|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuurlijk moet je alleen aan jezelf denken! Iemand moet verliefd op je worden om wie je bent. Het is alleen maar goed als het allemaal vanzelf gaat. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Helemaal gelijk mislyd, maar alles loopt niet altijd op rolletjes |
|
quote: Ligt er maar aan wat je wilt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja me was ook even heel stereotyp bezig net zoals een aantal uitingen die ik hier gezien heb. De hokjes en stickers geplakt op de liefde (mannen en vrouwen) ben ik niet zo gefascineerd van alhoewel je zelf in je eigen leven om fouten te voorkomen graag motieven en beweegredenen zoekt zodat je zodoende jezelf beter kan inschatten en misschien als je geluk hebt een ander. Vaak slaat dit laatste om in hokjes en stickers; en zodra je in hokjes en stickers denkt bouw je een 'virtuele' hierarchie. Dit laatste bemoeilijkt natuurlijk weer de samenwerking tussen 2 verschillende individuen. Het erge eraan is dat je onbemerkt je instelling door ervaringen opgedaan uit een vorige relatie verandert (dat je gedrag en verwachtingen aanpast) voor de volgende relatie terwijl dit eigenlijk niet kan omdat niemand hetzelfde is. |
|
ach eens zal voor mij de vrouw op het witte paard verschijnen.. |
|
quote: Hoop doet leven dat is altijd al zo geweest op elk gebied. |
|
quote: Hoop is goed |
|
Hoop is slecht, naieveling |
|
idd hoop is tegen jezelf liegen dat het misschien toch..... |
|
Losing all hope is freedom. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hoop is ook een gevaarlijk fenomeen. One-way ticket naar de ander z'n dweil-zijn. |
|
quote: Als je daarmee kunt leven... Why not? |
|
quote: nou idd dus opzouten met hoop en gewoon reeel blijven |
|
ach sterf [ontkennings fase] |
|
quote: Verschilletje. Hopen doe je voor jezelf, niet voor/ over een ander. |
|
quote: ja maar je blijft jezelf voor de gek houden |
|
quote: Is dat werkelijk zo? Als iemand hoopt de prins/ prinses op het witte paard tegen te komen is dat zo erg? Het is een leveninstelling, niet de mijne trouwens want ik reageerde op een post. Mijne is " lol, strax 9 katten en een grote bak ijs met oprah op de tv - wen d'r maar vast aan!" Zoals alles in het leven: "Als je denkt dat het heel slecht gaat uitpakken kan het alleen maar nog meevallen". |
|
quote: dat zijn mijn ondervindingen van hoop. Tuurlijk is hopen op de prins/princes niet verkeerd maar als je alleen blijft hopen dan gebeurd er niks en dat bedoel ik |
|
Ja dat doet mij denken aan een volgend onderwerp wat onder zin/ onzin van de liefde kan geclassificeerd worden. Wie is hier direct in de 'verovering' en wie niet en waarom heeft de éne manier zin en de andere niet? |
|
Hmmm... als je iets wil, pak het dan gewoon Okay, soms moet je idd wel n omwegje maken... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 20-10-2002 15:54] |
|
quote: ik ben absoluut niet echt direkt en het werkt nooit |
|
quote: Ik weet het niet wat het met mij is maar ik ben meestal superdirekt in die dingen. Ook compleet lachwekkend. Je kan jezelf aardig voor lul zetten als het geflirt niet wederzijds is das waar. Indirect zijn werkt bij mij sowiezo niet; ik kan hints droppen blijven. Meestal blijven ze dan dufjes en verlegen kijken met bolle rode wangen (als het vice versa is). Is wel leuk; maar echt actie komt er niet uit. Heeft een beetje met uitstraling te maken denk ik. Als je zelf veel vertrouwen ofzo uitstraalt verwacht men meer van je dat jij het voortouw zult nemen. Ik weet absoluut niet of dit in mijn geval gezegd mag worden; maar ik weet wel dat ik altijd het voortouw wel móet nemen. ?! Hoe kan da |
|
quote: De directe manier! Getreuzel heeft nog nooit wat opgeleverd. Gewoon pakken wat je wil, zoals Asherah al zei.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik ben verdoemd er rest mij verder niks dan hoop |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |