|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn vader zegt altijd: gewoon blijven oefenen als er weereens een relatie op de klippen loopt. zo kun je het natuurlijk ook bekijken |
|
quote: Dat is pas slap gelul. Ik heb de hele dag plezier, en toch heb ik geen enkel bewijs dat liefde bestaat. |
|
Wow..ik zie hier mensen mekkeren met een relatie..als die zo kut klote zuigend of weet ik wat is zeik dan niet en kap er mee..jeez..is dat nou zo ingewikkeld? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Nou, wees blij! Niet iedereen kan zo emotioneel begaafd zijn als jij hè true disco chick |
|
*boing* round 1 bitchfight *boing* |
|
quote: blij? met een kut relatie? Als je die denkt te hebben doe er dan iets aan ipv. van te zeiken. Praten met elkaar helpt al een hoop.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Helemaal mee eens! Ga tegen elkaar zeiken i.p.v. hier, helpt soms echt hoor, ff lekker zeiken tegen elkaar! Alle frustraties eruit gooien en daar dan over praten... En het daarna weer uitgebreid goedmaken natuurlijk!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Huh, wie dan? Ik dacht dat alleen vrijgezellen hier kwamen zeuren? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik hou't voorlopig (mss wel nog een hele tijd) op onzin Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb nog helemaal geen ruzie gehad met DMTR, dat was na 4 maanden met mijn ex wel anders |
|
Geen reden toe toch? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Tja, geilen wel maar als er weinig "inhoud" bij is, ebt de interesse snel weg. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Denk niet dat sommige mensen zich kunnen voorstellen dat ik uberhaupt aardig kan zijn |
|
quote:wel |
|
quote: grin..die ken ik! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: En als daarbovenop het lust-object nog een kut-karakter blijkt te hebben, gaat dat ebben nog twee keer zo snel. |
|
quote: Ok, maar dat karakter kunnen ze meestal goed verbergen zolang als ze zelf nodig achten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja, dat kan wel best zijn, maar er zijn er ook veel die helemaal niet weten dat ze een kutwijf zijn, en dat karakter dan ook helemaal niet verstoppen. |
|
quote: Bedoelde ik ook zowat, ....ach ja, al bij al zou het niet verkeerd zijn om er weer eens aan te beginnen, maar de vrouwen waar ik voor val groeien nu éénmaal niet in bosjes... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Merkwaardig genoeg word je mettertijd nog kieskeuriger.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik merk dat ook, waarsch omdat je geleerd hebt van vorige fouten waarmee je wel of niet kan leven in een persoon. |
|
quote:Nee, van mij wel zeker...nou, ik vind je anders heel aardig hoor... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:uhu...o wacht...ben ik nu gek dan? |
|
quote:Ja Ontopic: Liefde lijkt hoe langer hoe onzinnger te worden... ik bedoel: wat heb je als mens er aan? ja, je bent niet alleen en je maakt andere dingen mee... Maar wat als er een groter geheel is en je juist geremd wordt door het begrip "liefde"? Dan duurt het dus langer voor je daar bent, waar je behoort te zijn... Hoe dan ook; liefde is voor mij onzinnig geworden, maar voor anderen kan het misschien wel zinnig zijn/blijven FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |