:42 by The Tameless Profiel van The Tameless

ach, op een gegeven moment moet je toch wat
je kan moeilijk de rest van je leven alleen maar gaan zitten vinden dat alles zo kut is maar daar schiet je ook niets mee op

al ben ik er zelf wel erg goed in hehe, dat moment moet nog komen.....


Blinded by Fear of Life...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-02-2003 22:44 by aerodis Profiel van aerodis

niet de rest van je leven. ik heb het niet over manische depressiviteit

Liefde is 1 van de grootste tegenstellingen en iets met de grootste extremen (in gevoelens) die er maar is.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 26-02-2003 22:44 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Zolang je maar uitkijkt met vuurwerk is er niks verloren.
Anders zal je écht op zoek moeten.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2003 23:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Suicidal Tendencies - Emotion No. 13

I wish so hard that I could be just like the
one you want me to
But it doesn't seem to work though I'm trying.
I try so hard to do what's right, to be so good, to make you proud, but it never seems to satisfy you.
It's just the person that you want, it's not the person that I am.
The conflict inside's horrifying.
I want so much for you to think of me as a person that deserves your respect & attention.
I wonder if I'll ever do the things you want(the way you
want)When I don't even know what I want yet.
It's not that I'm rebelling against the person you are
It's just that I don't know who I am.
All I know is it hurts, oh how it hurts
Oh God, do you know how I'm hurting?
There's an emotion in me. There's an emotion in me
Emotion No. 13

Look into my eyes, you'll see I'm not lying.
Emotion No. 13 easy cryin'
Don't ask me how I know, but I'm dying

Emotion No. 13 blows my mind away
Emotion No. 13, it blows me away

Look into my eyes, you'll see I'm not...
Emotion No. 13, says I'm...
Don't ask me how I know, but I think I'm...
Don't ask me how I know, but I think I'm dying,...dying, dy-
ing, dying

All I know is it hurts, oh how it hurts
Oh God do you know how I'm hurting?
There's an emotion in me, there's an emotion in me
Emotion No. 13

Look into my eyes, you'll see I'm not lying
Emotion No. 13, feels like I'm dying


Kent iemand dit?
Ook speciaal voor XneggiX. Feeling your pain bro.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 26-02-2003 23:37 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 26 februari 2003 18:12 schreef HgarrothwulfF het volgende:
mijn vriendin heeft het vanmiddag uitgemaakt na 8,5 maand verkering, waarvan de laatste maand moeite door omstandigheden...ik dacht dat alles wel weer goed was gepraat en geknuffeld, maar klaarblijkelijk dus niet ik voel me dus kut en ik kreeg al de tip om veel met vrienden te gaan hangen en dingen doen die ik wegens me relatie niet kon doen, en dat helpt wellicht wel, maar daar ga ik denk ik nog een weekje mee wachet...nu eerst Pink Floyd luisteren Wellicht was ik te huisje boompje beestje, ondanks dat ze vanmiddag zei dat het niet aan mij lag maar omdat ze het allemaal niet meer wist...en tijd nodig heeft om alles te verwerken...en dus geen idee heeft wat ze nou allemaal wel en niet voor me voelt...


first of all : sterkte zul je nodig hebben weet hoe het voelt ben er ook nog niet over heen al is het al 4 mnd uit
(relatie van 11 mnden )
zoek afleiding helpt echt , flikker een lekkere cd in je cd speler biertj erbij verstand op 0
je meot maar zo denken het leven gaat door,klikt hard maar het is zo.
er zijn meer wissen in de zee,en ach je bent nog zo jong te jong om je aan 1 iemand vast tehouden.

Onthoud deze tekst maar

I know this can't be eternal!
No love hath ever conquered the borders of time!
No beauty is everlasting, not even thine!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 27-02-2003 1:08 by Ebullition Profiel van Ebullitionhttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Ik beschouw liefde als een zwakte, het maakt je kwetsbaar. Maar het is jusit die kwetsbaarheid die geweldig kan zijn als je vertrouwen in de persoon waar je je zo tegen op stelt niet is misplaatst.

Dingen veranderen, dingen moeten veranderen anders lopen ze vast en gaan ze dood, zo ook met (de) liefde. Liefdes gaan over en dat kan heel erg veel pijn doen maar de wereld komt niet ten einde (helaas).

Al kan het nooit meer het zelfde worden als dat het ooit was met die ene persoon betekent dat niet dat het nooit meer goed & leuk en de moeite waard kan zijn met een ander. Het is dan gewoon anders.


~ We are a virus with shoes


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-02-2003 8:49 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 26 februari 2003 18:12 schreef HgarrothwulfF het volgende:
Wellicht was ik te huisje boompje beestje, ondanks dat ze vanmiddag zei dat het niet aan mij lag maar omdat ze het allemaal niet meer wist...en tijd nodig heeft om alles te verwerken...en dus geen idee heeft wat ze nou allemaal wel en niet voor me voelt...


Typisch, wichten kunnen dus zo met je verstand ( en gevoelens) kloten hé. Ofwel ben je te grof, of net niet, of weet ik veel. Het komt er wel weer altijd op neer dat zij niet weten wat ze willen, en wat je ook doet, ze nooit tevreden zijn.
Liefde kan iets moois zijn maar het mooie duurt meestal 2 weken, en aan de miserie komt geen einde. Het stomme is dat , zoals bij zuipen, ook al heb je een mega klote kater, je de week ( of dag er na gewoon weer aan't zuipen gaat.
Ah well, that's life I suppose.
In ieder geval veel moed kerel, zoek steun in je vrienden, dat kan wel helpen.


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 27-02-2003 17:23 by ---Spike--- Profiel van ---Spike---http://www.pyter.tk

*Zucht*
Ik ben er vandaag achtergekomen dat liefde k*t is......


Do or do not. There is no try.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 27-02-2003 17:37 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 18 maart 2002 17:07 schreef Lady Rose het volgende:
Na wat turbulentie in mijn liefdesleven de afgelopen maanden ben ik eens gaan denken over de liefde.

Is de liefde wel zo leuk als dat iedereen roept? Of is liefde gewoon 9 van 10 keer pijnlijk en is de kans op geluk in de liefde klein?

Inmiddels ben ik op mijn eigen manier een studie naar de liefde begonnen en ik wil graag weten hoe jullie dr over denken.

Ik bedoel dit topic heel serieus en als iemand wat wil vertellen maar dat niet met heel ZM wil delen kan je me ook altijd mailen.


Najah, ff kort mijn mening dan, de kans op liefde is er wel, en gelukkig ook niet al te klein (6 miljard mensen op deze aardkloot, dus...) Helaas, als je het over relaties hebt gaat het idd 9 op de 10 keer mis omdat als je verliefd bent alles er veel mooier uitziet dan dat het is, en je komt er heel vaak achter dat die persoon toch niet is wat je zoekt. Gelukkig maakt die ene keer dat het WEL goed gaat alles goed.

Zo zie ik het tenminste.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-05-2003 21:40 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Mijn hele leven heb ik geprobeerd goed te toen. Nooit heb ik iemand ook maar op de simpelste manier proberen te krengen. Ik was ook veel te goed van vertrouwen. En daar is zo godsgruwelijk veel misbruik van gemaakt. Liefde dat een leugen bleek te zijn, gekleineerd en gebruikt op school en ga zo maar door. Toch blijft die mooie melodie in mijn hoofd voortspelen, ik blijf een vlam voelen die op een of andere manier gevoed wordt.

How can life be so freiged and cold. I've answered the call of every melody, lovingly

Mijn ambities zijn veel groter dan mijn vermogen. Elke poging om me te uiten laat me weer gehaverd achter, omdat ik het zelf weer verpruts.
Of het nu door een foute opmerking te maken is, gebrek aan concentratie, impulsiviteit, gebrek aan zelfvertrouwen, zorgen voor een ondedrukking van mijn emoties. Als je mij ziet, zie je een jochie met een paardebek, die of heel vrolijk is, of heel stil. In beide gevallen doe ik me anders voor. Ik wacht op het moment dat ik mij kan uitten, dat de opgekropte melodieen in mn hoofd naar buiten komen en iedereen eindelijk begrijpt wat ik eigelijk ben. Het zal niet de eerste poging zijn, ware het niet dat ik altijd weer op mn bek ga ALS ik het probeer. Hoe vaker ik de wereld wilde laten weten wie ik daadwerkelijk ben, hoe vaker het misging, des te minder ik WILDE voelen. Ik heb jarenlang niet willen nadenken, emoties onderdrukkend. Ik wilde niet meer voelen waarom ik leefde, ik gaf mezelf niet meer de kans om na te denken.
Er was nooit rust. In mijn vrije tijd luister ik alleen muziek, speelde computerspellen, had dus nooit tijd om na te denken wat ik met mn leven wilde. Nu ik het gamen heb afgezworen ben ik eindelijk gelegenheid gaan maken om mezelf beter te ontdekken, mijn zelfkennis te vergroten. Ongelofelijk hoeveel een stuk bos voor iemand kan betekenen. De rust, ver weg van mensen die je niet vertrouwd zorgen voor de harmonie in je geest en de gelegenheid om na te denken

Het liefst zou ik, zoals ik al eerder noemde, iedereen laten merken dat ik meer ben dan dat ik laat zien. Dat ik meer ben dan die simpele, lelijke jongen. Van binnen vind ik mezelf heel mooi, ookal klinkt het heel ijdel, maar de mense uit deze vervloekte maatschappij kijken tegenwoordig eerst naar uiterlijk. Zo neemd niemand de tijd om me beter te leren kennen, niemand wil dieper kijken dan de bovenlaag. Dat geldt zelfs voor goede vrienden, slechts enkele hele goede zijn hier van op de hoogte, en ik durf mn leven erom te verwedden dat mijn moeder het ook weet. Alles wat de rest ziet is mijn buitenkant en eigenschappen. Ik wacht nog steeds op iemand die de moeite wil nemen. En daarom wacht ik, wacht al jaren. Ik weet het, ik ben nog jong, en moet ook niet op zoek gaan, maar het wachten is zwaar. Ik hoop dat ik het vol kan houden. Toch blijft die melodie doorspelen, de vlam blijft branden, hoe zacht dan ook, het zal er altijd blijven.

Het is zo verschrikkelijk moeilijk om een vriendin te vinden die bij mij past. Dit omdat ik geen relatie wil waarvan ik denk dattie niet te lang zal duren. Of een relatie waarin ik niet 100% vertrouwen heb in die persoon. Heb ook een angst onwikkeld om mij te binden.

It's easier to live alone than to fear the time its over

Ik hou ervan om samen met iemand aan een prachtig meertje te zitten, uitkijkend over het water, of naar de sterren kijken. 2 personen die elkaar begrijpen, koesteren om wat ze echt zijn, en niet zoals ze zichzelf voor doen. Een persoon waar ik mijn masker voor kan afzetten. Maar dat lijkt me practisch onmogelijk, Omdat ik niemand meer vertrouw. Mensen zijn te verradelijk. Ik durft het practisch niet meer aan, vanwege mijn eigen stommiteiten die hierboven te lezen zijn,en de verradelijkheid der mensch.

Ach ja, mijn tijd komt nog wel



Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2003 21:45 by Orion Profiel van Orion

ik bedoel van jezus christus het lijtk wel alsof je al op sterven ligt.
hoe oud ben je 16 kom op zeg er kan nog zoveel gebeuren


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-05-2003 21:47 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

17, maar ben al vaak om mn bek gegaan in de liefde


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2003 21:48 by Orion Profiel van Orion

dan nog en wat stellen die verkeringkjes nou voor als je zo oud bent.(in 9 van de 10 gevallen dan )

p.s volgens je profile ben je 18

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 11-05-2003 21:49]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-05-2003 21:52 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

ow te snel ingevult denk ik. Maar ik zei toch

"mijn tijd komt nogwel"


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-05-2003 22:54 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Ik geloof dat er nooit één ware in je leven is... altijd is er voor elke fase in je leven iemand voor jou de ware... gelukkig zit ik nu in een fase waarbij ik niet kan zegggen of ik de ware vind, aangezien die stomme hormonen door mijn lichaam gieren... Maar ik weet ook bijna zeker dat als twee mensen zich tot elkaar aangetrokken voelen en dat is dan later "over" dat ze dan zeker niet meteen uit elkaar moeten gaan, zoals ik net insinueerde, maar dat ze toch nog eventjes het moeten zien uit te zingen... Tenzij die natuurlijk ruzie krijgen... dan is het verstandiger om in ieder gevaal een poosje even apart te wonen...

Ikzelf ben nu 17, en ook al ben ik gek of gestoord, ik heb duidelijke ideeën over dit soort dingen

(En aangezien ik pas 17 ben en nog een heel leven voor me heb, maak ik me ook niet zo druk dat ik nog steeds maagd in de puurste vorm ben )


FREEZE


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 12-05-2003 0:25 by chrishetmetaalhoofd Profiel van chrishetmetaalhoofdhttp://www.error-band.tk

quote:
Op 11 mei 2003 21:45 schreef Orion het volgende:
ik bedoel van jezus christus het lijtk wel alsof je al op sterven ligt.
hoe oud ben je 16 kom op zeg er kan nog zoveel gebeuren


Zo is het


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen