|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welkom in de wondere wereld van liefdesverdriet... waar ik op het moment niet in bivakeer Je moeder. |
|
quote: Tuurlijk kan je zonder hem! Tis makkelijk gezegd, maar als je eenmaal zelf inziet dat dat zo is, wordt het leven en de liefde ineens een stuk makkelijker! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Mjaa ik weet ook wel dat ik zonder hem kan.. Maar dan nog.. Ik heb hiervoor wel vriendjes gehad maar ik ben nog nooit zo verliefd geweest, daarvoor wist niet eens wat het was.. maar door me eigen stomme fout is het misgegaan.... Ik kan het niet zo goed los laten..Maar jahh zal wel goed komen |
|
zin [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 16-05-2003 16:53] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
onzin of zin, dan zou je eerst moeten weten wat liefde is? Als het echte liefde is blijf je dan niet altijd bij elkaar? kan je dan geen compromieen sluiten bij oneenigheid? wanneer je voor de rest van je leven bij elkaar blijft en bovendien ook gelukkig bent en blijft, dan heeft het mijns inziens zeker zin. Maar niet iedereen zal altijd hetzelfde voelen voor degene bij wie hij of zij gelukkig dacht te zijn, mensen veranderen en daardoor ook hun gevoelens voor elkaar. Ikzelf heb een erg grote bindingsangst, en ook vertrouw ik bijna niemand, ik heb de grootste moeite om ook maar iemand te geloven wanneer het gaat over dingen die me ook daadwerkelijk boeien. Dus ik denk dat ik niet gezegend ben voor de "ware" liefde terwijl ik er toch wel in geloof voor sommige mensen. Mijn ouders bijvoorbeeld zijn al hun hele leven in voor en tegenspoed bij elkaar. Alhoewel ik erg veel geef om mijn huidige vriendin (we hebben nu 4 maanden) misschien dat ik wel echt van haar hou... Ik ben te realistisch om te denken dat het ook maar stand zal houden, en het "ware" liefde is. maar zoals vrinden Bassie en Adriaan zo mooi zeiden: "altijd blijven lachen!" woow wat een poost hellemaal scheel getypt... I am the 1%. |
|
en vandaag ging het uit... nja oppeens merk ik dat ik veel vrienden heb die me erdoor helpen fuck... 't leven is raar I am the 1%. |
|
Ik zeg: Liefde heeft wel zin, maar niet meer bij mij FREEZE |
|
quote: Dat is best heel kut, maar echte vrienden zijn in dat soort situaties inderdaad erg lief! |
|
Ik vraag me eigenlijk soms af of dat 'niet meer geinteresseerd zijn' omdat dingen 'gewoon' worden niet een beetje een teken van onvolwassenheid is. Bang om aan iemand te binden, of om een routine leven te gaan leiden. Het idee dat alles altijd speciaal moet zijn. Ik weet het niet, naarmate je ouder wordt realiseer je je toch dat dit niet continu zo is...[/quote] Ik denk dat verliefdheid een fase is en als dat voorbij is, dat de situatie zo is je elkaar goed genoeg kent en je zodanig vertrouwd bij elkaar voelt dat je bij elkaar blijft. Dan heet het opeens: houden van. Of het dan nog speciaal is...geen ervaring mee helaas. You can't go beyond the limit without falling down |
|
Houden van is zeker wel speciaal, eigenlijk nog bijzonderder dan verliefdheid, al ligt bij verliefdheid je hormoonhuishouding helemaal overhoop... maar aan de andere kant: "Life is short and love is always overrated" - Epsilon Minus no text supplied |
|
quote: Gelul... Hormonen of geen hormonen, ALS je dan iemand vindt en de vonk slaat over, dan wordt liefde echt wel een enorme kracht in je leven. |
|
quote:Zeker mee eens! Het kans zelfs de drijfkracht achter je leven worden |
|
En je daarna ook naar de tering helpen. |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Dat kan ook gebeuren ja erg minder. Toch vind ik dat liefde zin heeft |
|
Hoor eens, als je niet op je bek durft te gaan dan moet je maar nergens aan beginnen. |
|
Love takes up where knowledge leaves off. - Thomas Aquinas Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Als je niks anders hebt dan je vriendje of vriendinnetje heb je ook geen leven. Er zijn mensen die alleen daarover kunnen praten. (bijv. GoblinJester) En als een relatie stuk loopt, je hebt er wat van geleerd. Het heeft geen zin om er over te piekeren. |
|
quote:Lol Daarom kan je nog wel goed nadenken voordat je een relatie met iemand begint. |
|
Liefde en obsessie zijn weer andere dingen. Liefde/relatie is ook elkaar vrij kunnen laten, en elkaar vertrouwen als je niet bij elkaar bent. |
|
quote:Waar, ik zij ook niks voor niks dat het een drijfkracht achter je leven kan zijn/worden. Dat wil niet zeggen dat dat het enige in je leven is imo quote:Klopt, je wordt gewoon een ervaring rijker (hoe pijnlijk die ervaring ook kan zijn) |
|
quote:probeer er maar es niet over te piekeren... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Piekeren heeft geen zin, maar ja, ik zelf ben twee jaar lang kwaad op iemand geweest. Dat moet je op een gegeven moment laten varen. Bedenk je één keer dat terwijl jij kwaad wordt en je slaap verliest de ander onbezorgd ligt te vrijen met de nieuwe vlam. Nou, dan laat je het al gauw hoor, om kwaad te worden, je hebt toch wel wat beters te doen zeg. Zoals een beter iemand vinden . |
|
.nm [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 22-10-2003 8:21] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |