|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hoooi Ik heb ook 4 mnden Judo gedaan |
|
nog nooit een foto van mezelf geupload, maar even gedaan: "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Dat had je nou niet hoeven doen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Is dat Winnetoe op de achtergrond? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik dacht al de eerste die een kutopmerking gaat maken ben jij. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: |
|
quote: Geen idee, ooit eens gekocht op een rommelmarkt "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: |
|
Oja hoi DypFrys < Friese benaming voor vrieskast |
|
Zullen we afspreken dat voortaan alleen knappe metalmannen met lang haar een foto mogen posten en voor de rest het foto posten verplichten voor de nieuwe vrouwelijke bezoeksters? Damn! Maar hoi nieuwetjes! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-05-2009 0:01] |
|
quote: Doe eens normaal tegen Dypfrys =) |
|
quote: quote: En Daarboven, maar voor de rest ben ik het er volledig mee eens |
|
quote: Daar is toch al een topic voor? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Op 8 januari 2008 20:26 schreef Dypfrys het volgende: Ik ben henri muziek: Arkhon Infaustus, Arcturus, Deathspell Omega, 1349, fluisterwoud, dimmu etc. ik ben ook wel warm te krijgen voor Kyuss finntroll opeth kalmah enzo. Verder leid ik een verre van boeiend leven van naar school gaan, uitgaan, muziek luisteren, sporten etc niks bijzonders dus... Had me ooit al eens voorgesteld. Had er in eerste instantie dypfryst van willen maken(diepgevroren? in het Noors) maar dypfrys betekent niks volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 13-05-2009 0:04] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ja sssst dan! Hoe meer, hoe beter. @BW: Niet piepn. |
|
quote: En bedankt, heb ik net mijn haar eraf geknipt krijg je dit weer "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ja hallo, dat doe je toch niet.. beetje je haar eraf knippen. Tsk! |
|
quote: Ahaaaaaa.... |
|
quote: Goed getrainde rechterarm. |
|
quote: Dat is kut in de zomer. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Shit ik wordt hier strond melig van al dat geblaat. Oja in ihk phiep nietj... |
|
quote: Ja, knip het dan ook niet af. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |