|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Heb je zand in je oogjes, heb je de laatste post niet bewust geregistreerd of zoek je gewoon iemand om te zieken? En ik ruik een hint van jaloezie... Of is het gewoon je rechterschoenveter? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-06-2002 22:04] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En oh ja, het ging dus net weer on topic, dus begin niet weer off topic, tenzij je jezelf graag dwars zit. Mooie sufferd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zou je willen ophouden Lady Rose af te kraken? Iets wat jou niet lekker zit hoef je niet op deze manier af te reageren! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! -ghoulliette Liefde zuigt schapeballen! - Greycloak Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Weet het niet - Azagthoth |
|
quote:Met alle respect, ik was allang weer on-topic na een zijstapje. Haar toon beviel me niet zo, je kan iets ook gewoon melden en ze was gewoon verschrikkelijk veel te laat, kijk maar naar de tijden. Ik denk dat dat afreageren 2 kanten opwerkt. Die jongeheer die een probleem had met mijn spelling bracht het toch ook netjes? Dan ben ik ook netjes. Ga je me zieken? Dan kan ik ook zieken. Zo makkelijk als flensjes eten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak Liefde zuigt schapeballen! Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Weet het niet - Azagthoth Hmm, met deze nieuwe voorwaarde denk ik dat ik eens van kamp wissel. Dit is meer tot the point. Mooi gesproken! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
'Liefde heerst', haha daarmee moest je een paar maanden geleden bij me aankomen... Maar goed, het heerst inderdaad; je moet wel geluk hebben. Wie niet waagt die niet wint, geduld is een schone zaak, en nog meer tegeltjeswijsheden... |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! -ghoulliette Liefde zuigt schapeballen! - Greycloak Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Weet het niet - Azagthoth No regrets and no remorse... |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Weet het niet - Azagthoth |
|
liefde is inrelevant en onbelangrijk tot ik er last van krijg dan is her irritant en pijnluk. tot het wederzijds is dan is het (vast wel) geweldig. |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Weet het niet - Azagthoth Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Weet het niet - Azagthoth What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Weet het niet - Azagthoth Dead things grow from deep inside... |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak - ShoarmaTaal Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak - ShoarmaTaal Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth Liefde zuigt geiteballen: - Trotz |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) - Suzanne Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak - ShoarmaTaal Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth Liefde zuigt geiteballen: - Trotz I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Liefde Heerscht en zuigt schapeballen. Maar dat zei ik 30 posts geleden al [Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 05-06-2002 8:33] ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) - Suzanne Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak - ShoarmaTaal Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth - DarGull Liefde zuigt geiteballen: - Trotz |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) - Suzanne - Dwaallicht Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak - ShoarmaTaal Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth - DarGull Liefde zuigt geiteballen: - Trotz |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) - Suzanne - Dwaallicht Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak - ShoarmaTaal Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker - Shadowlands Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth - DarGull Liefde zuigt geiteballen: - Trotz SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) - Suzanne - Dwaallicht Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak - ShoarmaTaal Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker - Lost Soul Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth - DarGull Liefde zuigt geiteballen: - Trotz[/quote] Love is a curse |
|
Liefde heerst! - Vargen - Angela Mortis - Jenje - Vampie - Amarantha - SheRa - Beli Mawr (zie subtitle ) - Suzanne - Dwaallicht Liefde heerst indien het beantwoorde liefde is! - ghoulliette - Greycloak - ShoarmaTaal Liefde zuigt schapeballen! - General Skullfucker - Lost Soul Liefde heerst én zuigt schapeballen! - DimmuChild - Mislyd Liefde is een ziekte - Humanator Onthoudt zich van enig commentaar: - Azagthoth - DarGull Liefde zuigt geiteballen: - Trotz Nog een optie: Liefde bestaat niet: Iemand hier? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |